Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Dan och Magnus har slutat upp med sitt skådespel och säger nuförtiden vettiga saker. Det som gör att jag är så rasande arg på dem är för att de tidigare under flera års tid har ljugit, förvirrat och vilselett en massa godtrogna svenskar. Jag tycker att det som de har gjort är så fruktansvärt vidrigt. Fy fan vilka svin!
Får man fråga varför du fortsatte skänka pengar när du insåg redan på ett tidigt stadium vad det var för herrar. Åtminstone hade du misstankar tidigt. Du satte väl inte in 180k i en enda överföring?
Jag skulle iofs också vara väldigt besviken om jag skänkt så mycket pengar till korrupta människor.
Jag tycker du ska skänka pengar till Tobias Bratt istället(om du nu måste skänka). Han Crowd fundar nu inför sitt bokprojekt(tanken är en bok både på svenska och engelska). Sedan ska han göra en reviderad version ETLB, med intressanta tillägg, ny info samt rättelse av eventuella tidigare felaktigheter. Se hans Twitter vet jag.
Fast allra bäst är nog om du sparar pengar och inte skänker alls, samt sluta dricka och sluta följa den nationella rörelsen. Viktigaste är att du blir sund igen. Trots allt är det ju vad nationalism handlar om - Sundhet! Och som det är nu så kan vi inte göra så mycket annat än att ta hand om oss själva. Det ansvaret måste vi iaf ta.
Krya på dig! Det där med du och Fritjof var ju förresten bara ett trist skämt från ett nyreggat konto. Säkert en snorvalp i mammas källare. Inget att bry sig om.