2019-11-15, 00:58
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Varför framställer du dig själv såhär? Jag ser ner på dig eftersom du uttrycker dig så idiotiskt. Är du en idiot?

Är du verkligen såhär störd eller trollar du? Och om du trollar, vad är det för mening med att framställa sig själv som en lågbegåvad idiot? Detta är seriösa frågor.

Sen, hur gammal är du egentligen? Du behöver inte säga exakt utan typ "jag är mellan 20-25" eller "jag är mellan 25-30".

Momentx22 vet hur gammal jag är, fråga henne i pm.

Sen förstår jag inte vad du menar, det är kvinnors fel att det inte går att köpa sex med alla de negativa konsekvenser det innebär för män. på vilket sätt har jag fel menar du?

Mina psykoser och förändrade verklighetsuppfattning har gjort att jag bara säger rakt ut det jag känner utan att tänka, sen om andra tycker jag är knäpp har jag ingen uppfattning om.

Måste du ryta ifrån så, jag blir faktiskt lite rädd. Varför kan inte du vara lika svag som Ipsi? Inte ens momentx22 är lika tuff som du.
Citera
2019-11-15, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity

Sen förstår jag inte vad du menar, det är kvinnors fel att det inte går att köpa sex med alla de negativa konsekvenser det innebär för män. på vilket sätt har jag fel menar du?

Mina psykoser och förändrade verklighetsuppfattning har gjort att jag bara säger rakt ut det jag känner utan att tänka, sen om andra tycker jag är knäpp har jag ingen uppfattning om.

Måste du ryta ifrån så, jag blir faktiskt lite rädd. Varför kan inte du vara lika svag som Ipsi? Inte ens momentx22 är lika tuff som du.

Hade du ingen uppfattning om rätt och fel innan heller? Eller kom det med psykoserna?

Fungerade du i sociala sammanhang innan såsom skola och arbetsplats?

Vad har du för diagnos/diagnoser? Har du alltid fantiserat om att skada andra?
Citera
2019-11-15, 06:26
Avslutad
Citat:
Det går inte att bli vuxen när det inte finns bordeller tillgängliga. Jag måste kunna köpa sex för att vara frisk mentalt, begriper du det?

Det är ditt ansvar att se till att kvinnor inte ställer till sattyg och hindrar män från att köpa sex. Även om du är okey med bordeller så är det ditt ansvar att se till att andra kvinnor inte hindrar sexköp. Nu ska inte jag kalla dig bitch för det törs jag inte men anser du själv att du är en bitch?

Lite bitchig kan du väl hålla med om att du är?

Tänk om jag våldtar en kvinna i joggingspåret och hamnar på psyket? Ska jag sitta inlåst bara för att du hindrar män, eller låtar andra kvinnor hindra män från att köpa sex.

Jag fantiserar om att står du utfattig på gatan och tvingas sälja sex till mig. Det ger mig en viss kick faktiskt.

Jag är inte rädd för dig, hönshjärna. Du är för liten och svag och lätt att tvåla till. Du är inte lika stark som Jenny9 och momentx22.

Jag skulle vara jättesnäll mot kvinnor om det fanns lokala bordeller och möjlighet att klicka hem en hora via nätet.
Jag frågade inte om du var rädd för mig, det låter ju larvigt att sitta och vara rädd för nån på Internet, jag frågade om du mår bättre av att jag påtalar att du är en dålig människa?
Senast redigerad av Ipsi 2019-11-15 kl. 06:44.
Citera
2019-11-15, 07:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Svarade jag inte på det precis? Barnen skiter i/vill inte veta något om varken mammas eller pappas sexliv.

Det handlar inte om sexlivet det handlar om vilken vibb som mannen ger. En man som får ligga, som har erfarenhet av många kvinnor, är positiv, självsäker, socialt normal.

Citat:
I din familj finns det bara en vuxen och det är den som håller i pengarna. Den andra lägger ut fittan med yngsta barnet på armen på Flashback av alla jävla forum och den tredje är en totalt ansvarsbefriad mansbebis som är 100% beroende av andra.

1) Välkommen till 2020 talet. Vill du ha en man idag måste du vara snygg, sexuell, och underhållande. Det duger inte att vara en fet och frigid surkärring för då lämnar mannen direkt.

2) Double standard detected. Du skulle aldrig kalla en kvinna som blev servad för kvinnobebis.

3) En stark och självständig kvinna ser till att hennes man lever ett bra liv. Varför skulle man inte göra det?

Citat:
Stackars barn som har sånna efterblivna mongos till "föräldrar". Tvångssteriliserar man inte sånna som er längre?

1) Ja tänk att ha en mamma som är snygg och en pappa som inte behöver jobba.

2) Sorry sis jag tänker skaffa minst 6 barn.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så dina barn är alltså isolerade i hemmet med 3 vuxna där den ena chillar och den andra ägnar dagarna åt att sitta på mängder av forum och den tredje passar barnen

Jag sköter matlagning, städning, och tvätt. Min nanny sköter barnpassning och att handla mat, min man sköter träning och utflykter.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Numera har alla rätt att skaffa barn och ofta kan många med stöd i hemmet klara av att ha barnen hemma man kan få en nanny som kommer hem och styr upp det hela några timmar om dagen med stöd från övrig släkt hjälper till så kan det fungera tillräckligt bra

Har du själv varit hemma med barn? Det låter inte så tbh.
Citera
2019-11-15, 10:37
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Hade du ingen uppfattning om rätt och fel innan heller? Eller kom det med psykoserna?

Fungerade du i sociala sammanhang innan såsom skola och arbetsplats?

Vad har du för diagnos/diagnoser? Har du alltid fantiserat om att skada andra?

Jag vet vad som är rätt och fel. Det är fel att kvinnor hindrar män från att köpa sex och gör kvinnor fel bör de straffas lite grann för det.

Jag är ingen galning som vill skada andra.

Klart man inte fungerar i samhället när man är som ett barn. Det fungerade givetvis när man var barn och gick i grundskolan men inte när man blev vuxen.

Hur ska man bli vuxen i ett sexfientligt samhälle?

Givetvis sitter man inte och berättar för läkaren om sina psykoser. Tror du jag vill bli inlåst?

Mina psykoser är ett energiflöde genom hjärnan som förändrar mina känslor och verklighetsuppfattning, läkare fattar ingenting av sånt.

För min del får de skriva vad de vill i sina papper om diverse diagnoser, jag bryr mig inte, bara jag får mina pengar från försäkringskassan så jag kan isolera mig från folk, dessa kvacksalvare kan ändå ingenting om mina problem, de vet bara hur man drogar ner folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag frågade inte om du var rädd för mig, det låter ju larvigt att sitta och vara rädd för nån på Internet, jag frågade om du mår bättre av att jag påtalar att du är en dålig människa?

Jag är rädd för starka kvinnor, men du är inte stark, du låter nästan efterbliven när du säger något.

Är jag en dålig människa? Verkligen? För att man tycker det borde finnas bordeller? Eller för att man tycker kvinnor borde straffknullas för sitt sexsaboterande mot män?

Exakt vad gör mig till en dålig människa?.
Citera
2019-11-15, 10:42
Avslutad
Citat:
Jag vet vad som är rätt och fel. Det är fel att kvinnor hindrar män från att köpa sex och gör kvinnor fel bör de straffas lite grann för det.

Jag är ingen galning som vill skada andra.

Klart man inte fungerar i samhället när man är som ett barn. Det fungerade givetvis när man var barn och gick i grundskolan men inte när man blev vuxen.

Hur ska man bli vuxen i ett sexfientligt samhälle?

Givetvis sitter man inte och berättar för läkaren om sina psykoser. Tror du jag vill bli inlåst?

Mina psykoser är ett energiflöde genom hjärnan som förändrar mina känslor och verklighetsuppfattning, läkare fattar ingenting av sånt.

För min del får de skriva vad de vill i sina papper om diverse diagnoser, jag bryr mig inte, bara jag får mina pengar från försäkringskassan så jag kan isolera mig från folk, dessa kvacksalvare kan ändå ingenting om mina problem, de vet bara hur man drogar ner folk.

Jag är rädd för starka kvinnor, men du är inte stark, du låter nästan efterbliven när du säger något.

Är jag en dålig människa? Verkligen? För att man tycker det borde finnas bordeller? Eller för att man tycker kvinnor borde straffknullas för sitt sexsaboterande mot män?

Exakt vad gör mig till en dålig människa?.
Mår du bättre av att höra det eller inte?
Citera
2019-11-15, 12:58
Medlem
hardusettminapas avatar
Här har vi en träffande beskrivning om skillnaderna i krav män och kvinnor behöver leva upp till:

https://incels.wiki/w/images/3/3c/1ag.png

Japp, incels wiki gör det inte mindre sant. Många av kraven har vi sett prov på här i tråden.

Och utöver detta tycker kvinnor att män inte ska få köpa sex.

Nivån av entitlement...
Citera
2019-11-15, 15:32
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Mår du bättre av att höra det eller inte?

Det blir snarare lite komiskt eftersom du tror säkert själv i din förvirrade hjärna att jag är en dålig människa. Men man är ju inte en dålig människa för att man vill ha en bordell runt hörnet. Men det tror ju du.

Så för att svara på din fråga: Ja, det kan få mig att skratta, jag tycker det låter lustigt eftersom du inte vet vad du pratar om.
Citera
2019-11-15, 15:44
Avslutad
Citat:
Det blir snarare lite komiskt eftersom du tror säkert själv i din förvirrade hjärna att jag är en dålig människa. Men man är ju inte en dålig människa för att man vill ha en bordell runt hörnet. Men det tror ju du.

Så för att svara på din fråga: Ja, det kan få mig att skratta, jag tycker det låter lustigt eftersom du inte vet vad du pratar om.
Ok, så du tycker att du är en bra människa och visar det genom att skriva att vill utnyttja fattiga kvinnor, att du vill trycka ner och förnedra kvinnor och vill att kvinnor ska gruppvåldtas, och att om du själv våldtar en kvinna är det nån annans fel.
Senast redigerad av Ipsi 2019-11-15 kl. 16:04.
Citera
2019-11-15, 16:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Absolut inte. Det är bara att anställa en nanny. Helst en som är snygg så att mannen kan ha sex med henne också.

2) Det räcker med att mannen är hemma och kvinnan jobbar och sköter hemmet när hon kommer hem. Jag gjorde det när jag jobbade och det var inga problem.

Vad är poängen med att mannen och kvinnan överhuvudtaget ingår i en relation med varandra?
Citera
2019-11-15, 16:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Jenny9 är en betydligt tuffare eller hårdare kvinna än jag skulle jag tro. Hon är dock helt rätt på det i det mesta hon skriver, smart och vettig är min bedömning!
Jag är lite för mycket "jag vill förstå andra, alla bär på något" typen, vilket ibland gör mig rätt upp och ner dumdristig gällande till exempel relationer.

Jag tror dock att dina psykoser du skriver om här ovan är i behov av medicinsk behandling, men jag tror också att du inte skulle skada en kvinna även om du hade chansen. Då hade du antagligen redan gjort det.
Jag har även påtalat att Danmark är ett alternativ och du sa här i tråden att du börjat planera för det. Är det avblåst nu?
Citera
2019-11-15, 17:50
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ok, så du tycker att du är en bra människa och visar det genom att skriva att vill utnyttja fattiga kvinnor, att du vill trycka ner och förnedra kvinnor och vill att kvinnor ska gruppvåldtas, och att om du själv våldtar en kvinna är det nån annans fel.

Okey, jag tar tillbaka vissa saker. Jag kan inte tänka tillräckligt klart nu efter Jennys påhopp för att försvara alltihopa men visst, jag tar tillbaka vissa saker.

Det jag inte tar tillbaka är att jag anser kvinnor är medskyldiga om de de blir våldtagna om det inte finns lagliga bordeller i landet.

Men det övriga tar jag tillbaka, jag kan inte försvara det nu i alla fall. Kanske senare men inte nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in