Citat:
Ursprungligen postat av
mrsdetective
Ni borde tamigfan skämmas för era inlägg!!!! Vad i helvete är det för fel på er? 1. Linn är en kvinna med en vagina sen födseln. 2. Linn blev undersökt i underlivet direkt efter våldtäkten på gynakuten Sahlgrenska sjukhuset där man bekräftade att våldtäkten hade genomförts. Hur fan kan ni sitta och påstå att historien känns konstig? Fattar ni inte hur chockad man är 3 min efter att man blivit våldtagen av en vidrig neger? Så jävla respektlöst att diskutera hennes agerande efter våldtäkten. Hon gick rakt ut till polisen och fördes sedan direkt till gynakuten. Sluta upp med alla falska rykten om Linns kön. Hon föddes med en snippa och är således en kvinna.
Men hallå...Jag får väl ha en egen åsikt eller ? Jag tycker Linn har väldigt maskulina drag vilket naturligtvis är tråkigt om man är kvinna.
Jag förstår även att man är chockad efter en sådan händelse men hade förväntat mig en mer nedbruten kvinna som blivit våldtagen av en mörkerman. Men som jag också skrev vilket du missade att alla hanterar en sådan händelse olika.
Flashback är till för att b.l.a diskutera olika frågor och man får respektera att man kan ha olika syn på saker och ting utan att idiotförklara folk till höger och vänster.
Trevlig helg!
//Peterniklas