2019-11-22, 02:33
Medlem
rex144s avatar
Han fick kontroll på tjejen utan att varken använda kniv eller skada henne , tex. knytnävsslag mot ansikte så att hon varken skrek eller kämpade emot, visste hur han ska gå till väga, han är ett proffs,
och nerver av stål, han kunde strypt henne lite så att hon förlorade medvetandet, eller gett henne käftsmäll för att däcka, men han gick helt sonika ut, hade total kontroll på sitt offer, hon hade jo kunnat springa efter honom.
Citera
2019-11-22, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Av det lilla man kan se på videosekvensen står hon ju rakt upp och ner, inte direkt som att hon ser överförfriskad ut i varje fall. Men vem vet, riktigt iskall framstår hon som.

Om den passiva kvinnan hann uppfatta situationen men valde att inte göra något borde hon ställas till svars för det. Allt ser helt i sin ordning ut när hon står där som ett jävla fån och väntar utanför den andra toan. Sjukt var ordet!
På efterlyst såg man att den kvinnan gick ut från toaletten innan hon öppnade dörren. Så antagligen såg hon inget annat än en idiot som bankar på dörren.
Citera
2019-11-22, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.j.simpson
Seriöst gå in på och lyssna och kolla videon? Sluta prata om invandring hit och dit. Orslsex och sen bakifrån utan våld och skrik på burger king med massa folk runt omkring????

Tycker också hela historian verkar bullshit, jag menar sen hur hon lämnar toan som inget har hänt. Kom igen en neger våldtar dig o du är tyst inne på toan sen när du kommer ut låtsas du som ingenting....

Och vad gör en Vegan inne på BK?
Citera
2019-11-22, 02:36
Medlem
Han har fb bild när han är på Burger King såg jag nu
Citera
2019-11-22, 02:36
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Polisen läser såklart tråden och vidtar åtgärder. Killen lär de hämta inom kort.

Hur vet du att polisen läser tråden? Tror du de har tid till sådan?
Citera
2019-11-22, 02:37
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Frågan är varför ingen av negerns alla Facebook-vänner trädde fram och anmälde honom?

Jag tänkte på det vid andra fall, de kriminella är så jävla dumma, hur kan man ha en Facebook sida med sina foton om man är kriminell?

Då ska man inte ens träna på 24seven eller andra där man lämnar in fingeravtryck och ej heller, ancenstors.. sidan där man lämnar ifrån sig DNA...
Citera
2019-11-22, 02:39
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag tänkte på det vid andra fall, de kriminella är så jävla dumma, hur kan man ha en Facebook sida med sina foton om man är kriminell?

Då ska man inte ens träna på 24seven eller andra där man lämnar in fingeravtryck och ej heller, ancenstors.. sidan där man lämnar ifrån sig DNA...

Fast det enklaste vore väl att ge fan i att vara kriminell?

Man kan trots allt få socialbidrag i detta land om allt skiter sig. Så pengar kan man få till att leva av. Sen att det inte är ett lyxliv är en annan fråga, men ingen är direkt tvungen till att vara kriminell i ett land som Sverige som har så generösa skyddsnät.
Citera
2019-11-22, 02:39
Medlem
Citat:
Frågan är varför ingen av negerns alla Facebook-vänner trädde fram och anmälde honom?

Klantänk. Vidriga är vad de är!
Citera
2019-11-22, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Han har fb bild när han är på Burger King såg jag nu

Priceless!

Ironin i att BK-våldtäktsmannen har en BK-bild som profilbild

Våldta en berusad tjej inne på Burger Kings toalett. Hur mycket tattare kan man bli liksom?
Senast redigerad av blueberrycake 2019-11-22 kl. 02:45.
Citera
2019-11-22, 02:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

För att dom vill göra samma och ser inget fel i det .
Jävla blatte äckel som dom är.
Citera
2019-11-22, 02:49
Medlem
Stackars tjej! Men inte konstigt att sådant som detta händer, när det står PK-folk i varje hörn och ser hemska saker hända men inte ingriper pga att dessa fridlysta individer ska få härja fritt i landet.
Citera
2019-11-22, 02:52
Medlem
Bertings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NollTillHoger
Jag blev kär i brottsoffer, då tänkte att hon är trans

Mycket tid föt att hitta MGM, men FB är snabbare än mig

Hittat en som kanske, snälla det är bara misstänkte, ta bort snabbt om inte är han

Ironisk nog, prfilbilden i bugerking

Jag uppfattade också Linn som en bögtransa. Men jag har endast sett de två bilder som aftonbladet visade.

Ber om ursäkt på förhand om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in