Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag förstår inte vad du menar här.
Och det är normen i civila relationer
För betas, ja. Män i dålig form, skalliga pervon med fler.
Citat:
Jag förstår inte vad du menar här.
En modern ferrari spider är oerhört mycket mer eftertraktad och värdefull än en Saab från 1980. Att en ägare till en sådan bil inte skulle vara mer paranoid över att få den bestulen eller undvika att vårda den mer är inte särskilt troligt. Likaså är attraktiva högstatusmän i god form mycket mer sällsynta än oattraktiva män i dålig form. Att en kvinna inte skulle erbjuda sex och annat när som helst till en sådan man för att behålla honom är ett patetiskt påstående.
Att sedan många kvinnor som själva inte håller sig i form och liknande skulle känna sig för självosäkra och liknande för att kunna vara ihop med en sån man är ju sant. Därför är många vanliga kvinnor hellre ihop med betabucks i relationer där de kan känna sig mer bekväma.
Nope. Du ser, tyvärr, ut som en utmärglad 12-åring i kroppen.
Citat:
2) Jag vill få det jag vill utan hassle.
Men då måste manshoran först få upp kuken av din kropp.
Citat:
De flesta män är snälla och trevliga de förtjänar bättre.
Som männen i tråden här? Jag kan förstå om du menar såna som Lantbruk... Men smalfetton som WordWarrior och gubbfeta pedofiler som barnfitta verkar inte särskilt trevliga.
Citat:
Du vet att det finns en genre med kvinno-porr som handlar om att ha en hallick right? Det var ganska populärt senast jag kollade.
I din fantasi.
Citat:
Jag uppfostrar flera barn.
Och?
Citat:
1) Jag skulle inte berätta det för dem obv.
De kommer få reda på det förr eller senare.
Citat:
2) Nope. När jag får ligga blir jag gladare och får mer energi till the daily grind.
Men du gangbangar ju med gubbfetton och våldtäktsindier... Herr Babian (pappan till dina barn) duger inte, eller?
Citat:
3) Vem som helst "kan göra något roligt" men det är den dagliga servicen som räknas.
Vem vill ha "daglig service" av sin morsa? Inga barn bryr sig om det. Det förklarar inte heller varför du spenderar pengarna på gangbangs istället för på dina barn.