Citat:
Ursprungligen postat av
Jon.Holms
Har det aldrig slagit dig att kvinnan kanske ljuger? Eller att hon frivilligt var med med på lite rajtan-tajtan med negern men ångrade sig efteråt?
Påstår inte att det gick till så, men möjligheten finns ju. Det enda vidriga här är att precis alla förväntas hålla med kvinnan och hennes story, annars har man dålig kvinnosyn.
Klart, det finns alltid en möjlighet men skälen som somliga ger här inne för att den sannolikheten är stor är extremt dåliga och tunna.
Har själv blivit misstänkt för en våldtäkt som en kvinna ljög ihop för att hennes vänner inte fick komma på våran förfest eftersom vi redan var för många. Med andra ord vet jag av egen erfarenhet att kvinnor ljuger ihop de mest bisarra händelser och ibland inte har någon vettig anledning för det heller.
Men att kvinnan skulle ljuga för att hon inte beter sig på sättet X i intervjun, för att hon inte trycker ut killen från toaletten, för att hon ställer upp på en intervju etc etc är bara löjligt.
Jag tror på kvinnan och ser själv att sannolikheten är större att hon talar sanning men även om jag inte hade trott på henne så hade jag ändå reagerat på hur vissa formulerar sig här. Det handlar inte om huruvida man tror eller inte tror på kvinnan utan just hur människor formulerar sig. Noll vettiga argument utan väldigt låg nivå bl.a huruvida hon är transa eller ej.