2019-11-15, 22:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är det ju i allra högsta grad kvinnan som gör vidare när hon tröttnar med tanke på att det är kvinnorna som tar initiativ till skilsmässa i 70%

1) Det gäller kvinnor som är tillsammans med män som de inte gillade från början.

2) Om man är tillsammans med en man som man tycker om är det klart att man är rädd för att bli dumpad.
Citera
2019-11-15, 22:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men att sitta och skriva sånt får dig att känna dig bättre?

Du känner dig stolt och nöjd över dig själv när du skriver det?

Jag sa bara det jag kände för utan att tänka efter.

Men om jag säger att jag tar tillbaka det, allt jag sa om fattiga utsatta kvinnor, osv, då är väl allt bra? Borde du inte vara nöjd då?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jenny9 är en betydligt tuffare eller hårdare kvinna än jag skulle jag tro. Hon är dock helt rätt på det i det mesta hon skriver, smart och vettig är min bedömning!
Jag är lite för mycket "jag vill förstå andra, alla bär på något" typen, vilket ibland gör mig rätt upp och ner dumdristig gällande till exempel relationer.

Tänk om ni två skulle gå samman för att hjälpa till med legaliseringen av bordeller. Ni skulle säkert uträtta stordåd. Använd er kvinnliga styrka på ett bra sätt, snälla.

Citat:
Jag har även påtalat att Danmark är ett alternativ och du sa här i tråden att du börjat planera för det. Är det avblåst nu?

Nej, men det vissa praktiska problem som måste lösas först, om man säger så.
Citera
2019-11-15, 23:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är en objektiv sanning att kvinnor byter resurser mot sex. Det finns massor med studier och empiriska bevis för att det är så.

2) Sen låtsas vi socialt att "relationer" är annorlunda från sexköp för att fula kvinnor behöver betabux.

Det är klart att män som har blivit lurade i hela sina liv inte ser hur det ligger till.

Lurade på vad?
Citera
2019-11-15, 23:30
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Lurade på vad?
En stor skara män är helt vilseledda gällande kvinnans sanna natur.
Citera
2019-11-15, 23:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
En stor skara män är helt vilseledda gällande kvinnans sanna natur.

Vad är kvinnans sanna natur?
Citera
2019-11-15, 23:55
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Vad är kvinnans sanna natur?

Att de är gående gendupliceringsmaskiner som gör vad de kan för att 1. Få sina kopior att uppnå dupliceringsålder. 2. Få tag på bästa möjliga dupliceringsmedium. 3. Få de råvaror de behöver för att driva sin egna process och bygga upp sina kopiors processer.
Citera
2019-11-16, 02:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det handlar inte om sexlivet det handlar om vilken vibb som mannen ger. En man som får ligga, som har erfarenhet av många kvinnor, är positiv, självsäker, socialt normal.

Barnen skiter fortfarande i vilket sålänge han ser till deras basbehov och ger dem kärlek.

Citat:
1) Välkommen till 2020 talet. Vill du ha en man idag måste du vara snygg, sexuell, och underhållande. Det duger inte att vara en fet och frigid surkärring för då lämnar mannen direkt.

Ja välkommen till 2020, ortorexi var så 2015. Det duger inte heller att vara ett korkat nättroll.

Citat:
2) Double standard detected. Du skulle aldrig kalla en kvinna som blev servad för kvinnobebis.

Jo det skulle jag. Men jag skulle inte säga det om hemmafruarna, de offrar ganska mycket för familjen, till skillnad från din deadbeat-hemmaman.

Citat:
3) En stark och självständig kvinna ser till att hennes man lever ett bra liv. Varför skulle man inte göra det?

Absolut, ingen klagar här.

Citat:
1) Ja tänk att ha en mamma som är snygg och en pappa som inte behöver jobba.

Vilket dina ungar skiter fullständigt i.

Citat:
2) Sorry sis jag tänker skaffa minst 6 barn.

Gör det, två till du kan flasha på flashback tillsammans med fittan.
Citera
2019-11-16, 03:15
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Barnen skiter fortfarande i vilket sålänge han ser till deras basbehov och ger dem kärlek.

Ja välkommen till 2020, ortorexi var så 2015. Det duger inte heller att vara ett korkat nättroll.

Jo det skulle jag. Men jag skulle inte säga det om hemmafruarna, de offrar ganska mycket för familjen, till skillnad från din deadbeat-hemmaman.

Absolut, ingen klagar här.

Vilket dina ungar skiter fullständigt i.

Gör det, två till du kan flasha på flashback tillsammans med fittan.

Ursäkta mig men borde inte du tagga ner lite med dina aningen vulgära inlägg. Tänk på att det finns känsliga personer i tråden.

Lär av momentx22, hon har lite stil på sina inlägg.
Citera
2019-11-16, 03:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jag vet vad som är rätt och fel. Det är fel att kvinnor hindrar män från att köpa sex och gör kvinnor fel bör de straffas lite grann för det.

Inte hänga upp något på andra. Upprepa detta mantra: Mitt liv mitt ansvar.

Du är skyldig dig själv att leva så bra du kan. MEN andra har inte ansvar för dig och hur du lever ditt liv, du är vuxen nu.

Citat:
Jag är ingen galning som vill skada andra.

Inte jag heller. Jag föreställer mig att det är en sund spärr att ha. De som lustar efter att skada andra fungerar som djur, läser man fuppar med mera så ser man ett mönster, förövaren väljer oftast ut ett offer som är mindre, svagare, sårbarare osv. Ett djupt sjukligt och djuriskt beteende enligt mig. Jag har inget intresse av att förstå dessa djur, jag vill inte se in i mörka människors sinnen, jag är rädd för att smittas. Jag förstår vad som driver dem och de borde spärras in på livstid för resten av deras naturliga liv.

Citat:
Hur ska man bli vuxen i ett sexfientligt samhälle?

Du lever inte i ett sexfientligt samhälle, samhället idag är helt översexualiserat. Du är tillräckligt intelligent för att utvecklas oavsett, men det ligger på dig själv.

Citat:
Givetvis sitter man inte och berättar för läkaren om sina psykoser. Tror du jag vill bli inlåst?

Det ska till rätt mycket för att du ska bli inlåst.

Citat:
Mina psykoser är ett energiflöde genom hjärnan som förändrar mina känslor och verklighetsuppfattning, läkare fattar ingenting av sånt.

Så länge du själv har koll.

Citat:
För min del får de skriva vad de vill i sina papper om diverse diagnoser, jag bryr mig inte, bara jag får mina pengar från försäkringskassan så jag kan isolera mig från folk, dessa kvacksalvare kan ändå ingenting om mina problem, de vet bara hur man drogar ner folk.

Att du isolerar dig själv från folk en tid nu låter vettigt, om jag ska vara ärlig så verkar det vara ganska rörigt i ditt huvud just nu. Det är inte fel att dra sig undan för att läka. Sen kan du klättra tillbaka sakta men säkert och stanna på en nivå du klarar av. Alla kan inte leva picture perfect IKEA-liv som i reklamen. Sånna som du och jag har helt enkelt inte förmågan att upprätthålla ett välfungerande liv och det är skitsvårt, hade vi levt i ett fattigt låglöneland hade vi varit döda för längesedan. Så jag tar emot all hjälp jag kan få och försöker landa på en nivå jag klarar, deltidsjobb, säga "Nej" ofta osv.
Citera
2019-11-16, 03:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ursäkta mig men borde inte du tagga ner lite med dina aningen vulgära inlägg. Tänk på att det finns känsliga personer i tråden.

Lär av momentx22, hon har lite stil på sina inlägg.

Snälla du, vem är känslig här? Du?
Citera
2019-11-16, 04:08
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är inga som ska jaga varandra, folksporten gällde att jaga dig.
Så ska det låta!
Pöbeln har talat!
Avhumanisera, bussa på lynchmobben, jaga "häxan" och slit honom i stycken. Precis som i er trallvänliga feministiska sång: https://youtu.be/OBcwZ0Foqss
Citera
2019-11-16, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Håller mig kort:

Har aldrig köpt sex men funderingarna finns ju där. Varför vill ni feminister (eller ska jag säga vissa feminister för säkerhets skull) förbjuda mig från att göra det?
De kvinnor är ofta gisslan av andra män som utnyttjar dem. Om du ska ställ frågan. Går pengarna till dig eller någon annan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in