Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-16, 18:59
Avstängd
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vill sova men tagit ladd. Jag har dock än hel del mirtazepam hemma, kan det hjlpa? Hur många ska ma ta isf?

Ju mindre dos mirtazapin desto mer sederande så ta 15mg
Citera
2019-10-17, 03:55
Medlem
sneervs avatar
Är egentligen helt novis på ladd, bara tagit om jag blivit bjuden men är i en position där jag får köpa det som finns och hade inga kontakter på tjack (som jag gillar mer) så köpte några gubbar kola så jag har det iaf. Men första gången jag köpte ladd, om min våg stämmer så var varje gubbe på 0,70-0,75g om jag drog bort vikten av zippåsen/plasten är det vanligt?, sen hur kan man se på laddet om det är bra? Är ju som sagt novis på detta.
Citera
2019-10-22, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Är egentligen helt novis på ladd, bara tagit om jag blivit bjuden men är i en position där jag får köpa det som finns och hade inga kontakter på tjack (som jag gillar mer) så köpte några gubbar kola så jag har det iaf. Men första gången jag köpte ladd, om min våg stämmer så var varje gubbe på 0,70-0,75g om jag drog bort vikten av zippåsen/plasten är det vanligt?, sen hur kan man se på laddet om det är bra? Är ju som sagt novis på detta.

Beror väl helt på vad han sa för pris var det 1000/G så har du ju blivit blåst, annars har du bara betalt överpris med råge. Förstår inte vad du undrar??
Du kan inte se om laddet är bra. Testa???? Finns några indikationer dock. Pulver=99,9% chans bankat. Smak men det behöver du ju mer erfarenhet för.
Brukar ta lite mellan fingrarna bra kola är oljigt/fett och smälter på ett visst sätt.
Och till sist köp inte "det som finnns" stödj inte råttorna, köp om du tror att du kommer bli nöjd. Skrivet från telefonjäveln!!
Citera
2019-10-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Det är inte vanligt nej. Aldrig hört att någon väger upp produkten med zippåsen så det låter väldigt skumt i mina ören.
Jag Köper inte ofta ladd själv, men dom gånger jag köper ladd så tittar jag efter fishscale ladd. Då det glimmar i laddet brukar vara en indikator på bra obankat ladd. Men min kran och jag har en riktigt bra relation så jag behöver aldrig betala förens jag fått testa så jag alltid får veta vad jag köper. Jag blev riktigt lurad en gång och sen dess betalar jag inte förens jag vet vad jag betalar för.
Citera
2019-11-06, 05:56
Medlem
Är kokain farligare än tjack för hjärtat?
Citera
2019-11-08, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Ja snälla förklara vad du menar med att blodförtunnande skulle hjälpa ruset????
Få bort huvudvärken antagligen?
..hjälpa ruset... pundare..
Citera
2019-11-08, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är kokain farligare än tjack för hjärtat?
Japp
Senast redigerad av Kingenvatrorubre 2019-11-08 kl. 02:16. Anledning: Fel
Citera
2019-11-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugking
Tjack är inte så sunt fär hjärtat heller som kola men vilken drog av dom två som är värst vet jag inte. Kola är inte bra för hjärtat men du kommer inte dö.
Låter bra tog en 0.5 för några dagar sedan. Han som var hemma hos mig tog över 2 gram från klockan 17-00.

Trodde han skulle dö men han är väl van brukare. Fattar ändå inte trodde det var garanterat överdos på så mycket som 2g.
Citera
2019-11-10, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Låter bra tog en 0.5 för några dagar sedan. Han som var hemma hos mig tog över 2 gram från klockan 17-00.

Trodde han skulle dö men han är väl van brukare. Fattar ändå inte trodde det var garanterat överdos på så mycket som 2g.
Sen är det bankat så var väl max 0.5 han tog.
Annara tar man inte 2g på 7h.......
Citera
2019-11-11, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugking
Exakt. Dom har bankat ur skiten på kolan.
Va? Dem har bankat i skit i kolan.
Citera
2019-11-14, 21:50
Medlem
Vad har ladd för påverkan på levern? Är det lika dåligt/ värre än alkohol eller har det tvärtom knappt någon påverkan på levern?
Citera
2019-11-16, 19:54
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmoni123
Vad har ladd för påverkan på levern? Är det lika dåligt/ värre än alkohol eller har det tvärtom knappt någon påverkan på levern?

Intressant fråga, en snabb googling så verkar det ha någon typ av negativ effekt på levern.. men hur stor verkan har jag inte hittat än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in