2019-11-22, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Seriöst. Är du på riktigt? Du sitter helt seriöst och rättfärdigar våldtäkt beroende hur starkt du definerar motståndet? Vad i helvete tror du den här tjejen har att "vinna" på att offentliggöra sig själv som våldtagen?

Hur starkt du definierar motståndet? Nej jag definierade utseendet och inte motståndet .....killen såg bra ut trots han är neger eller han va lite mulatt också men för att besvara din fråga.

Uppmärksamhet? Ge tillbaka för ångesten som uppstod efter samlaget?

Vet ni först trodde jag att det var en våldtäkt men när jag ser era reaktioner så tror jag inte det var nåt annat än sex. Oralsex dessutom, alltså då slickar man med tungan för i helvetet. Hon behöver ju bara pissa ner lite piss på negern.

Just det, negern tar sig in och börjar slicka henne på snippan och hon säger ”vad gör du” ” vad håller du på med”

Härligt med lite quiz medan någon ska ”våldta”

Gott folk, detta är nya Sverige. Ordet Nej och sluta används inte längre.
Citera
2019-11-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Du såg inte hur chockad hon var när hon kom ut?

Chockad? Nja hon såg sur ut
Citera
2019-11-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Jacfar Wardi.
Sök.
Två träffar, det är inte den med Islams halvmåne.
Två träffar säger du. Men det är ju Facebook du pratar om.

Jag menar hans Instagram. Jag hittar inte hans Instagram.

Jag hittar en länk till Instagram via Google. Men jag kommer till någonting där det står att sidan avbröts.
Citera
2019-11-22, 09:32
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag är osäker om det är han. Det såg lite annorlunda ut på bilderna på Burger King.

Jag förstår inte det här med att kvinnan skulle vara en transa. Vart han ni fått det ifrån? Är det en kvinna eller man, menar ni?

Men kolla in mannens skor och brallor. Exakt samma som han har på övervakningsbilderna från Burger King:

https://minfil.com/KcP3y2B6nd/F46468CC-47A5-4BA6-AAD4-AE951D78D7F8_jpeg
Citera
2019-11-22, 09:33
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:

Jag hittar en länk till Instagram via Google. Men jag kommer till någonting där det står att sidan avbröts.
Förlåt, korrigerade ovan, har blippat runt för mycket. Skriv ihop namnet. Insta ligger uppe, du söker väl i appen?
Citera
2019-11-22, 09:33
Medlem
Roligt hur massa rasforskare dumförklarade folk i början av tråden att han inte var Somalie haha fyfan lägg ner er flashback karriär man ser från mil att han e en somalie ..

Ps. Han finns i anslutning till Biskop eller har anknytningar
Citera
2019-11-22, 09:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Jag är osäker om det är han. Det såg lite annorlunda ut på bilderna på Burger King.

Jag förstår inte det här med att kvinnan skulle vara en transa. Vart han ni fått det ifrån? Är det en kvinna eller man, menar ni?
Ok ber i så fall om ursäkt om jag länkade fel men det är han som nämts i tråden.

OT, tycker det händer mera skit på Burger King än andra burgarhak. Är BK mera poppis bland förortsgangsters som typ Adidas är?
Citera
2019-11-22, 09:35
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Men kolla in mannens skor och brallor. Exakt samma som han har på övervakningsbilderna från Burger King:

Hoho, ja nu har vi hela outfiten.
Citera
2019-11-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ok ber i så fall om ursäkt om jag länkade fel men det är han som nämt i tråden.

OT, tycker det händer mer skit på Burger King än andra burgarhak. Är BK mera poppis bland förortsgangsters som typ Adidas är?

Centrala Gbg är ett rövhål om man inte kan stå på sig / är lite macho. Bögar och flickor är den största måltavlan för såna här drägg som regnar in från alla håll o kanter. Bk råkar vara nära te.x rövpuben Lilla London , annat skit med klart de samlas där
Citera
2019-11-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms

babben åt höger är inte lika svart.
Citera
2019-11-22, 09:38
Medlem
OG81s avatar
Citat:

Jag hitta honom lätt. Han har tom samma kappa på i bilderna
Citera
2019-11-22, 09:39
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
babben åt höger är inte lika svart.
Ljuset. Såvida ingen har varit hemma hos herr Jawadi och lånat hans stilsäkra outfit. Rätt udda kombo. Rocken hittar du alltså på hans Insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in