Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hade du ingen uppfattning om rätt och fel innan heller? Eller kom det med psykoserna?
Fungerade du i sociala sammanhang innan såsom skola och arbetsplats?
Vad har du för diagnos/diagnoser? Har du alltid fantiserat om att skada andra?
Jag vet vad som är rätt och fel. Det är fel att kvinnor hindrar män från att köpa sex och gör kvinnor fel bör de straffas lite grann för det.
Jag är ingen galning som vill skada andra.
Klart man inte fungerar i samhället när man är som ett barn. Det fungerade givetvis när man var barn och gick i grundskolan men inte när man blev vuxen.
Hur ska man bli vuxen i ett sexfientligt samhälle?
Givetvis sitter man inte och berättar för läkaren om sina psykoser. Tror du jag vill bli inlåst?
Mina psykoser är ett energiflöde genom hjärnan som förändrar mina känslor och verklighetsuppfattning, läkare fattar ingenting av sånt.
För min del får de skriva vad de vill i sina papper om diverse diagnoser, jag bryr mig inte, bara jag får mina pengar från försäkringskassan så jag kan isolera mig från folk, dessa kvacksalvare kan ändå ingenting om mina problem, de vet bara hur man drogar ner folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Jag frågade inte om du var rädd för mig, det låter ju larvigt att sitta och vara rädd för nån på Internet, jag frågade om du mår bättre av att jag påtalar att du är en dålig människa?
Jag är rädd för starka kvinnor, men du är inte stark, du låter nästan efterbliven när du säger något.
Är jag en dålig människa? Verkligen? För att man tycker det borde finnas bordeller? Eller för att man tycker kvinnor borde straffknullas för sitt sexsaboterande mot män?
Exakt vad gör mig till en dålig människa?.