2019-11-13, 18:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Världens största sporthändelse i LFC-Utd kommer alltid vara hetare än alla andra än englands matcher oavsett om det ena laget skulle leda tabellen varje år och det andra vara jumboplacerad varje år. Försök inte ens lägga in Arsenal i samma kontext.
Arsenal vs Man Utd var mkt hetare på 90 och i början av 00-talet än vad Liverpool vs Man Utd eller The Gunners vs Spurs var, det var mkt mer uppsnack och mer kontroversiella matcher mellan AFC-MU på den tiden än vad Liverpool vs MU var. Liverpool var en mellanmjölk klubb på den tiden som inte kunde utmana varken Arsenal eller Man Utd.
Citera
2019-11-14, 08:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Skiftar fokus.. sluta runka åt liverpool och Gomez för fan.

Jag tror vi nöjer oss där, dina argument verkade ta slut och övergå i personangrepp.

Citat:
Att min ”peak” på vem som kmr saknas mest för för laget får dig att gå i taket är otroligt.

Heh. Du överskattar hur mycket dina inlägg påverkar mig känslomässigt Jag invänder mest mot din rätt skeva bild av hur verkligheten ser ut - det är aldrig Man Citys fel. På tal om blinda supportrar.

----------------

Salah och Robertson skadade. Båda dras med ankelskador av typen att det kan gå att spela, men risk att det förvärras. Missar sina landskamper troligen.

De som är cyniska tror väl mest att de fejkar skador för att slippa oviktiga matcher för landslaget.

Robertsons Skottland är redan helt borta från automatisk kvalificering till EM, playoff väntar i Mars. Där kan jag köpa de som kritiserar att Robertson troligen spelat om matcherna betytt något. Som jag fattat det, är matcherna mot Cypern och Kazakstan av noll betydelse.

Salahs Egypten går in i ett kval till AFCON 2021 mot Kenya, där tror jag nog han hade velat spela.

Svårt att veta dock. Men, låt oss leka med tanken att de förvärrar sina skador - då står Liverpool där med Milner som vänsterback och Origi eller möjligen Harvey Elliot på Salahs kant. Det är nu man skulle haft en riktig vänsterback och en snabb winger på bänken...
Citera
2019-11-14, 10:30
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag tror vi nöjer oss där, dina argument verkade ta slut och övergå i personangrepp.

Heh. Du överskattar hur mycket dina inlägg påverkar mig känslomässigt Jag invänder mest mot din rätt skeva bild av hur verkligheten ser ut - det är aldrig Man Citys fel. På tal om blinda supportrar.

Personangrepp och skriva att du borde sluta runka? Det är väl bara ett personangrepp om det stämmer?

Nej jag verkar inte överskatta att du verkar ha känslor och beter sig som en lättkränkt kärring varje gång ditt lag nämns.

Vart har jag nämnt att man shitty aldrig har fel? Skrev jag inte att BÅDE sterling och gomez borde straffats? Du verkar lost på helt riktigt.

Du kanske borde sluta titta på fotboll då du inte kan bete dig som en normal människa på ett forum? Eller säg så här, GÅ och titta på en liverpool match i ditt liv någon gång ditt plast.
Citera
2019-11-14, 10:33
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Personangrepp och skriva att du borde sluta runka? Det är väl bara ett personangrepp om det stämmer?

Nej jag verkar inte överskatta att du verkar ha känslor och beter sig som en lättkränkt kärring varje gång ditt lag nämns.

Vart har jag nämnt att man shitty aldrig har fel? Skrev jag inte att BÅDE sterling och gomez borde straffats? Du verkar lost på helt riktigt.

Du kanske borde sluta titta på fotboll då du inte kan bete dig som en normal människa på ett forum? Eller säg så här, GÅ och titta på en liverpool match i ditt liv någon gång ditt plast.

Jag tycks däremot ha träffat en rejält öm tå, eller så har du bara hetsigt temperament. Ta ett varv runt kvarteret, chillaxa lite vet jag.
Citera
2019-11-14, 10:36
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Jag tycks däremot ha träffat en rejält öm tå, eller så har du bara hetsigt temperament. Ta ett varv runt kvarteret, chillaxa lite vet jag.

Snyggt OT, då vet man att man satte dig i frysen och inte behöver lägga fler sekunder på dig då du inte har något att komma med !

Ha det fint glenn
Citera
2019-11-14, 10:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Snyggt OT, då vet man att man satte dig i frysen och inte behöver lägga fler sekunder på dig då du inte har något att komma med !

Ha det fint glenn

Jag räknade till inte mindre än 7 personangrepp i ditt förra inlägg, och där argumenten tryter brukar personangreppen ta vid. Jag lägger ingen tid på att besvara sånt nej. Ha en fin dag, hoppas du lugnar ner dig och tänker igenom argumenten i fortsättningen. Hej svejs!
Citera
2019-11-15, 06:50
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Englands fans buar alltså ut Joe Gomez under gårdagens match till den grad att Sterling går ut och fördömer beteendet och säger att Gomez inte gjort något fel.
Citera
2019-11-15, 18:25
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Englands fans buar alltså ut Joe Gomez under gårdagens match till den grad att Sterling går ut och fördömer beteendet och säger att Gomez inte gjort något fel.
Gomez har alltså:
Blivit attackerad av Sterling utan att göra någonting tillbaka.
Bett Southgate att inte skicka hem honom eftersom dom har pratat om det.
Inte gått ut offentligt med något drama.
Resultat? Utbuad av sina egna supportar. Engelsmän...
Citera
2019-11-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Gomez har alltså:
Blivit attackerad av Sterling utan att göra någonting tillbaka.
Bett Southgate att inte skicka hem honom eftersom dom har pratat om det.
Inte gått ut offentligt med något drama.
Resultat? Utbuad av sina egna supportar. Engelsmän...
Föredömligt hanterat av honom, även om det inte hjälpte honom direkt :/
Citera
2019-11-18, 14:47
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Jag räknade till inte mindre än 7 personangrepp i ditt förra inlägg, och där argumenten tryter brukar personangreppen ta vid. Jag lägger ingen tid på att besvara sånt nej. Ha en fin dag, hoppas du lugnar ner dig och tänker igenom argumenten i fortsättningen. Hej svejs!

Är inga angrepp om det stämmer. Du är ytterst lättkränkt och det gör tråkigt då det är som att skriva med en som letar rasism och sexism i tidningar för att klaga över.

Skönt att den tråkiga fotbollen är slut nu och till helgen börjar det roliga.
Citera
2019-11-19, 20:46
Medlem
Yaroshenkos avatar
Mauricio leaves Club
https://www.tottenhamhotspur.com/news/2019/november/mauricio-leaves-club
Citera
2019-11-19, 20:58
Avslutad
Som Liverpoolsupporter tycker jag det är tråkigt med Pochettino

inte hans fel, han har gjort mer för den där klubben än någon annan tränare i modern tid , tycker man borde värvat istället men Levi är ju klappslut som bara sitter och låtsas som ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in