Citat:
Konstigt då att det bara är feminister som påstår detta.
Citat:
jag menar antifeminism varhelst den sticker upp sina fula idéer.
Ex nu idén att människor ( läs män) ska ges laglig rätt att obehindrat köpa andras kroppar för att användas till att runka i, utan att behöva "bry" sitt lilla huvud om andras sexualitet.
DÄR har du just ett exempel på klassisk antifeminism.
Den brukar i regel totalt ignorera eller nedvärdera just kvinnors sexuella rättigheter för att istället strukturera samhället så att heterosexuella mäns sexualitet och reproduktiva rättigheter samt behov av gratis hemservice och sin alldeles egna lilla fitta garanterat orörd i vacum förpackning., alltid prioriteras över alla andra gruppers.
Att kräva, även av män, att de faktiskt bara ska ge sig själva rätten ha sex, när andra också vill ha det med just dem verkar vara en oerhört kränkande krav för vissa.
Tänk! att inte få ligga med nån som inte vill.....vilken uppoffring!
Ex nu idén att människor ( läs män) ska ges laglig rätt att obehindrat köpa andras kroppar för att användas till att runka i, utan att behöva "bry" sitt lilla huvud om andras sexualitet.
DÄR har du just ett exempel på klassisk antifeminism.
Den brukar i regel totalt ignorera eller nedvärdera just kvinnors sexuella rättigheter för att istället strukturera samhället så att heterosexuella mäns sexualitet och reproduktiva rättigheter samt behov av gratis hemservice och sin alldeles egna lilla fitta garanterat orörd i vacum förpackning., alltid prioriteras över alla andra gruppers.
Att kräva, även av män, att de faktiskt bara ska ge sig själva rätten ha sex, när andra också vill ha det med just dem verkar vara en oerhört kränkande krav för vissa.
Tänk! att inte få ligga med nån som inte vill.....vilken uppoffring!
Har du rökt svampar igen nu, det är ingen som nekat kvinnorna sexuella rättigheter utom just feministerna som lägger sig i när de ska få ha sex och när de inte ska få ha det. För min del få du ha sex med vilken samtyckande vuxen person som helst, till skillnad från dig läger jag mig inte i det.
På samma sätt som feministerna och samhället nu lägger sig i detta har de tidigare lagt sig i när homosexuella har haft sex med varandra, avskyvärt att inte låta människor styra över detta själva.