2019-11-11, 13:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du kan ju ta dig ta hand om ett antal 100 av dessa eftersom du vill ha sex med mängder av män och helst med de som du inte attraheras av, i den kategorin lär ju dessa gamla oskulder finnas.

1) Sure I wouldn't mind, i mån av tid obv.

2) Men du kommer inte ifrån att massor med unga män,

a) kommer att bli incels

b) på grund av det kommer att bli dåliga partners och anställda.

3) Det har redan lett till att unga kvinnor måste konkurrera hårdare om de män som inte är incels, inklusive äldre män.

4) Så det kommer att vara ert fel när Unga Ulla måste knulla Coola Carls kompisar för att imponera på honom.

5) Jag tror också att vi kommer att se fler fall där män lämnar tanter för yngre kvinnor.
Citera
2019-11-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
I wouldn't know, jag var inte född då.

1) När jag gick på universitet hade jag man och hem att sköta, så jag gick aldrig på maskerad-disco.

2) Poängen är att senast folk träffade sin partner på universitetet var i min mammas generation. Det är inget som vi i 30 års åldern kan relatera till.
Din upplevelse är så min upplevelse är helt annan.
Du gick alltså en sväng på universitet för några år sedan och självklart missade du alla festerna om du hade hem och barn att ta hand om efter föreläsningarna
Citera
2019-11-11, 13:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Din upplevelse är så min upplevelse är helt annan.
Du gick alltså en sväng på universitet för några år sedan och självklart missade du alla festerna om du hade hem och barn att ta hand om efter föreläsningarna

1) Vi som hade en normal utveckling festade på gymnasiet sen skaffade vi man och barn.

2) Att gå på fest när man är över 20 känns lite cringe för mig, men vi är alla olika.

3) Poängen är att när jag gick på universitetet var det väldigt få som hade en partner. Kvinnorna var extremt oattraktiva och det var en stämming av butthurt feminism.
Citera
2019-11-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du kommer aldrig med citat som styrker dina påståenden eftersom du bara fantiserar och skapar halmgubbar.

Jag håller dig ansvarig för den politik du har röstat fram. Du borde acceptera det ansvaret för att vara myndig innebär att man får ta ansvar för sin handlingar. Är du myndig?
Och som sagt håller du mig ansvarig för att jag röstat på icke SD parti, så får du ju även hålla alla män som röstat på icke SD parti också, eller hur?
Eller skulle DE plötsligt inte vara ansvariga för hur de röstat enkom för att de är män, eller?

"citat"???

Behöver du seriöst länkar för hur valresultatet såg ut 2014?
eller behöver du länkar på hur respektive partis program såg ut 2014, så tips!! googla.

https://www.val.se/valresultat/riksdag-landsting-och-kommun/2014/valresultat.html
Citera
2019-11-11, 13:45
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Självklart försöker män utåt sett låtsas att de har en fru som de har kärleksfullt sex med. Det ingår i det sociala spelet.

Alla gör så, det är helt normalt.

Att väst dör ut p.g.a av för låga födelsetal är ju bara högerpropaganda, alla vet ju att kvinnor älskar barn och sex (var för sig alltså).

Alltså jag tror ni här i tråden behlver komma ut mer.
Finns helt klart kvinnor som njuter av sex.
Har ni tappat det eller?
Citera
2019-11-11, 13:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och som sagt håller du mig ansvarig för att jag röstat på icke SD parti, så får du ju även hålla alla män som röstat på icke SD parti också, eller hur?
Eller skulle DE plötsligt inte vara ansvariga för hur de röstat enkom för att de är män, eller?

"citat"???

Behöver du seriöst länkar för hur valresultatet såg ut 2014?
eller behöver du länkar på hur respektive partis program såg ut 2014, så tips!! googla.

https://www.val.se/valresultat/riksdag-landsting-och-kommun/2014/valresultat.html

Jag håller alla myndiga personer ansvariga för sina handlingar, är du verkligen myndig då du inte accepterar ansvar för den politik du har röstat fram?

Jag har för övrigt inte bett om citat över valresultatet utan för de påståenden om vad jag sagt som du hittar på.
Citera
2019-11-11, 13:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
1) "per år" betyder per år.....förstår du? "sista året betyder exakt detta....12 månader bak i tiden.
Har du tillräckligt vett i skallen så du kan förstå så enkla betydelser?

Att inte ha sex på 12 månader skulle jag hävda är normalt hos båda könen, under de perioder man är utan partner i vart fall. Och att alltså ca 15% av befolkningen i viss ålder 20-30 år? är i det läget just då man tillfrågas är verkligen inget konstigt.

Incels är man om man anser sig definieras som detta. Inte om DU anser att män ska definieras som detta. Begreppet betyder också mer idag än enkom ofrivilligt celibat för hetreosexuella män.

och grejen här är att nej, är du i ofrivilligt celibat och längtar efter sex med en annan människa, så ger detta dig absolut ingen rätt att ha sex med andra människor fast du vet att dessa inte vill.
Inte som kvinna och heller inte som man.

Och DET är vad denna lag är till för, att tala om för könet man, att nej ha sex med ofrivilliga är inte en manlig "rättighet".
Tills vissa män nu fattat den lilla detaljen i mänsklig interaktion, så får vi nog ha sexköpslag samt samtyckelagar ex.

bara lära sig bete sig respektfullt mot andra människor.

Om kvinnor bara haft sex av "sexuell vilja" som du kallar det (dvs inte alls tagit hänsyn till mannens sociala status, resurser, pengar etc) hade mänskligheten dött ut för längesen.

Och du ska hålla dina äckliga fingrar borta från vad samtyckande vuxna människor sysslar med. Om en kvinna vill ha sex med en man mot betalning är det HENNES val, inte ditt, fattar du?

Om hon inte vill ha sex med en kund kan hon ta en annan kund, eller byta yrke helt och hållet.

Det är inte en kvinnlig rättighet att få kontrollera andra vuxna människors sexliv, försök få in det i din trångsynta hjärna.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-11-11 kl. 13:52.
Citera
2019-11-11, 13:50
Medlem
Citat:
Jag håller alla myndiga personer ansvariga för sina handlingar, är du verkligen myndig då du inte accepterar ansvar för den politik du har röstat fram?

Jag har för övrigt inte bett om citat över valresultatet utan för de påståenden om vad jag sagt som du hittar på.

Med tanke på hur svenska politiker beter sig och hur svensk politik fungerar så nej, egentligen inte.

Du kan till exempel rösta på moderaterna av olika orsaker men sen hoppar de i säng med miljöpartiet och resultatet blir något helt annat än det man trott.

Kommer en röst på SD verkligen göra någon skillnad av och till då?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-11-11 kl. 13:53.
Citera
2019-11-11, 13:51
Medlem
Citat:

Fast det gör du ju inte, du håller enkom kivnnor som ex röstat på S som ansvariga för S asylpolitik, inte männen som röstat på S, de är av något konstigt skäl toitalt oskyldiga till S invandringspolitilk.

Kollar du data från SCB på ex. nu fördelningen mellan könen hos just de som röstat S, så vill jag minnas att du tom har en svag övervikt av män, och de som nu röstade fram alliansen (som alltså avgjorde och satt direkt ansvariga för asytpolitken 2015) så kan jag nästan dig att du hade fler män där.

Så nå???? är det korrekt tycker du att hävda det du hävdar? hmm? att enkom kivnnor, eller ännu virrigare; enkom feminister, skulle vara ansvariga för svensk asylpolitk?

Återigen, hade varit rätt trevligt om där fanns någon tankeverksamhet hos vissa.

Edit:

jag var tvungen kolla av ren nyfikenhet.

Alliansen 2014
Moderaterna, av de som röstade fram moderaterna utgjorde män 57,9%
Centern – 55,9%
Liberalerna - 56,4%
KD – 57,1 %

Alliansen hade alltså en majoritet av män som röstade på sig...

https://data.val.se/val/val2014/alkon/R/rike/alderkon.html

Uj uj uj....du...

men så klart MÄN ärt ju alltid oskyldiga och helt totalt ansvarsbefriade då de röstar, eller hur?
Senast redigerad av Merapi 2019-11-11 kl. 13:59.
Citera
2019-11-11, 13:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Fast det gör du ju inte, du håller enkom kivnnor som ex röstat på S som ansvariga för S asylpolitik, inte männen som röstat på S, de är av något konstigt skäl toitalt oskyldiga till S invandringspolitilk.

Har du citat på det?
Citera
2019-11-11, 13:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Med tanke på hur svenska politiker beter sig och hur svensk politik fungerar så nej, egentligen inte.

Du kan till exempel rösta på moderaterna av olika orsaker men sen hoppar de i säng med miljöpartiet och resultatet blir något helt annat än det man trott.

De agerar i linje med folkviljan i flyktingfrågan. Ansvaret för detta ligger alltså helt på väljarna och i högre utsträckning på kvinnor än på män. Kvinnor söker sig dessutom mer än män till de mest extrema partierna i denna fråga.
Citera
2019-11-11, 13:55
Medlem
Citat:
De agerar i linje med folkviljan i flyktingfrågan. Ansvaret för detta ligger alltså helt på väljarna och i högre utsträckning på kvinnor än på män.

Nej det ligger i ansvaret på aktivisterna. Det sista de gör är att agera efter folkviljan. De agerar efter vad EU, FN, Bilderberggruppen, tidningarna, samt de själva vill. Sen kan aktivister påverka då de är högljudda men folkviljan? pfff, den har de väl aldrig tagit hänsyn till?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-11-11 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in