2019-11-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ingen har satt stopp för det, du är lurad om du tror det. Saknar koll helt enkelt.

Helt uppenbart att du har noll koll. Du vill skylla flyktingmassorna på kvinnorna men de är naturligtvis inte skyldiga till krigen i världen och inte heller för att ha röstat för att folk ska få komma hit. Om några, så är det män som är skyldiga till allt. ALLT.
Citera
2019-11-16, 19:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Helt uppenbart att du har noll koll. Du vill skylla flyktingmassorna på kvinnorna men de är naturligtvis inte skyldiga till krigen i världen och inte heller för att ha röstat för att folk ska få komma hit. Om några, så är det män som är skyldiga till allt. ALLT.

Som vanligt anser en kvinna att kvinnor saknar ansvar, inget nytt under solen här. Att du ens försöker förneka att kvinnor i långt högre utsträckning än män röstar för massinvandring är patetiskt. Men det bekräftar vad jag skrev, man ska inte lyssna på vad en kvinna säger utan se på vad hon gör eller inte gör. Kvinnor står för massinvandring av män som skiter att fråga kvinnor om vad de vill ha så uppenbarligen gillar de det.
Citera
2019-11-16, 19:06
Medlem
Citat:
Som vanligt anser en kvinna att kvinnor saknar ansvar, inget nytt under solen här. Att du ens försöker förneka att kvinnor i långt högre utsträckning än män röstar för massinvandring är patetiskt. Men det bekräftar vad jag skrev, man ska inte lyssna på vad en kvinna säger utan se på vad hon gör eller inte gör. Kvinnor står för massinvandring av män som skiter att fråga kvinnor om vad de vill ha så uppenbarligen gillar de det.

Nu råkar jag vara man och jag tillhör inte skaran av män som anser att män saknar ansvar. Särskilt inte då ansvaret till största del är mäns och inte kvinnors. Finns det någonting som ni beta-hannar inte vill eller kan skylla på kvinnor? Verkar vara er favoritsyssla som de små mansbebisar ni är.
Citera
2019-11-16, 19:06
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Varför inbillar du dig att just kvinnor skulle gilla tvång? Kvinnor, om några, är allergiska mot tvång.
Ja, säkert. Men poängen med tvång är inte att någon "gillar" det, utan det är vad som gäller om man inte inser sina skyldigheter.
Citat:
Män är däremot följare och låter gärna andra män tvinga dem till saker, tex gå ut i krig och liknande.
Människan är följare överhuvudtaget.
Citera
2019-11-16, 19:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nu råkar jag vara man och jag tillhör inte skaran av män som anser att män saknar ansvar. Särskilt inte då ansvaret till största del är mäns och inte kvinnors. Finns det någonting som ni beta-hannar inte vill eller kan skylla på kvinnor? Verkar vara er favoritsyssla som de små mansbebisar ni är.

Du är inte man bara för att du eventuellt har ett manligt könsorgan, du är feministskadad.
Citera
2019-11-16, 19:11
Medlem
Citat:
Du är inte man bara för att du eventuellt har ett manligt könsorgan, du är feministskadad.

Du är en manlig antifeministisk följare utan förmåga till kritiskt tänkande. Du ifrågasätter ingenting av det andra män har "lärt" dig.
Citera
2019-11-16, 19:12
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du är en manlig antifeministisk följare utan förmåga till kritiskt tänkande. Du ifrågasätter ingenting av det andra män har "lärt" dig.

Djupt verkligen.
Citera
2019-11-16, 19:14
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Jo, den feministiska smörja som de försvagade imbecillerna till "män" har propagerat för i åratal via media, det har jag ifrågasatt och genomskådat för längesen.
Citera
2019-11-17, 03:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Om majoriteten av ledarna genom historien varit kvinnor hade vi haft betydligt mer krig och elände, det är min fasta övertygelse.

Artikeln jag länkade gav mer vatten på min kvarn angående detta.

Ok tack för att du delar med dig av dina "kvalitativa" gissningar.
Citera
2019-11-17, 03:47
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Vi har haft kvinnliga ledare och datan på utfallet är solklar. Vad är det för alternativ verklighet du drömt om?
Vad får dig att tro att kvinnan är ett så annorlunda djur, lille sexisten?
Har du hört talas om Tarja Halonen, Gro Harlem Brundtland, Angela Merkel, Drottning Elisabeth/Margaret Thatcher, Ellen Johnson Sirleaf, Tsai Ing-wen, Michelle Bachelet, Ameenah Gurib, Indira Ghandi, Golda Meir, Benazir Bhutto, Anneli Jäätteenmäki, Yulia Tymoshenko, Jóhanna Sigurðardóttir, Mari Kiviniemi, Yingluck Shinawatra, Helle Thorning-Schmidt, Laimdota Straujuma, Ewa Kopacz, Vassiliki Thanou, Beata Szydło osv?

Nästan varje land som du ser som ett skithålsland jämfört med Sverige har haft kvinnliga statschefer, men inte "världens mest jämställda land".

Får du ihop det på något sätt?
Inte?

Det kan bero på att ni motarbetar varandra och att ni ställt det som kön mot kön och då kan ni aldrig vinna den trovärdighet som behövs.

Vi andra kallar det käbbel.
Sanningen är dock den att det är feminazi som styr i Sverige idag, men det är flera partier i team, som använder sig av den urbota genomkorkade Stefan "were not drunk yet" Löfven som front och syndabock om det skiter sig.

Fuck vilken mundiarré du är drabbad av. Ska jag räkna upp alla manliga ledare som "käbblat" och raserat civilisationer och förstört nationer och plundrat och manipulerat likt små ruttna fittor får jag sitta här i fem dagar och skriva.

Som jag skrev från början, visst finns det sjuka kvinnor, men det finns sjuka män också.
Citera
2019-11-17, 03:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Så den mer intressanta frågan är varför ni kvinnor vill importera muslimer och negrer? Klaga inte på att inga svenska/vita män vill röra er med tång efter att ni har auktionerat ut era fittor till halva Bantustan och en tredjedel av Kurdistan.

Denna diskussionen har jag redan haft här på feminismforumet eftersom antifeministerna här verkar vara autistiska psykfall som rabblar samma om och om igen.

Då kom vi iallafall fram till att 66% av de svenska röstberättigade männen röstade för neger- och arabkuk. Så jag antar därför att svenska män också är jävligt sugna på svart bantustock i röven. Jävla röstboskap svenska män är alltså. Arab bitchar allihopa.
Citera
2019-11-17, 04:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Tvärtom, männen har kvoterat in även kvinnor som saknar kompetens och trots det har de svårt att komma fram, de är helt enkelt för dåliga.

Vi har gjort enorma framsteg men kanske skulle framstegen varit ännu större om inte inkompetenta kvinnor hade tagit kompetenta mäns platser pga kvotering.

Har du statistik på hur många kvinnor som kvoterats in på chefs- ledarposter här i Sverige och runtom i världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in