2019-11-13, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du svarade inte på min fråga.

Du svarade inte på min. Jag frågade först.
Citera
2019-11-13, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jag? Varför skulle jag vara måltavla? Är du inne i en psykos nu igen, Ipsi?
För att du är en dålig människa så klart.
Citera
2019-11-13, 08:00
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att du är en dålig människa så klart.

Dålig? Jag? På vilket sätt är jag en dålig människa? Om det bara finns horor som lyder mig så utgör jag ingen fara för kvinnor.

Om jag utgör en fara för kvinnor så är det ditt fel. Därför tror jag det skulle vara nyttigt för kvinnor att bli våldtagna i skogen, då lär de sig att inte hindra män från att köpa sex.

Vi kan väl tillåta sexköp innan vi börjar jaga varandra med yxa?
Citera
2019-11-13, 08:55
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag förstår inte vad du menar här.

Och det är normen i civila relationer

För betas, ja. Män i dålig form, skalliga pervon med fler.

Citat:
Jag förstår inte vad du menar här.

En modern ferrari spider är oerhört mycket mer eftertraktad och värdefull än en Saab från 1980. Att en ägare till en sådan bil inte skulle vara mer paranoid över att få den bestulen eller undvika att vårda den mer är inte särskilt troligt. Likaså är attraktiva högstatusmän i god form mycket mer sällsynta än oattraktiva män i dålig form. Att en kvinna inte skulle erbjuda sex och annat när som helst till en sådan man för att behålla honom är ett patetiskt påstående.

Att sedan många kvinnor som själva inte håller sig i form och liknande skulle känna sig för självosäkra och liknande för att kunna vara ihop med en sån man är ju sant. Därför är många vanliga kvinnor hellre ihop med betabucks i relationer där de kan känna sig mer bekväma.

Citat:
1) Cow detected.

Nope. Du ser, tyvärr, ut som en utmärglad 12-åring i kroppen.

Citat:
2) Jag vill få det jag vill utan hassle.

Men då måste manshoran först få upp kuken av din kropp.

Citat:
De flesta män är snälla och trevliga de förtjänar bättre.

Som männen i tråden här? Jag kan förstå om du menar såna som Lantbruk... Men smalfetton som WordWarrior och gubbfeta pedofiler som barnfitta verkar inte särskilt trevliga.

Citat:
Du vet att det finns en genre med kvinno-porr som handlar om att ha en hallick right? Det var ganska populärt senast jag kollade.

I din fantasi.

Citat:
Jag uppfostrar flera barn.

Och?

Citat:
1) Jag skulle inte berätta det för dem obv.

De kommer få reda på det förr eller senare.

Citat:
2) Nope. När jag får ligga blir jag gladare och får mer energi till the daily grind.

Men du gangbangar ju med gubbfetton och våldtäktsindier... Herr Babian (pappan till dina barn) duger inte, eller?

Citat:
3) Vem som helst "kan göra något roligt" men det är den dagliga servicen som räknas.

Vem vill ha "daglig service" av sin morsa? Inga barn bryr sig om det. Det förklarar inte heller varför du spenderar pengarna på gangbangs istället för på dina barn.
Senast redigerad av Durcherrs 2019-11-13 kl. 09:18.
Citera
2019-11-13, 08:58
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är på dig bevisbördan ligger att bevisa varför sexsäljare blir säkrare, och mår bättre och är mindre utsatta på en svart och illegal marknad. Varsågod styrk detta med vetenskapliga belägg!

Nu bygger du upp en halmdocka som du själv attackerar... Jag är för en avkriminalisering. Problemet är ju bara att såna som "barnfitta" (och pervon som du) får fritt spelutrymme utan gränser. Det är problematiskt.
Citera
2019-11-13, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Dålig? Jag? På vilket sätt är jag en dålig människa? Om det bara finns horor som lyder mig så utgör jag ingen fara för kvinnor.

Om jag utgör en fara för kvinnor så är det ditt fel. Därför tror jag det skulle vara nyttigt för kvinnor att bli våldtagna i skogen, då lär de sig att inte hindra män från att köpa sex.

Vi kan väl tillåta sexköp innan vi börjar jaga varandra med yxa?
Det är inga som ska jaga varandra, folksporten gällde att jaga dig.
Citera
2019-11-13, 10:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
För betas, ja. Män i dålig form, skalliga pervon med fler.

De flesta män är inte Brad Pitt. Och även Brad Pitt blev dumpad av sin fru. Ingen man kommer nånsin att vara tillräckligt bra för kvinnor för att kvinnor är extremt fittiga, https://www.youtube.com/watch?v=mqFLXayD6e8

Citat:
En modern ferrari spider är oerhört mycket mer eftertraktad och värdefull än en Saab från 1980. Att en ägare till en sådan bil inte skulle vara mer paranoid över att få den bestulen eller undvika att vårda den mer är inte särskilt troligt. Likaså är attraktiva högstatusmän i god form mycket mer sällsynta än oattraktiva män i dålig form. Att en kvinna inte skulle erbjuda sex och annat när som helst till en sådan man för att behålla honom är ett patetiskt påstående.

1) Det beror på hur feministisk kvinnan är. Många kvinnor skulle vara fittiga även mot en attraktiv högstatus man. De män som får bäst behandling av kvinnor är de som håller kvinnor kort.

2) Tänk dig nån lirare i typ Saudi vars fru vägrar sex, det blir balkongen direkt, https://www.youtube.com/watch?v=S9oW7sH7PkQ

Citat:
Att sedan många kvinnor som själva inte håller sig i form och liknande skulle känna sig för självosäkra och liknande för att kunna vara ihop med en sån man är ju sant. Därför är många vanliga kvinnor hellre ihop med betabucks i relationer där de kan känna sig mer bekväma.

Ja det här är legit. Det är så jag vet att du är en butthurt kvinna.

Citat:
Nope. Du ser, tyvärr, ut som en utmärglad 12-åring i kroppen.

Det är vad män gillar.

Citat:
Men då måste manshoran först få upp kuken av din kropp.

Du är bara butthurt för att män hellre vill knulla mig.

Citat:
Som männen i tråden här? Jag kan förstå om du menar såna som Lantbruk... Men smalfetton som WordWarrior och gubbfeta pedofiler som barnfitta verkar inte särskilt trevliga.

WordWarrior är väldigt normal. Barnfitta verkar vara en kul kille. I många länder i världen skulle de vara högvilt.

Citat:
Men du gangbangar ju med gubbfetton och våldtäktsindier... Herr Babian (pappan till dina barn) duger inte, eller?

Det är olika sorters upplevelser. Jag gillar båda.

Citat:
Vem vill ha "daglig service" av sin morsa? Inga barn bryr sig om det. Det förklarar inte heller varför du spenderar pengarna på gangbangs istället för på dina barn.

1) Du menar saker som 5-6 måltider om dagen, rent hem, rena kläder, utflykter, såna saker?

2) För att mina barn har redan allt de behöver.
Citera
2019-11-13, 12:24
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nu bygger du upp en halmdocka som du själv attackerar... Jag är för en avkriminalisering. Problemet är ju bara att såna som "barnfitta" (och pervon som du) får fritt spelutrymme utan gränser. Det är problematiskt.

Jo, det kan jag faktiskt hålla med om. Perversa människor ska givetvis begränsas från att skada kvinnor. En del här i tråden verkar lite creepy faktiskt.
Citera
2019-11-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
De flesta män är inte Brad Pitt. Och även Brad Pitt blev dumpad av sin fru. Ingen man kommer nånsin att vara tillräckligt bra för kvinnor för att kvinnor är extremt fittiga, https://www.youtube.com/watch?v=mqFLXayD6e8

1) Det beror på hur feministisk kvinnan är. Många kvinnor skulle vara fittiga även mot en attraktiv högstatus man. De män som får bäst behandling av kvinnor är de som håller kvinnor kort.

2) Tänk dig nån lirare i typ Saudi vars fru vägrar sex, det blir balkongen direkt, https://www.youtube.com/watch?v=S9oW7sH7PkQ

Ja det här är legit. Det är så jag vet att du är en butthurt kvinna.

Det är vad män gillar.

Du är bara butthurt för att män hellre vill knulla mig.

WordWarrior är väldigt normal. Barnfitta verkar vara en kul kille. I många länder i världen skulle de vara högvilt.

Det är olika sorters upplevelser. Jag gillar båda.

1) Du menar saker som 5-6 måltider om dagen, rent hem, rena kläder, utflykter, såna saker?

2) För att mina barn har redan allt de behöver.
Du tar med dig din man på utflykter vilket han är tacksam för
Citera
2019-11-13, 14:24
Medlem
hardusettminapas avatar
https://i.imgur.com/yRjRskq.jpg

Dagens Aftonbladet

"Torsken"

"Här är männen som köper sex" - och svarta silhuetter

Man kan inte annat än skratta.
Citera
2019-11-13, 14:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Dagens Aftonbladet

"Torsken"

Ja, alltså jävlar i min låda vilken tramsig moralpanik man försöker piska upp. Det här visar varför Sverige blivit ett genomruttet och sjukt land.

Artikeln handlar också delvis om att polisen lägger ner satsningar mot sexhandeln. Precis som jag förutspått i takt med det grova gängvåldets utbredning i de större städerna.

Lycka till med att någon ens bryr sig om sexköp om några år. Landet sitter ju redan upp till halsen i väldigt allvarliga problem. Hundratals bombningar och skjutningar. Tusentals grova rån och våldtäkter per år.

Inte ens om en hallick släpar en hora i håret efter sig på gatan så kommer polisen att komma om ett par år. Det finns också stora risker att de tungt beväpnade gängen tar över sexhandeln helt och hållet om verksamheten inte avkriminaliseras.
Citera
2019-11-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Dagens Aftonbladet

"Torsken"

Där hade ju WW och en del andra kunnat passa på att ge en nyanserad bild av sexköpare och nått ut till oändligt fler än vad de gör på ett forum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in