2019-11-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Ja. Penetrering med kuken.

Men att köra in kuken i munnen och sen fittan på under 3 minuter låter knappast tvivelaktigt, eller vad menade du i ditt första inlägg?
Citera
2019-11-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Men att köra in kuken i munnen och sen fittan på under 3 minuter låter knappast tvivelaktigt, eller vad menade du i ditt första inlägg?
Han utförde oralsex på henne (inte tvärtom) och sedan ska han har kört in kuken i något hål bakifrån och utan att kvinnan är upphetsad. Lägg där till att kläderna ska av och sedan på. Det är mycket möjligt att så är fallet.

Jag har bara erfarenhet av en "snabbis" som är samtyckt och det tar längre tid än 3 minuter och då har kvinnan inte varit okänd för mig.
Citera
2019-11-26, 16:27
Avslutad
Om man har våldtäktsniggern på film + uthängd på nätet och ändå inte får tag på fanskapet säger det en hel del om vår migrationspolitik. Vi vet inte ens vad vi släppt in i den Humanitära Stormakten. Må dessa mörkermänniskor börja våldföra sig på eliten snarast.
Citera
2019-11-26, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo svårt att förstå att vissa inte fattar det här. Bli du överfallen så kommer du hamna i chock. Du kommer inte vänta dig som här att bli våldtagen på en krogtoalett. Det är så absurt så det finns inte. Du kommer stänga av, och det blir mest som vad fan händer! Sedan kommer överlevnadsinstinkten att kicka in. Du vill komma levande från situationen. Skriker du är risken att du dör högre. Resultat du blir tyst och låter det ske bara. Det vet dessa monster också. Därav att de kommer undan. Ingen annan kommer uppfatta vad som precis hände nära dom.
Så nu är det bekräftat att det alltid händer? Okej.
Citera
2019-11-26, 16:43
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Han utförde oralsex på henne (inte tvärtom) och sedan ska han har kört in kuken i något hål bakifrån och utan att kvinnan är upphetsad. Lägg där till att kläderna ska av och sedan på. Det är mycket möjligt att så är fallet.

Jag har bara erfarenhet av en "snabbis" som är samtyckt och det tar längre tid än 3 minuter och då har kvinnan inte varit okänd för mig.

Beror på hur du definierar "oralsex". Harkla upp en snorgigga och spotta den på murran och sedan lalla runt den med tungan i skrevet på tjejen kan knappast tänkas vara oralsex..
Citera
2019-11-26, 16:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Beror på hur du definierar "oralsex". Harkla upp en snorgigga och spotta den på murran och sedan lalla runt den med tungan i skrevet på tjejen kan knappast tänkas vara oralsex..

Varför inte, alla har väl olika tekniker?

Men det är nog så det har gått till, det är ju liksom inte så där busenkelt att bara köra in kotten torrt.
Citera
2019-11-26, 16:52
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Har det aldrig slagit dig att kvinnan kanske ljuger? Eller att hon frivilligt var med med på lite rajtan-tajtan med negern men ångrade sig efteråt?

Påstår inte att det gick till så, men möjligheten finns ju. Det enda vidriga här är att precis alla förväntas hålla med kvinnan och hennes story, annars har man dålig kvinnosyn.

Klart, det finns alltid en möjlighet men skälen som somliga ger här inne för att den sannolikheten är stor är extremt dåliga och tunna.

Har själv blivit misstänkt för en våldtäkt som en kvinna ljög ihop för att hennes vänner inte fick komma på våran förfest eftersom vi redan var för många. Med andra ord vet jag av egen erfarenhet att kvinnor ljuger ihop de mest bisarra händelser och ibland inte har någon vettig anledning för det heller.

Men att kvinnan skulle ljuga för att hon inte beter sig på sättet X i intervjun, för att hon inte trycker ut killen från toaletten, för att hon ställer upp på en intervju etc etc är bara löjligt.

Jag tror på kvinnan och ser själv att sannolikheten är större att hon talar sanning men även om jag inte hade trott på henne så hade jag ändå reagerat på hur vissa formulerar sig här. Det handlar inte om huruvida man tror eller inte tror på kvinnan utan just hur människor formulerar sig. Noll vettiga argument utan väldigt låg nivå bl.a huruvida hon är transa eller ej.
Citera
2019-11-26, 16:53
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Varför inte, alla har väl olika tekniker?

Men det är nog så det har gått till, det är ju liksom inte så där busenkelt att bara köra in kotten torrt.

Är man somalier så verkar ju det vara gängse teknik.
Citera
2019-11-26, 16:56
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Litet märkligt, kan tyckas:

Citat:
– Vi tror oss veta vem han är. Han är inte gripen eller frihetsberövad för tillfället, säger Thomas Fuxborg.

Har ni någon insats för att gripa mannen?

– Inte vad jag känner till, säger polisens presstalesperson.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOQl8O/polisen-kan-ha-identifierat-burger-king-mannen
Citera
2019-11-26, 16:57
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Litet märkligt, kan tyckas:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOQl8O/polisen-kan-ha-identifierat-burger-king-mannen

Perfa. Låt den kulörta gentlemannen gå lös och ge sig på nästa kvinna.
Citera
2019-11-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defusekit
Antar? Jacfar 24 år och Jafar/Jaafar född 1999 (20-21 år)? Finns ju inget som är likt? finns 70 st Jafar och 1 st Jacfar. Eller är Jafar en felstavning?
Jafar är rätt

Du kunde svarat på om han är aktiv inom fotbollen men det undvek du. Jag har en uppfattning om hans namn oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Det står inget på polisens hemsida att han är lyst:

"Angående den våldtäkt som anmäldes till polisen 5 okt på Kungsportsavenyn.

Just nu kan polis och åklagare inte lämna ut några ytterligare uppgifter gällande utredningsarbetet.

Vi har tagit emot många tips, flera av dom arbetar vi aktivt med just nu."

Den uppdateringen var gjord 22/11. Sist jag såg något så planerade inte polisen några insatser. Så hur aktuellt är inslaget på Efterlyst?

Det behövs inte skrivas ut. Det berättar Fuxborg Polisens presstalesperson i veckans brott redaktionen att killen är lyst.. Dom har kött på benen och tids nog nyps han. OM han är 19 år får han åldersrabatt . Den bör vi titta över och inte ge den som begår grova brott eller sexualbrott.

Toaletten är en brottsplats som polisen har undersökt. Tjejen åkte till sjukhus och undersöktes bevis säkras. Film, undersökning, väninnan, polisen på platsen osv.
Senast redigerad av Erzebet 2019-11-26 kl. 17:09.
Citera
2019-11-26, 17:43
Medlem
dotslashs avatar
Fortfarande inte tagit våltäktsnegern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in