Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Köpte en gubbe igår av den person jag alltid handlade kokain ifrån och den personen har varit torr i någon månad men igår fick jag mig en gubbe och tog tre linor först och det hände som vanligt med kokain för mig inget märkvärdig.

Men så löste jag på en 150mg~ som löste upp sig på någon sekund utan att behöva röra runt. Injicerade det i den stora venen på fotens överdel och la ner vertyget på nattduksbordet och blev lite sur då det inte hände något alls (hade konsumerar 2g 3-me-php IV, 2mg sub samt 700ml bourbon innan så va inte jätte förvånad… MEN så kom den klassiska kokain smaken i hals och mun följt av en så kallad ”Bell-ringer” där det börjar tjuta/ringa i öronen och kokain ruschen va fullt igång. Och en rusch man får av IV är väldigt svårt att sätta ord på men kokain bjuder på en om inte den kraftfullaste rushen som finns att få av droger intravenöst. Har haft perioder där jag injicerat kokain och det är inte allt för sällan det blir obehagligt och känslan av att tagit för mycket uppkommer. Hade inte tagit något kokain på 10 månader innan detta och i somras fick jag en batch som verkligen stack ut när det kom till styrka vilket resulterade i ett delirium efter några pannor av det kokainet och där jag trodde mina öron skulle ”sprängas” av det höga tjutet.

Så jag måste säga att jag inte upplever det ni skriver i tråden angående att kvaliteten skulle vara under all kritik men det tog ett tag innan jag kunde handla hos den personen då torkan verkar verkar drabba dom flesta..

Hur gick det med drog nykterheten?
Citera
2024-04-22, 17:42
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Hur gick det med drog nykterheten?
Det gick inget bra.
Citera
2024-04-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Det gick inget bra.

Beklagar. Känns dumt att ja gratulera förra inlägget nu men jag är en av de som älskar schlajf o har tidigare i livet självmedicinerat med de o får lugn o ro av de. Kan till o med sätta mig o läsa en bok o chilla..
Citera
2024-04-23, 11:12
Medlem
Bästa sättet att klara av att gå av en veckas kola-race som inneburit minst 15g?
Han har ingen aning om hur bankat det varit men har kunnat sova någorlunda.
Kört främst rövpanna om det har någon betydelse.
Citera
2024-04-23, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Bästa sättet att klara av att gå av en veckas kola-race som inneburit minst 15g?
Han har ingen aning om hur bankat det varit men har kunnat sova någorlunda.
Kört främst rövpanna om det har någon betydelse.

Åh nu blev man ju duktigt sugen! Har du kollat vattenlösligheten? Om de löser upp sig blixtsnabbt är de ju hyvsat rent o då är de väl bara o köra på. 15 goa upp i snoken funkar men inte helt optimalt. Viktigaste är att man äter/dricker vatten o sover. Ta vitaminer. Ät banan.

Hur funkar de för dig att blanda med snri o lyrica? Snri som venlaflaxin är inte bra ihop med snö då man faktiskt kan dö av Serotoninergt syndrom.
Citera
2024-04-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Åh nu blev man ju duktigt sugen! Har du kollat vattenlösligheten? Om de löser upp sig blixtsnabbt är de ju hyvsat rent o då är de väl bara o köra på. 15 goa upp i snoken funkar men inte helt optimalt. Viktigaste är att man äter/dricker vatten o sover. Ta vitaminer. Ät banan.

Hur funkar de för dig att blanda med snri o lyrica? Snri som venlaflaxin är inte bra ihop med snö då man faktiskt kan dö av Serotoninergt syndrom.

Sugen? Han mår riktigt dåligt. Ångest och ryckningar. Kolan löste upp sig på några sekunder i vattnet.

Ja, det låter onekligen läskigt.
Citera
2024-04-23, 13:16
Medlem
Citat:
Sugen? Han mår riktigt dåligt. Ångest och ryckningar. Kolan löste upp sig på några sekunder i vattnet.

Ja, det låter onekligen läskigt.

Sekunder? Låter skumt. Det löser sig blixtsnabbt nästan explosivt annars är de inte ladd. Oavsett vid den mängden så jagar man ju konstant ruset men aldrig mer kommer få typ. Mat o bananer är att föredra men man kommer aldrig att må riktigt bra. Kör han själv eller i sällskap?
Citera
2024-04-23, 13:22
Medlem
Citat:
Sekunder? Låter skumt. Det löser sig blixtsnabbt nästan explosivt annars är de inte ladd. Oavsett vid den mängden så jagar man ju konstant ruset men aldrig mer kommer få typ. Mat o bananer är att föredra men man kommer aldrig att må riktigt bra. Kör han själv eller i sällskap?
Vad menar du med "kommer aldrig må riktigt bra"?
Han säger att det tog 3-4 sekunder. Han kör ensam. De sista 2 dagarna tog han inte för att han ville utan för att han inte ville må dåligt.
Citera
2024-04-23, 13:29
Medlem
Citat:
Vad menar du med "kommer aldrig må riktigt bra"?
Han säger att det tog 3-4 sekunder. Han kör ensam. De sista 2 dagarna tog han inte för att han ville utan för att han inte ville må dåligt.

Äldsta tricket i boken är att fylla en dricksglas med iskallt vatten. Ju kallare desto bättre. Hacka upp riktigt fint. Ta en Lina o dumpa i vattnet o se hur de löser upp sig. De ska lösa upp sig samma sekund de nuddar vattenytan o bilda oljiga strängar ner mot botten. Det som inte löser upp sig är inte bra. Blir vattnet gåraktigt o små bubblor är de bikarbonat. Det är co2 som bildas då av den kemiska reaktionen. Har för mig att 1ml vatten kan lösa upp 2g ladd.

Ang måendet så mår man ju bara bra första linorna sen går de stadigt utför o man jagar de ruset man fick i början. Dock kommer man ju aldrig få de så man ökar o ökar hela tiden. Många går ju på nålen o har hört att de kan hjälpa eller röka de men hjärnans naturliga balans blir ju fuckad. Men banan, vitaminer, vatten o sömn hjälper.
Citera
2024-04-23, 14:35
Medlem
Citat:
Äldsta tricket i boken är att fylla en dricksglas med iskallt vatten. Ju kallare desto bättre. Hacka upp riktigt fint. Ta en Lina o dumpa i vattnet o se hur de löser upp sig. De ska lösa upp sig samma sekund de nuddar vattenytan o bilda oljiga strängar ner mot botten. Det som inte löser upp sig är inte bra. Blir vattnet gåraktigt o små bubblor är de bikarbonat. Det är co2 som bildas då av den kemiska reaktionen. Har för mig att 1ml vatten kan lösa upp 2g ladd.

Ang måendet så mår man ju bara bra första linorna sen går de stadigt utför o man jagar de ruset man fick i början. Dock kommer man ju aldrig få de så man ökar o ökar hela tiden. Många går ju på nålen o har hört att de kan hjälpa eller röka de men hjärnans naturliga balans blir ju fuckad. Men banan, vitaminer, vatten o sömn hjälper.

Ja då var det definitivt inte speciellt rent. Frågan är då vad det är blandat med och därmed också har avtändning på. Några bubblor blev det inte sa han.
Citera
2024-04-23, 14:41
Medlem
Citat:
Ja då var det definitivt inte speciellt rent. Frågan är då vad det är blandat med och därmed också har avtändning på. Några bubblor blev det inte sa han.

Så olika på vart de kommer ifrån.. Hur de ser ut, konsistens, smak, lukt etc.. Bra ladd kraschar man ju på o blir mest deppig o kanske lite lättretlig men ingen at att prata om.
Citera
2024-04-23, 16:03
Medlem
Citat:
Så olika på vart de kommer ifrån.. Hur de ser ut, konsistens, smak, lukt etc.. Bra ladd kraschar man ju på o blir mest deppig o kanske lite lättretlig men ingen at att prata om.
Han säger att kolan (eller vad det nu var) först la sig som pulver på vattenytan och sjönk sakta till botten där det låg som korn/flagor och han fick röra runt för att det skulle lösas upp. Någon teori?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in