2019-11-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Jaha, kan man få en länk? Är det snabbspåret innan förundersökningsledaren fått tummen ur röven, så är det intressant.

Tar ur egen erfarenhet då vi tillhört samma idrottslag för något år sedan
Citera
2019-11-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defusekit
Tar ur egen erfarenhet då vi tillhört samma idrottslag för något år sedan

Men du snackar ju bilder på den misstänkte på sociala medier? Kan du länka?

Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Hmmm, en vegan på BurgerKing - vad skall man tro? 🤔
Veggie Burger
Senast redigerad av Erzebet 2019-11-22 kl. 13:44.
Citera
2019-11-22, 13:42
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Skulle nog hävda att det är en enorm skillnad. Negrer ser ju alla precis likadana ut.

Nej. Det är stora skillnader mellan vissa grupper. Den där ser ut att genetiskt komma just söder om Sahara.
Citera
2019-11-22, 13:45
Medlem
Jag blir ej klok på om det är en kille eller tjej , ser faktiskt mer ut som en kille samt att Linn sminkar sig otroligt fult men det är i o f s oviktigt i detta sammanhang.

Inbillar mig också att man kanske borde vara mer förtvivlad om man råkat ut för en våldtäkt men människor reagerar olika så finns väl inget som är rätt eller fel. Hoppas dom får tag i den misstänkte snarast innan allmänheten hittar honom för hans egen skull.

Nåt känns skumt med denna historien så det ska bli intressant att följa utvecklingen.
Citera
2019-11-22, 13:46
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
ändå intressant demografi över de som skriver där...olika åldrar, olika kön och olika etniciteter. kanske finns hopp för landet trots allt.
Har inte sett en enda babbefrämjande spökplumpe-vurmare bland de som argt kommenterar på hans fb. Flashback å andra sidan verkar ha haft en helomvändning, de flesta här försvarar ju apan och skuldbelägger offret. Trots att man är anonym på flashback och helt öppen på facebook. Spännande tider vi lever i, "how the turntables..." som Michael Scott sa i The Office.
Citera
2019-11-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Jag blir ej klok på om det är en kille eller tjej , ser faktiskt mer ut som en kille samt att Linn sminkar sig otroligt fult men det är i o f s oviktigt i detta sammanhang.

Inbillar mig också att man kanske borde vara mer förtvivlad om man råkat ut för en våldtäkt men människor reagerar olika så finns väl inget som är rätt eller fel. Hoppas dom får tag i den misstänkte snarast innan allmänheten hittar honom för hans egen skull.

Nåt känns skumt med denna historien så det ska bli intressant att följa utvecklingen.

Ni borde tamigfan skämmas för era inlägg!!!! Vad i helvete är det för fel på er? 1. Linn är en kvinna med en vagina sen födseln. 2. Linn blev undersökt i underlivet direkt efter våldtäkten på gynakuten Sahlgrenska sjukhuset där man bekräftade att våldtäkten hade genomförts. Hur fan kan ni sitta och påstå att historien känns konstig? Fattar ni inte hur chockad man är 3 min efter att man blivit våldtagen av en vidrig neger? Så jävla respektlöst att diskutera hennes agerande efter våldtäkten. Hon gick rakt ut till polisen och fördes sedan direkt till gynakuten. Sluta upp med alla falska rykten om Linns kön. Hon föddes med en snippa och är således en kvinna.
Citera
2019-11-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Men du snackar ju bilder på den misstänkte på sociala medier? Kan du länka?

Veggie Burger
Finns flera i tråden sedan tidigare
Citera
2019-11-22, 14:01
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollegah1
Blir intressant att följa detta då det inte framgick om hon åkte till sjukhuset för en ”undersökning” och om man har säkrat spår från gm (spermie).

Blir det inte då ord mot ord och han går fri från våldtäkt men fälls för tex ofredande?

Hon har varit in på sjukhus och undersökt sig efter det som hände.
Citera
2019-11-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Ni borde tamigfan skämmas för era inlägg!!!! Vad i helvete är det för fel på er? 1. Linn är en kvinna med en vagina sen födseln. 2. Linn blev undersökt i underlivet direkt efter våldtäkten på gynakuten Sahlgrenska sjukhuset där man bekräftade att våldtäkten hade genomförts. Hur fan kan ni sitta och påstå att historien känns konstig? Fattar ni inte hur chockad man är 3 min efter att man blivit våldtagen av en vidrig neger? Så jävla respektlöst att diskutera hennes agerande efter våldtäkten. Hon gick rakt ut till polisen och fördes sedan direkt till gynakuten. Sluta upp med alla falska rykten om Linns kön. Hon föddes med en snippa och är således en kvinna.

Men hallå...Jag får väl ha en egen åsikt eller ? Jag tycker Linn har väldigt maskulina drag vilket naturligtvis är tråkigt om man är kvinna.
Jag förstår även att man är chockad efter en sådan händelse men hade förväntat mig en mer nedbruten kvinna som blivit våldtagen av en mörkerman. Men som jag också skrev vilket du missade att alla hanterar en sådan händelse olika.

Flashback är till för att b.l.a diskutera olika frågor och man får respektera att man kan ha olika syn på saker och ting utan att idiotförklara folk till höger och vänster.

Trevlig helg!
//Peterniklas
Citera
2019-11-22, 14:04
Medlem
mercys avatar
En fundering jag har;
Vad hjälper det med fler poliser och därmed skattepengar? Är det inte en onödig kostnad? Här har vi en kvinna som blivit våldtagen och strax efter anmält övergreppet till en polis som stod utanför/innanför? BK. Vad hjälpte det? Hade det inte varit för tv-programmet efterlyst hade de sannolikt inte kunnat lösa brottet överhuvudtaget trots att de var i direkt närhet till brottsplatsen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McAn
Det ser ju inte ut som att hon gör särskilt mycket motstånd när hon blir inputtad där? hade hon fört lite liv så hade säkert någon reagerat (hoppas jag). När han sedan går ut så står det ju även tre personer utanför dörren, varför skriker hon inte att hon blivit blivit utsatt för något så att de kan stoppa honom?

Hon måste ju varit bra i gasen om hon misslyckats med samtliga ovan nämnda punkter. Med det sagt så skyller jag absolut inget på offret.

Intressant typ ändå som "först börjar han oralt". Är det vanligt att våldtäktsmän ger offren oralsex?

Motstånd är inget krav på mer än i incels fantasier. Inte skrika heller är något krav. Var du där och hörde något eller? Intressant typ som snart sitter hos farbror blå. Om inte kanske han slår till igen.
Dom kom ut där väntade en polis så efteråt gick det nog undan för säkring av bevis och undersökning av kvinnan på sjukhus. Nu inväntar man och analyserar tipsen som kommit in.

Citat:
Ursprungligen postat av mercy
En fundering jag har;
Vad hjälper det med fler poliser och därmed skattepengar? Är det inte en onödig kostnad? Här har vi en kvinna som blivit våldtagen och strax efter anmält övergreppet till en polis som stod utanför/innanför? BK. Vad hjälpte det? Hade det inte varit för tv-programmet efterlyst hade de sannolikt inte kunnat lösa brottet överhuvudtaget trots att de var i direkt närhet till brottsplatsen

Du tror inte han hann att smita iväg eller så? Det är mycket konstigt resonemang från dig som jag absolut inte begriper.
Citera
Medlem
shimerajiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective

Håller helt med. Syns på bilderna på bl.a. Aftonbladet att hon ser smal och späd ut över hals och axlar. Ingen antydan till adamsäpple. Sött ansikte men har av förklarliga skäl kanske satsat på en "krigsmålning". Jag har själv gjort samma misstag (om man nu ska kalla det så) innan situationer jag känt mig osäker inför. Man låter sminket agera skyddsbarriär eller mask. Tror det är makeupen som lurar folk. Oavsett jävligt dryg diskussion och säkerligen väldigt sårande.

Shape up!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in