2019-11-21, 22:22
Medlem
Skulle han kunna vara Peter Pimp - han gillar ju att doppa oberoende av vad tjejerna vill.

OBS P P talar brytningfri svenska - påstår inte att det är han - mer än frågeställning till de som
känner igen/känner PP - PP har ju gbg koppling
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
På klippet står det ju för fan en kvinna UTANFÖR DÖRREN när Apan trycker in henne på toan och våldtar henne. Men reagerar inte överhuvudtaget. Hur i helvete är det möjligt? Du kan ju åtminstone använda din röst o skrika på folk i restaurangen, fega kräk.
Först trodde jag att du reagerade och kritiserade offret för att denne inte skrek eller gjorde någonting. Men nu förstår jag att i din text så menar du en person där som stod bredvid mannen medan han bankade och trängde sig in.

Fy fan säger jag bara. Hon verkade inte ens reagera?! Förstår hon inte vad som försiggår eller är hon påverkad/packad? Hon står ju bara där?!! Hon verkar titta och fokusera åt ett håll som om hon lyssnar på någon som pratar med henne. Kan det innebära att det inkl var någon annan som såg medan mannen bankade och trängde sig in? Fy faan vad tragiskt. Hon säger ju dessutom själv att det känns tryggt på Burger King för att det är så mycket folk där. Men de gör ju ingenting när det händer någonting.

Att offret inte skriker eller gör någonting är försåtligt. Hon blir ju chockad och skräckslagen. Man vågar inte göra någonting. Hon sa ju också själv att hon blev paralyserad. Nej fy fan vad hemskt...Ohh..FY FAN!!!

Strongt av henne att prata sådär så som hon gjorde. Hon verkar stark!! Så himla tragiskt!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampost
Han liknar YouTubern som heter KSI.
KSI har nigerianskt påbrå.
Så skulle gissa på att han på bilden är från Nigeria, eller Congo.

Ser inte alls ut att vara Somalie, Eritrean eller Etiopier. Samtliga 3 har stora pannor.

Afrikaner har väldigt olika utseenden.

Vill även påpeka att nigerianer gillar att klä sig i just den typen av kläder. Det är många som har "lyxkläder" i Nigeria. De gillar mode. Inte alla, men många.

Är 99% säker han är nigerian. För ljus för att vara från Congo.
ja alltid lika roligt när de kommer till afrikaner.. oftas små grejer som skilljer vissa delar av landet åt.. sen är de mixade en hel del.. vissa från tex Etiopien kan se så här ut.. de som är framavlade med bra drag. nu säger jag inte att han är aktraktiv direkt men men.. jag säger ändå att vissa whitetrashbrudar gillar black men!!
Citera
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Du kallar en våldtagen tjej för fegt kräk! Eller tror du hon var med på det??
Du får justera ditt sikte, hen syftade på kvinnan som står utanför toan genom hela händelseförloppet, alltså inte den som blir våldtagen.
Citera
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Helt ofattbart, hon kollar bokstavligt talat åt andra hållet när negern kommer fram och bankar på dörren för att sedan tränga sig in.

Eller hur? Begriper det inte. Borde ju fan inte vara möjligt. Kan en person vara så jävla självupptagen att man varken hör/märker något i sin omgivning som försiggår 2 meter ifrån en?

Den kvinnan skulle ju fan polisen nästan förhöra. Undra om de ens nämnde det på efterlyst..
Senast redigerad av Emoll 2019-11-21 kl. 22:30.
Citera
2019-11-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
finns det kameror inne på toaletten? eller är det utanför där bara kran finns för o tvätta händerna. kan ej se

Vad tror du själv? Inte fan har man kameror inne på toaletter hade ju vart sjukt kränkande.
Citera
2019-11-21, 22:28
Medlem
Citat:
Har du ens sett klippet eller? LÄS ÅTMINSTONE vad det är man skriver... Det står ju en ANNAN TJEJ UTANFÖR DÖRREN när apan trycker sig in i båset.. Tomte.
Ok då förstår jag... Men å andra sidan finns det ju anledning att vara livrädd i dagens samhälle
Citera
2019-11-21, 22:32
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Ok då förstår jag... Men å andra sidan finns det ju anledning att vara livrädd i dagens samhälle

Vågar hon inte stå utanför o skrika på hjälp kan hon väl gå ut ifrån toadelen o skrika dit folk... Så jävla handlingsförlamad är man inte..
Citera
2019-11-21, 22:34
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Eller hur? Begriper det inte. Borde ju fan inte vara möjligt. Kan en person vara så jävla självupptagen att man varken hör/märker något i sin omgivning som försiggår 2 meter ifrån en?

Den kvinnan skulle de ju fan polisen nästan förhöra. Undra om de ens nämnde det på efterlyst..
Av det lilla man kan se på videosekvensen står hon ju rakt upp och ner, inte direkt som att hon ser överförfriskad ut i varje fall. Men vem vet, riktigt iskall framstår hon som.

Om den passiva kvinnan hann uppfatta situationen men valde att inte göra något borde hon ställas till svars för det. Allt ser helt i sin ordning ut när hon står där som ett jävla fån och väntar utanför den andra toan. Sjukt var ordet!
Citera
2019-11-21, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Av det lilla man kan se på videosekvensen står hon ju rakt upp och ner, inte direkt som att hon ser överförfriskad ut i varje fall. Men vem vet, riktigt iskall framstår hon som.

Om den passiva kvinnan hann uppfatta situationen men valde att inte göra något borde hon ställas till svars för det. Allt ser helt i sin ordning ut när hon står där som ett jävla fån och väntar utanför den andra toan. Sjukt var ordet!

Vette fasiken om jag hunnit fatta vad som hände där. Står det en man och knackar på en toadörr hade jag uppfattat det som att hans polare var därinne. Just det där knackandet känns för övrigt helt befängt? Hur hög är han?
Citera
2019-11-21, 22:40
Medlem
McAns avatar
Det ser ju inte ut som att hon gör särskilt mycket motstånd när hon blir inputtad där? hade hon fört lite liv så hade säkert någon reagerat (hoppas jag). När han sedan går ut så står det ju även tre personer utanför dörren, varför skriker hon inte att hon blivit blivit utsatt för något så att de kan stoppa honom?

Hon måste ju varit bra i gasen om hon misslyckats med samtliga ovan nämnda punkter. Med det sagt så skyller jag absolut inget på offret.

Intressant typ ändå som "först börjar han oralt". Är det vanligt att våldtäktsmän ger offren oralsex?
Citera
2019-11-21, 22:41
Medlem
Mycket starkt av Linn att gåut med händelsen!

Nu hoppas jag att Linn är lika klok i nästa riksdagsval, och inte röstar för fortsatt massinvandring från världens shithole countries!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in