2019-11-07, 20:21
Medlem
En hejdundrande final idag i WBSS. Japanen tog det över tolv ronder mot phillipino Flash.
Märklig dag att ha finalen dock.
Citera
2019-11-07, 23:31
Medlem
Vet inte hur seriöst det är mellan de där 2 youtu.be pajasarna men jag fattar inte hypen.. Mest pinsam är nog fan promotorn som tappat det totalt.
Jävla cirkus!
Snart är sliten över och förpassat till soptippen.
Citera
2019-11-07, 23:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Vet inte hur seriöst det är mellan de där 2 youtu.be pajasarna men jag fattar inte hypen.. Mest pinsam är nog fan promotorn som tappat det totalt.
Jävla cirkus!
Snart är sliten över och förpassat till soptippen.
Handlar mer om uppmärksamheten och att det är 2st C kändisar från Youtube som tror dem är balla grabbar, Eddie Hearn var tveksam redan dag e1 ang detta men sade om vi ska köra så är det proffs regler som gäller utan huvudskydd och linnen men likväl tvivlar han vill eg vara med om skiten!
Citera
2019-11-10, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Handlar mer om uppmärksamheten och att det är 2st C kändisar från Youtube som tror dem är balla grabbar, Eddie Hearn var tveksam redan dag e1 ang detta men sade om vi ska köra så är det proffs regler som gäller utan huvudskydd och linnen men likväl tvivlar han vill eg vara med om skiten!

C-kändisar var väl lite att ta i? De både besitter över 100m följare sammanlagt på diverse sociala medier (instagram, youtube, twitter). Kan knappast placeras i samma fack som faktiska c-kändisar såsom diverse PH-stjärnor etcetera.

KSI & Logan genererade enorma siffror för boxning som sport. Finns ingen vettig kampsportsfantast som är emot sån här typ av exponering, eller?

Riktigt hårt beslut som ger KSI vinsten med 56-55, får se hur det blir med en eventuell överklagan. Vad tror ni?
Citera
2019-11-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
C-kändisar var väl lite att ta i? De både besitter över 100m följare sammanlagt på diverse sociala medier (instagram, youtube, twitter). Kan knappast placeras i samma fack som faktiska c-kändisar såsom diverse PH-stjärnor etcetera.

KSI & Logan genererade enorma siffror för boxning som sport. Finns ingen vettig kampsportsfantast som är emot sån här typ av exponering, eller?

Riktigt hårt beslut som ger KSI vinsten med 56-55, får se hur det blir med en eventuell överklagan. Vad tror ni?
Logan blev av med 2 poäng i 4 eller 5 ronden för att han höll om huvudet när han slog.
BJS vann på ko i 11 de ronden. Men tycker inte att han imponerande faktiskt. Såg trög ut. Motståndet var väl ingen höjdare heller direkt..
Citera
2019-11-13, 09:21
Medlem
DjPuttes avatar
Ruiz jr vs AJ LIVE PPV glöm det lägger INTE 450:- på den fighten och för den delen på igen fight!

Sanslösa idioter till VIAPLAY etc etc hävdar internationell standard att det är PPV på dessa typer galor jisses det är från bolag till bolag hur dem vill sända, Boxningen i VIAPLAY håller på dö i en sotdöd så är det bara men nötterna inser inte det bara hoppas att DAZN trampar in på Svenska marknaden så kommer jag köpa abonnemang direkt!
Senast redigerad av DjPutte 2019-11-13 kl. 09:55.
Citera
2019-11-13, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ruiz jr vs AJ LIVE PPV glöm det lägger INTE 450:- på den fighten och för den delen på igen fight!

Sanslösa idioter till VIAPLAY etc etc hävdar internationell standard att det är PPV på dessa typer galor jisses det är från bolag till bolag hur dem vill sända, Boxningen i VIAPLAY håller på dö i en sotdöd så är det bara men nötterna inser inte det bara hoppas att DAZN trampar in på Svenska marknaden så kommer jag köpa abonnemang direkt!
Är tyvärr beredd på att hålla med.
Citera
2019-11-15, 22:15
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Tycker dom nästan kan klassas som lägre än c-kändisar.
Jag hade aldrig hört talas om dem innan🤷‍♂️
Citera
2019-11-15, 23:44
Medlem
25£ tar Sky box office för Ruiz vs AJ.
Citera
2019-11-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Tycker dom nästan kan klassas som lägre än c-kändisar.
Jag hade aldrig hört talas om dem innan🤷‍♂️

Kanske för att ena är från USA, och den andra från England? Detta i samband med att du förmodligen aldrig öppnat Youtube har gjort att du lyckats missa de.
Citera
2019-11-16, 07:39
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Kanske för att ena är från USA, och den andra från England? Detta i samband med att du förmodligen aldrig öppnat Youtube har gjort att du lyckats missa de.

Jodå lilla gubben, nog har jag ”öppnat” youtube.
Men att jag missat dessa två i dina ögon världsstjärnor. Säger nog mer om dig än mig.
Citera
2019-11-16, 18:49
Medlem
Nån som har tips på nån stream till Sven F WM match ikväll?
Tror det blir knallhårt.
Go Sven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in