2019-11-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
Du är för nyfiken på hur det går för det andra BO.Är du inblandat i detta på något sätt? GM,medhjälpare?

Skojar du? Det är väl en av de intressantaste frågorna just nu...??
Citera
2019-11-10, 22:01
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det är nog det att barn är offer denna gång. Kan tänka mig det ses som extra besvärande. Tror inte du?

Nej, 15 år inblandade i kriminella nätverk = vuxen
Citera
2019-11-10, 22:03
Medlem
Ken Drydens avatar
Brist på info i tråden, vilket leder till frågor.

Är det någon som vet vad Jaffar heter i efternamn? Jag har hört Ibrahimi, men kan det stämma?

Var det Jaffars far som blev mördad? Var, när, hur och varför? Någon som vet?

Vad heter BO 2, egentligen? Hamadi? Ahmeto? Ahmed? Och vad heter han i efternamn?
Citera
2019-11-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Frågan är väl om inte familjen redan tagit farväl när de strunta i att uppfostra sandnegern?
oavsett om föräldrar brustit i sitt föräldra ansvar, så kan man vara säker på att när barnet blir avrättad
så är det svårt för anhöriga.
Att föräldrarna varit helt ovetande att sönerna hängt med äldre gangsters verkar märkligt.
Men de kan knappast förstått konsekvenserna av sönernas spännande umgänge.
Citera
2019-11-10, 22:04
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Någon som tror att det är en tillfällighet att pojkarna som sköts igår i Malmö är och var minderåriga? Det kriminella gängen vet vilka de ska utnyttja i ett land som Sverige. Det kommer bara att bli fler och fler minderåriga som faller offer.

Givetsvis inte.

Men återigen har vi media med sitt jävla tramsande ”finaste killen någonsin, han gjorde inte en fluga förnärmad, han var alltid glad och trevlig, han hade ett hjärta av guld, BLA BLA BLA BLA”

Är det någon som köper detta svamlet?

Är det inte somaliska ludret Nelia som var såååååå fin och snäll som gifte sig med en tungt kriminell babbe och som ville bli polis så är det den såååååå duktiga iranska läkaren som hade oturen att skaffa barn med en grovt kriminell rånare.

Vet ni vad? Blanda inte er med kriminella babbar så får ni till 99.9% chans inte en 9mm, en 5.56 eller en 7.62 i huvudet.

Blir så hävla trött på att alla ska snacka så mycket skit om offren och om hur fina och snälla dem var.

Bilden på han som dog ger alla samma bild. Grymt kaxig babbe med tracksuit, kopior på alla klädmärken, stulen iPhone och svenska på en åsnas nivå.

Ingen bryr sig.

/C
Citera
2019-11-10, 22:04
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hur kan du tolka det jag skrev som att det aldrig hänt innan? Ingenstans har jag menat det. Men när man säger alltmer så menar man att det blir fler och fler. Det är alltså inte första gången. Nej. Men är det extra hänsynslöst att mörda barn? Ja. Oavsett antal barnmord sedan tidigare. Men det kanske du inte tycker då. För det skett förut.

Man är fan inte ett spådbarnvid 15 årsålder, duär byxmyndig ooch förväntas bestämma linje i livet(gymnasiet)

Ungdomar ungavuxna eller ungdomar kan jag köpa, men barn? Kom igen nu
Citera
2019-11-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Att springa små ärenden åt äldre är kanske tillräckligt allvarligt ur din synpunkt.
I vanliga fall är det inte tillräckligt allvarligt för att bli skjuten i huvudet.
Jag förstår hur du menar ur samhällets synpunkt. Det har du all rätt i världen att tycka. Däremot är det knappast den egentliga orsaken till att dom blev skjutna.
Nej, och det var ej heller vad jag menade.
Citera
2019-11-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diaflex
Ja sant, men jag föredrar info ännu närmre BO. Gärna direkt från sjukvården. Livshotande kan ju svänga till utskrivning inom en vecka, till grönsak resten av livet, till hjärndöd men inte dödförklarad. Om du hänger med på hur jag tänker?

Hjärndöd ... respiratorn håller honom vid liv. Enligt min källa från sjukvården.
Citera
2019-11-10, 22:07
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Att man sköt rätt igenom ett fönster, offren mitt bland flera andra gäster, tidpunkt (mkt folk runtom), plats (pizzeria centralt), ålder på offren... sammantaget mer hänsynslöst / våghalsigt. (Som jag förstått det)

Har hänt ett par dussin mer hänsynslösa mord än detta enligt dina kriteriet domsenadte 5-10 åren.

Men visst blir det värre och värre. Men detta fall sticker inte ut ett dugg för dom som hänger med
Citera
2019-11-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Är det någon som vet vad Jaffar heter i efternamn? Jag har hört Ibrahimi, men kan det stämma?

Vad heter BO 2, egentligen? Hamadi? Ahmeto? Ahmed? Och vad heter han i efternamn?
BO1 Jaffar Ibrahim
BO2 Ahmed även kallad Ahmeto
Citera
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:

Om jag inte minns fel: Jafar Mohamed ibrahimi Hamdi Ahmed?
Senast redigerad av Summer24 2019-11-10 kl. 22:12. Anledning: Felstavning
Citera
Medlem
Citat:

Precis. Utan meningsfull information blir det bara allmänt tjafs i tråden. Vilka de var och var de bodde skulle vara en bra början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in