Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
På klippet står det ju för fan en kvinna UTANFÖR DÖRREN när Apan trycker in henne på toan och våldtar henne. Men reagerar inte överhuvudtaget. Hur i helvete är det möjligt? Du kan ju åtminstone använda din röst o skrika på folk i restaurangen, fega kräk.
Först trodde jag att du reagerade och kritiserade offret för att denne inte skrek eller gjorde någonting. Men nu förstår jag att i din text så menar du en person där som stod bredvid mannen medan han bankade och trängde sig in.
Fy fan säger jag bara. Hon verkade inte ens reagera?! Förstår hon inte vad som försiggår eller är hon påverkad/packad? Hon står ju bara där?!! Hon verkar titta och fokusera åt ett håll som om hon lyssnar på någon som pratar med henne. Kan det innebära att det inkl var någon annan som såg medan mannen bankade och trängde sig in? Fy faan vad tragiskt. Hon säger ju dessutom själv att det känns tryggt på Burger King för att det är så mycket folk där. Men de gör ju ingenting när det händer någonting.
Att offret inte skriker eller gör någonting är försåtligt. Hon blir ju chockad och skräckslagen. Man vågar inte göra någonting. Hon sa ju också själv att hon blev paralyserad. Nej fy fan vad hemskt...Ohh..FY FAN!!!
Strongt av henne att prata sådär så som hon gjorde. Hon verkar stark!! Så himla tragiskt!!!