Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Ja, du är ju en av anti-Trump filurerna. Hur många gånger har du blivit avstängd? I bet never. Och vi kan ju titta på vilka användare i denna tråd som just nu är avstängda. Alla med öppna ögon vet att jag har rätt. PU är ett av flashbacks värsta skitforum. Fullständigt förstört av skamlöst partiska Trump-och Putinhatande moderatorer. Dock inget nytt utan så här har det sett ut länge. Jag kan ju jämföra med behandlingen som vänsterdebattörer får i det nationella och konservativa forumet. Skillnaden är milsvid.
Jag har inte blivit avstängd men det är för att jag aktivt försöker att inte bryta mot forumets regler.
Jag har dragit på mig en del varningar genom åren och har varit nära att bli avstängd vid ett tillfälle, men som jag precis sa så försöker jag aktivt att inte bryta mot forumets regler.
Tittar du på vilka som är avstängda och varför de är det så kommer du nog väldigt snabbt att upptäcka att minst 1 av dem är avstängd pga brott mot regel 1.06, jag misstänker att även du anser att den regeln inte bör brytas mot eller har jag fel där?
Jag har för övrigt själv tagit upp ett klagomål kring modereringen i utrikespolitik forumet och det är att den är för slapphänt, jag hade själv helst velat se den bli mycket hårdare, jag kommenterar själv mycket mindre just för att jag anser att det är för mycket trams och för många regelbrott överlag som får försigå fritt vilket aktivt skadar hälsosamma diskussioner.