2019-11-22, 01:47
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Tycker bilderna är likt fotot på gm även om gm ser äldre och slitnare ut (kan iofs bero på vad han nyss gjort och tid på dygnet). På alla kort ser man "den nya misstänkte" är vänsterhänt, klockan, ring armband på vänster hand medan den efterlyste tittar i mobilen med höger hand. Gör man det om man är vänsterhänt?
Det vanliga är att högerhänta har klockan på vänster arm. Googla om du inte tror mig.

Obehagligt att man inte ska kunna gå på offentliga toaletter utan att vara orolig för att någon kanske står utanför och väntar på att tränga sig in 🥺*No pun intended*😳
Citera
2019-11-22, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Har läst väldigt många inlägg där det klagas något otroligt på den kvinna som står utanför toaletten och varför hon inte gjorde något.

Vem säger att det lät något från toaletten överhuvudtaget? Vem säger att det var skrik inne från toaletten?

Det hela verkar ha gått rätt lugnt till ändå. Kollar man på våldtäktsoffret när hon kommer ut ur toaletten så ser hon hyfsat lugn ut.
Hennes hår är i ordning, hennes halsband på plats och hela, hennes kläder lika så. Även gärningsmannens kläder, frisyr m.m. var i ordning. Inte ett tecken på tumult.

Det måste ha varit en ganska så "lugn" våldtäkt ändå. Därför tycker jag det är fel att börja kasta massa skit på kvinnan utanför toaletten. Ingen av oss vet hur det egentligen lät där inne eller utanför.

Av videon att döma så skulle detta rent av ha kunnat vara sex som bägge ha velat ha, så lugnt såg det ut.

Kolla på gärningsmannens byxor när han kommer ut förresten, man riktigt ser hur han har vikt ner kuken till vänster efter att ha kört flitigt med den.

Sedan en sak till. Offret berättar hur gärningsmannen började med att ge henne oralsex. Jag kan bara inte riktigt förstå hur man kan låta någon dyka ner mellan benen på en, på en överbefolkad snabbrestaurang där det är fullt med folk. Varför inte sparka och skrika och föra ett jävla oväsen när man blir våldtagen och har någon som kör in tungan mellan benen på en?
Varför utgår vi inte ifrån att det är det ? Jo för att kvinnor ljuger aldrig om våldtäkter
Citera
2019-11-22, 01:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
https://gyazo.com/c489828c3df627d6b5f0f6cb95ede0eb
https://minfil.com/Ie4bx3Benb/6C4F058E-13BB-447F-AD67-22B561BE44BA_jpeg
https://minfil.com/ba53x5Bcn9/60DDF675-9010-4243-BD33-5FF26E88F1EB_jpeg

Som ni kan se har han på sig samma byxor och skor vid gärningen som på bilderna tagna från facebook.
Bra jobbat! Vad är det för modell på dessa skor?
Citera
2019-11-22, 01:49
Medlem
Nu tog han bort sin Facebook, han har dock en gammal FB som är kvar.
Citera
2019-11-22, 01:50
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
Du är ju fan helt efterbliven..
Nu tar du och rannsakar ditt värdelösa minne och tänker på kvällarna du såg den sjuke våldtäktsmannen. Något minns du från de kvällarna som gör att du jätteenkelt kan få fram tid och datum!
Tänk att det är din syster eller flickvän som blev fucking våldtagen på toan!!

Vilka var du med? Var var ni? Varför var ni där? Hur kom ni dit? Var sa han "warya kale"?
Ställ de frågorna till dig själv och ringa in ett datum. Polisen kanske pratade med honom efter du gått fram till dem vilket du ska ha eloge för. Kanske de antecknat namn och finns sparat men jag vet att de flesta poliser är som jag och klarar att känna igen ansikten på folk som har ett avvikande beteende. Nu pratar vi om en påstridig neger med ett hat i blicken och även om det finns gott om dessa i Gbg tror jag polisen bör kunna få fast apan till sin rätta bur: skogomeanstalten.
Vad i helvete är det med dig då? Ogrundade personliga påhopp och kräver svar på frågor.
Citera
2019-11-22, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hetsmongo
Bra jobbat! Vad är det för modell på dessa skor?

Nike Vapormax.
Citera
2019-11-22, 01:52
Medlem
Någon polisen alltså letat efter och försökt identifiera i mer än 1.5 månad hittade alltså någon på Flashback efter ganska exakt 4 timmar.

Synd att polisen inte snabbare går ut till allmänheten när de har bra bildmaterial och själva kört fast i utredningen.

Sjukt bra jobbat hursomhelst. Förhoppningsvis snart en brottsling mindre på gatorna.
Citera
2019-11-22, 01:52
Medlem
Hoppas dock inte på en lynchmentalitet, vi har ett rättssystem som ska ta itu med detta. Vi lever i ett demokratiskt land där alla ska ha möjlighet att få en rättvis rättegång.
Citera
2019-11-22, 01:53
Medlem
Jag blev kär i brottsoffer, då tänkte att hon är trans

Mycket tid föt att hitta MGM, men FB är snabbare än mig

Hittat en som kanske, snälla det är bara misstänkte, ta bort snabbt om inte är han

Ironisk nog, prfilbilden i bugerking

Citera
2019-11-22, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Någon polisen alltså letat efter och försökt identifiera i mer än 1.5 månad hittade alltså någon på Flashback efter ganska exakt 4 timmar.

Synd att polisen inte snabbare går ut till allmänheten när de har bra bildmaterial och själva kört fast i utredningen.

Sjukt bra jobbat hursomhelst. Förhoppningsvis snart en brottsling mindre på gatorna.

Det var inte någon på Flashback, det var en på Efterlysts FB-sida som hade postat namnet tidigare.
Citera
2019-11-22, 01:54
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Glöm det tidigare om FB.

Har hittat "hennes" FB nu på riktigt. Är inte lika säker på om det är en tjej eller kille faktiskt.
Citera
2019-11-22, 01:55
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Nu tog han bort sin Facebook, han har dock en gammal FB som är kvar.

Hade det varit jag som blev utpekad och jag verkligen var oskyldig så hade ju jag valt den möjligheten att kunna skriva det på Facebook, nu har han nog drabbats av panik då han vet att han snart är gripen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in