Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Ser det som en nationalistisk plikt att baktala Reinfeldt vid varje tänkbart tillfälle.
Jag med. Varje gång någon IRL kritiserar MP, S eller valfritt parti eller politiker så påminner jag dem om Reinfeldts och Bildts monumentalt katastrofala påverkan på Sverige. Jag vet också att inom SD är alla medvetna om detta, nytillkomna SD-are som kan vara lite naiva om närhistorien skolas snabbt in i Ms ansvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Jag har som krav att de i ord och handling skall ha varit sverigevänliga lika länge som de drev massinvandringsvansinnet. Om vi är generösa och säger att de nu är ok så blir det ungefär 30 år sen Bildt lät Westerberg hålla taktpinnen. Men jag är inte knusslig, kan runda av till 2045 eller så.
23 augusti 1986 blev Carl Bildt partiledare. När kan man säga att M lämnade den nyliberala linjen? Efter valet ville de helt desperat bilda regering med L, C och MP (På kommunal nivå är de fortfarande där, t.ex. i Stockholm) så då var de fortfarande ett skadligt parti. På riksnivå kanske man kan räkna det Ny-nya M från regeringsbildningen? När Alliansen definitivt hade spruckit? 21 Januari 2019. M har inte varit ett rumsrent parti i ett år ens! Egentligen kan man räkna den nyligen genomförda moderatstämman där många av förändringarna kom på pränt. 32 år av globalistisk sverigeskadlig nyliberalism!
Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
Inget nytt har hänt utom det kända att Demoskop försvinner från Expressen och går till Aftonbladet pga samgåendet med Inizio i somras. Om Demoskop tar över Inizios gamla hålltider för publicering så kommer varje ny månad att börja med 2 veckor utan några OU fram till Sifo i mitten av månaden.
Men det kan också bli så att Demoskop i Aftonbladet får ett helt nytt schema och då kan den första komma närsomhelst, t ex idag eller imorgon. Sifo kommer hursomhelst imorgon em/kväll.
Som vi har väntat!