2019-11-19, 21:03
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Som Liverpoolsupporter tycker jag det är tråkigt med Pochettino

inte hans fel, han har gjort mer för den där klubben än någon annan tränare i modern tid , tycker man borde värvat istället men Levi är ju klappslut som bara sitter och låtsas som ingenting
Det är en svår situation. Han har fått blandat förtroende från Levi, men resultaten har tyvärr inte varit de bästa i heller. Tror man på alla rykten om osämja och spelare som vill lämna så kan man förstå det. Trots att Tottenham har blivit bättre under Pochettino så har man inte vunnit någon titel med honom.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka om att han får sparken.
Citera
2019-11-19, 21:07
Medlem
preben12s avatar
Kan inte påstå att jag är förvånad att Pochettino får gå. Kan inte komma på en enda tränare i modern tid som har överlevt och kommit tillbaka efter en sådan formsvacka som Tottenham är i. Hela 2019 har man haft nästintill nedflyttningsform i ligaspelet. Hans märkliga presskonferenser och uttalande inför CL-finalen har inte heller hjälpt direkt.
Citera
2019-11-19, 22:10
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det är en svår situation. Han har fått blandat förtroende från Levi, men resultaten har tyvärr inte varit de bästa i heller. Tror man på alla rykten om osämja och spelare som vill lämna så kan man förstå det. Trots att Tottenham har blivit bättre under Pochettino så har man inte vunnit någon titel med honom.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka om att han får sparken.

Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Kan inte påstå att jag är förvånad att Pochettino får gå. Kan inte komma på en enda tränare i modern tid som har överlevt och kommit tillbaka efter en sådan formsvacka som Tottenham är i. Hela 2019 har man haft nästintill nedflyttningsform i ligaspelet. Hans märkliga presskonferenser och uttalande inför CL-finalen har inte heller hjälpt direkt.

Kan bara hålla med er båda, tycker han har haft lite konstig behandling av spelare också, tex eriksen, Lucas.

Spira har alltså inte vunnit en bortamatch sen januari 2019 såg jag någonstans. Sjukt!
Citera
2019-11-19, 22:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Former Manchester United and Chelsea boss Jose Mourinho is a strong contender to replace Mauricio Pochettino as Tottenham manager.

Pochettino, 47, was sacked as Spurs boss on Tuesday after five years in charge of the north London club.

Källa: BBC

Citat:
Gary Lineker
@GaryLineker

Mauricio Pochettino has been sacked by @SpursOfficial. He helped the club to punch massively above their weight for years. Good luck with finding a better replacement....ain’t gonna happen.
Senast redigerad av bagarn29 2019-11-19 kl. 22:18.
Citera
2019-11-19, 22:31
Medlem
preben12s avatar
Vet inte riktigt vad jag tycker om Mourinho om det nu blir honom som det verkas ryktas om. Han är ju en beprövad vinnare och det är något Tottenham saknar. Han är även en betydligt bättre taktiker än Pochettino. Är inte helt emot ett tvåårskontrakt för honom om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-11-19, 22:48
Avstängd
ms18s avatar
Får spurs Mou får dom i alla fall en titel garanterat.
Citera
2019-11-19, 23:26
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Vet inte riktigt vad jag tycker om Mourinho om det nu blir honom som det verkas ryktas om. Han är ju en beprövad vinnare och det är något Tottenham saknar. Han är även en betydligt bättre taktiker än Pochettino. Är inte helt emot ett tvåårskontrakt för honom om jag ska vara ärlig.

Jag är helt ok med Mourinho. Hellre honom än Edie Howe eller Brendan Rodgers.
Citera
2019-11-19, 23:31
Avslutad
Jag håller med om Mou, tror han i det här skedet hade passat Tottenham perfekt. Han ska inte ha hand om en för stor klubb och kan säkert fixa FA- eller den andra inhemska cuptiteln till dem. Det hade varit spännande att följa honom där för att se exakt var han står efter Chelsea och United, som är helt andra typer av klubbar.
Citera
2019-11-19, 23:35
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Jag är helt ok med Mourinho. Hellre honom än Edie Howe eller Brendan Rodgers.

Hellre Mourinho än Brendan Rodgers? Hahahah!
Citera
2019-11-19, 23:56
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Hellre Mourinho än Brendan Rodgers? Hahahah!

Under en tvåårs period eller mindre ja, då hade jag föredragit Mourinho framför Brendan Rodgers.
Citera
2019-11-20, 01:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Under en tvåårs period eller mindre ja, då hade jag föredragit Mourinho framför Brendan Rodgers.
Brendan Rodgers utvecklades mkt som manager under tiden i Celtic också har han förvandlat Leicester totalt efter han tog över, tror att Liverpool jobbet kom lite för tidigt för Rodgers i 2012.
Citera
2019-11-20, 01:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Enligt rapporter i Spanien så är det redan "klart" att Luis Enrique blir ny Arsenal-boss till sommaren, Enrique ska leda Spanien i EM innan han åker till Norra-London. Om detta verkligen stämmer så kommer The Gunners att vara med och utmana om titlar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in