2019-11-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optenna53
Låter som s*yed *lm
Men skulle han ha ett vanligt jobb? Motsäger dig inte eller så men vad exalt får dig o tro att de är han? (Undrar av nyfikenhet, ifrågasätter inte)
Citera
2019-11-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Därför du uttalar dig om något du inte ens har fakta, eller bevis om. Själv lärde man sig om källkritik i skolan 🙄

Polisen säger att han är känd i kriminella sammanhang inte att han utfört kriminella handlingar. Det är skillnad, vettu.

Sen att han höll till på en plats där det säljs narkotika... ohhh boyyy. Du måste lära dig ett o annat. 🤦🏽‍♀️😳 det finns massvid med restaurangen där och ett frukttorg samt livs och affärer = många kvinnor, gamla, mammor, barn, spädbarn finns på platsen. Antar att enl. Dig är alla knarklangare? Även alla bebisar som ligger i vagnen. Eftersom det är en gata där det säljs knark😆

Polisen kan INTE gå ut med att ett oskyldigt barn mördats. Man måste lägga till att han är känd utav polisen i olika samanhang. Precis som när läkaren och mamman karoline hakim mördades utan grund, 16åringa hmed obaid utan grund, unga tandläkaren rami, 15åriga pojken i rosengärd under nyår.

Listan kan göras lång.

Lol jävlar vad mycket skitsnack. Du har ingen jävla aning. Har du personligen sett killens brotts eller misstankeregister? Det låter alltid så här när nån mangas blir pangad eller knivad - åhhh vad fin han var, han var en ängel.

Yeah right.
Citera
2019-11-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Lol jävlar vad mycket skitsnack. Du har ingen jävla aning. Har du personligen sett killens brotts eller misstankeregister? Det låter alltid så här när nån mangas blir pangad eller knivad - åhhh vad fin han var, han var en ängel.

Yeah right.
Fin eller inte det vet jag tyvärr inget om.
Jag går efter fakta och inte efter min personliga åsikt.
Polisen säger att dem känner igen han från kriminella sammanhang.
Kan betyda vad som helst.
Har han hejjat på någon som är kriminell?
Har han känt ngn som är kriminell?
Stått på torget med ngn som är kriminell?
Har du sett hans brotts och misstankeregister, kanske? Eftersom du verkar veta mer.
Citera
2019-11-15, 01:08
Medlem
Citat:
Har du sett hans brotts och misstankeregister, kanske? Eftersom du verkar veta mer.

Men du går ju efter din personliga åsikt
Fakta är att allt runtomkring tyder på att han var kriminell, tom polisen
Citera
2019-11-15, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Men skulle han ha ett vanligt jobb? Motsäger dig inte eller så men vad exalt får dig o tro att de är han? (Undrar av nyfikenhet, ifrågasätter inte)
Han jobbade i fryshuset ett tag och har velat ”lämna” det kriminella livet. Men ändå så blir han misstänkt för mord om och om igen. Han har varit inblandad i minst två mord och gör det på ett sätt som man har svårt att tro att det är han. Jazz o zaki har han varit inblandad i morden på
Citera
2019-11-15, 01:27
Medlem
Citat:
Omnämnd i flera mordutredningar.

Satt misstänkt bla. I mordet på ahmed abdulaziz . Broder till ahmed almxxxxx. Satt med honom under vansinnesfärden i nobel i malmö där han körde på en kvinna och spädbarn. Kvinnan fick efter olyckan hjärnskada blev av med vårdnaden av barnet och numera har godman. Dessutim fick hon amputera benet.
Var även den som låg bakom mordet på zakariya el khayatti
Citera
2019-11-15, 01:30
Medlem
Citat:

Nej din idiot, det betyder inte att han "hejjat" på en kriminell. Det betyder att han är känd av polis och förekommer i deras register. Är du verkligen så lågbegåvad?
Citera
2019-11-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Tro du vad du vill. Orkar inte lägga ner energi på dig.

De fallen du nämner har lite olika infallsvinklar.
Hakim var troligtvis inte måltavlan. Har inte sett att polisen påstår att hon var kriminell.
Obaid var förmodligen inte heller rätt måltavla. Har inte sett där heller att polisen påstår att han är kriminell.
Rami var precis som med Obaid. Fel kille. Och inte här heller har polisen påstått att han var kriminell.
Ardiwan blev nog mördad för något småbråk. Inte heller här har jag sett att polisen påstått att han är kriminell.

Du försöker bevisa ditt påstående med att räkna upp fyra exempel som bevisar motsatsen.

Hakim var kanske inte måltavlan, men de dödade inte henne av misstag. Hon dödades för att hennes kriminelle man smet iväg.

Obaid är den enda som misstogs för nån annan.
Rami dödades pga en hedersgrej...strulade med fel tjej.
Ardiwan var inte yrkeskriminell, men han var ett problembarn och även han dödades pga en hedersgrej.

När det gäller detta mordet på Ystadsgatan, så har jag hört från personer som bevisligen kände dessa grabbar att det handlar om en skuld på ynka 7000kr, men egentligen mer om att statuera exempel.
Citera
2019-11-15, 13:58
Medlem
Citat:
Han jobbade i fryshuset ett tag och har velat ”lämna” det kriminella livet. Men ändå så blir han misstänkt för mord om och om igen. Han har varit inblandad i minst två mord och gör det på ett sätt som man har svårt att tro att det är han. Jazz o zaki har han varit inblandad i morden på
När jobbade han på Fryshuset och vad jobbade han som?
Citera
2019-11-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hakim var kanske inte måltavlan, men de dödade inte henne av misstag. Hon dödades för att hennes kriminelle man smet iväg.

Obaid är den enda som misstogs för nån annan.
Rami dödades pga en hedersgrej...strulade med fel tjej.
Ardiwan var inte yrkeskriminell, men han var ett problembarn och även han dödades pga en hedersgrej.

Ett
När det gäller detta mordet på Ystadsgatan, så har jag hört från personer som bevisligen kände dessa grabbar att det handlar om en skuld på ynka 7000kr, men egentligen mer om att statuera exempel.
Ett liv värderas bara till 7 tusen i dessa kretsar, inte mycket alls.
Känns som hämnden och stratuera exempel är mycket mer värt.
Citera
2019-11-15, 14:00
Medlem
Citat:
Var även den som låg bakom mordet på zakariya el khayatti
De är ju juden enligt dem flesta jag hört från. Varför skulle Say*d vilja döda Zaki? Har du något motiv?
Citera
2019-11-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernfeldt
De är ju juden enligt dem flesta jag hört från. Varför skulle Say*d vilja döda Zaki? Har du något motiv?
Enligt Fup så är ju Sayed och AG bland annat Samirs(misstänkte skytten)kontakter i Malmö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in