Har läst i tråden sen den startade men postar aldrig.
Men nu spårar det ju fullständigt, igen!
SD häktad. Hur kan fokus ligga på LW som person ( jo, Glorius, vi har fattat men släpp det nu ) och nu sitta och svina runt som Rosamund gör! Skriva skit och sen leka offer, patetiskt!
Ingen, ingen och återigen ingen har hävdat att LW var perfekt så att ni intoleranta jävlar som håller på att dra upp att "sannigen" måste komma fram för att inget motiv ska missas, hur hon svek sin tro, var dålig mamma mm. Ni borde SKÄMMAS. Ni äcklar mig. En Mamma blev mördad av en mördare! Ni sitter och antyder saker, fy fan!
Man börjar ju undra, vad ligger bakom det sjuka som vuxit fram i tråden? Var mördaren inte ensam (syftar inte på HD )? Av vilken anledning är mördaren så försvarad av så många, enligt nick här, olika personer? Den där JG verkar ju vara en riktig lättstött man, eller ska man säga skitstövel. Jag vet inte...men någon man är han inte iaf.
SD häktad. Hur kan fokus ligga på LW som person ( jo, Glorius, vi har fattat men släpp det nu ) och nu sitta och svina runt som Rosamund gör! Skriva skit och sen leka offer, patetiskt!
Ingen, ingen och återigen ingen har hävdat att LW var perfekt så att ni intoleranta jävlar som håller på att dra upp att "sannigen" måste komma fram för att inget motiv ska missas, hur hon svek sin tro, var dålig mamma mm. Ni borde SKÄMMAS. Ni äcklar mig. En Mamma blev mördad av en mördare! Ni sitter och antyder saker, fy fan!
Man börjar ju undra, vad ligger bakom det sjuka som vuxit fram i tråden? Var mördaren inte ensam (syftar inte på HD )? Hur mördaren vara så försvarad av så många, enligt nick här, olika personer? Den där JG verkar ju vara en riktig lättstött man, eller ska man säga skitstövel. Jag vet inte...men någon man är han inte iaf.
Vad som ligger bakom mitt "svineri" de senaste dagarna är att jag fått ny information som jag i min enfald trodde jag kunde dela i tråden utan att konsekvensen blev att NW mer eller mindre började kallas för lögnare. DET hade jag aldrig väntat mig, det värst jag var beredd på var att Jag skulle bli påhoppad och mobbad. Inte NW.
DET är oacceptabelt för mig och då släpper inte jag det förrän ifrågasättningarna av NW slutar. Jag tycker du ska skämmas som tar ställning i frågan och accepterar att ett barn antyds ljuga för att man ska kunna fortsätta skönmåla Lena.
Vad som ligger bakom mitt "svineri" de senaste dagarna är att jag fått ny information som jag i min enfald trodde jag kunde dela i tråden utan att konsekvensen blev att NW mer eller mindre började kallas för lögnare. DET hade jag aldrig väntat mig, det värst jag var beredd på var att Jag skulle bli påhoppad och mobbad. Inte NW.
DET är oacceptabelt för mig och då släpper inte jag det förrän ifrågasättningarna av NW slutar. Jag tycker du ska skämmas som tar ställning i frågan och accepterar att ett barn antyds ljuga för att man ska kunna fortsätta skönmåla Lena.
Du begriper fortfarande inte, utan försvarar dig med näbbar och klor, utan att försöka förstå vad andra försöker säga till dig.
Den info du säger dig få består helt klart av skvaller och en hel del fantasifoster som enbart fötts i din hjärna och som du serverar som en slags sanning.
Sen skyller du även dina egna tillkortakommanden på andra i tråden! För du som är psykolog känner väl till termen projicering? Annars kan du ju läsa på lite om härskarteknikerna.
Sluta skriva om NW och det skit du serverar tråden om hans mamma LW, för det är främst du som vägrar släppa ämnet. Det har sagts tillräckligt. Alla fattar redan vad du tycker.
"Den som själv är utan skuld - kasta första stenen", sa Jesus när en förargad folkmassa var på gång att stena en kvinna de antog hade varit otrogen.
Ingen kastade någon sten. Samvetet hos dem vaknade kanske?
Senast redigerad av zilvereko 2019-11-12 kl. 21:00.
Man börjar ju undra, vad ligger bakom det sjuka som vuxit fram i tråden? Var mördaren inte ensam (syftar inte på HD )? Av vilken anledning är mördaren så försvarad av så många, enligt nick här, olika personer? Den där JG verkar ju vara en riktig lättstött man, eller ska man säga skitstövel. Jag vet inte...men någon man är han inte iaf.
Välkommen och tack för ett mycket klokt inlägg!
Det är ren häxjakt på MORDOFFRET LW och hennes familj här. Det är fullständigt vidrigt!
Istället för att följa fallet och diskutera de få fakta som finns, så ska tiden ägnas åt sjuka angrepp på en mördad kvinna och hennes barn. En dessutom levnadsglad, vacker kvinna som älskade barnen, god och vacker mat, naturen och GC. Det kanske är där skon klämmer. Avundsjuka.
Inte ens i döden ska LW få lov att få något positivt stöd. Men mördaren/mördarna - h*n/de ska vi helst glömma och förlåta. Sen fortsätter man att kasta stenar på en död kvinna?
Det är ju även flera stycken här som helst har gett upp att skriva på grund av detta krig och rabblande av religiösa förbannelser och könsord om vartannat. Några av dem som slutat skriva HAR med all säkerhet bra information, som de förmodligen hade delat av sig med om inte tråden hade varit denna häxjakt mot både LW och de som skriver vettigt och sansat här.
Mvh
/FS
P.S Något som jag skriver nästan varje gång: Det vore klokt om folk inte gav sig in i ändlösa diskussioner med de som ändå bara upprepar samma inlägg 20-30 gånger per dygn. Det hade varit bra för oss alla, för nu är tråden helt sönderspammad. Bättre att skriva med de som man tror att man kan få utbyte av att skriva med/kommentera.
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2019-11-12 kl. 20:59.
Du begriper fortfarande inte, utan försvarar dig med näbbar och klor, utan att försöka förstå vad andra försöker säga till dig.
Den info du säger dig få består helt klart av skvaller och en hel del fantasifoster som enbart fötts i din hjärna och som du serverar som en slags sanning.
Sen skyller du även dina egna tillkortakommanden på andra i tråden! För du som är psykolog känner väl till termen projicering? Annars kan du ju läsa på lite om härskarteknikerna.
Sluta skriva om NW och det skit du serverar tråden om hans mamma LW, för det är främst du som vägrar släppa ämnet. Det har sagts tillräckligt. Alla fattar redan vad du tycker.
"Den som själv är utan skuld - kasta första stenen", sa Jesus när en förargad folkmassa var på gång att stena en kvinna de antog hade varit otrogen.
Ingen kastade någon sten. Samvetet hos dem vaknade kanske?
Jag slutar skriva när ni slutar svara på mina inlägg med vad som kan tolkas vara antydningar att NW ljuger när han berättat om bråk och konflikter med Lena.
Jag upplever ditt inlägg här som att du inte tror på att NW berättat sanningen för sin kompisar och vuxna och skolan om Lena eftersom du hävdar att det är skvaller och fantasier angående att det funnits bråk, konflikter, våld etc mellan NW och Lena. Att NW därav behövt bo på heltid hos UW.
Edit
Du lämnar mig inget val än att fortsätta försvara NW och mig själv.
Senast redigerad av Rosamund 2019-11-12 kl. 21:11.
Det borde egentligen inte gå att baktala henne med avundsjuka eller illasinnade kommentarer i olika skvallerbetonade tonarter. Hon fotograferade och dokumenterade det mesta i detalj. Hennes galleri tillsammans med alla hennes loggtexter säger det mesta om hennes rakryggade karaktär.
Avundsjuka? Hennes rakryggade karaktär? :-o
SD:
"Efter duschen där mitt i natten meddelar Softis sin starka drift efter att få logga en FTF i december. "
De var inte svåra att förstå. LW ringer till den gifte SD mitt i natten och försöker locka honom att hänga med. SD väljer att stanna hemma.
Jag kan inte se detta som ett exempel på LW:s rakryggade karaktär.
Nej, det är heller ingen som har begärt eftersom cacherna utvisar (bl a med ledning av vad hon själv och andra skriver) att anledningen till den sena kontakten är av renodlad FTF-karaktär. - Det är ju inte bara SD hon FTF:ar tillsammans med.
Nej, det är heller ingen som har begärt eftersom cacherna utvisar (bl a med ledning av vad hon själv och andra skriver) att anledningen till den sena kontakten är av renodlad FTF-karaktär. - Det är ju inte bara SD hon FTF:ar tillsammans med.
Du måste skämta!
LW är kär i SD och vill tillbringa tid tillsammans med honom istället för att låta honom tillbringa tid tillsammans med sin fru. Hon använder skattjakt som excuse för att få träffa honom.
Ingen har sagt att det var lätt för Lena att vara ensam med tre barn. Men att hävda att hon trots det var perfekt mamma och att NW går runt och ljuger om sin stackars döda mor är faktiskt oetiskt och omoraliskt utan dess like.
Tänk vad NW ska behöva utstå nu om någon/några får för sig att han bara ljugit ner sin döda mamma. Vill du att han ska få det ännu svårare i sitt liv? Som att det inte räcker med att han förlorat sin mamma nu ska även hans moral ifrågasättas. Det är bara att säga att barn ljuger aldrig.
Lena är död och har inget att förlora på att folk vet om att det NW berättar är sant. Däremot lever NW och har mycket att förlora på om någon ser honom som en lögnare och mot sin mor dessutom. Gör vad du vill men det är på ditt samvete om NW:s nutid och framtid blir negativt påverkat av att han blir stämplad som lögnare och får sitt rykte förstört.
Nu orkar inte jag läsa här längre när ni drar ner ett stackars barn i smutsen bara för att försvara en död kvinnas rykte.
Jag har inte sett att någon här har hävdat att Lena var perfekt. Däremot är ni ju några stycken som av någon outgrundlig anledning vill frossa runt i hennes förmodade dåliga sidor. Inte heller har jag sett någon hävda att NW ljuger. Däremot ifrågasätter jag sanningshalten i denna ryktesspridning. Vad är det egentligen du hävdar har hänt/sagts och vad grundar du dessa uppgifter på? Du tycker inte möjligtvis att det är du som är omoralisk och oetisk utan dess like?
Ja Lena lever inte och kan inte försvara sig men menar du på allvar att du gör NW en tjänst genom att dra hans mamma i smutsen och påstå att du gör honom en tjänst? Kan du inte förstå att det är du som har på ditt samvete den negativa påverkan i nutid och framtid i hans liv?
Finner dig riktigt störd och hoppas att du även slutar skriva här om du nu inte ens orkar läsa vad vi andra försöker diskutera dvs mordet på Lena.