2019-11-07, 22:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Lägg ner tramset om att alla män är torskar. Det resonemanget är så totalt felaktigt och tramsigt. Människor i relationer ger och tar, är det så svårt att fatta det?

1) Vad ger kvinnan i en civil relation? Det är inte sex eller en bra kropp det har vi statistik på.

2) Kan det vara gnat, tjat, och en fittig attityd?
Citera
2019-11-07, 22:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Marknaden blir större. Fler torskar innebär bättre marknad för prostituerade. Då kommer det vara lockande för kvinnor från andra länder att komma hit. Kvinnor som inte har vettiga val.
Varför ska Sverige stödja detta?

Ni här som har ett sånt enormt förtroende för Amnesty bör ju ta på allvar när de säger att många av de kvinnor som sysslar med prostitition är fattiga eller på annat sätt diskriminerade. De startar från en "låg" plats i samhället. Förvisso vill de avkriminalisera, men det är inte för torskarnas skull, utan för att de prostituerade som redan kommer från dåliga förhållanden inte ska bli helt lottlösa och falla utanför lagens ramar.

Jag tycker inte att det är vettigt att Sverige främjar en sådan marknad. Det är att främja en marknad som man bör motverka i första rummet, om man nu påstår att man arbetar för människors rättigheter.

Men det är ju trams. Jag har visat att kvinnor i Östeuropa kan få jobb på dagen som betalar helt okay löner.
Citera
2019-11-07, 22:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej det är inte samma sak överhuvudtaget. Det är faktiskt oerhört stor skillnad.

Lulz. Civila kvinnor är bara horor som inte kan få jobb i sexbranschen.
Citera
2019-11-07, 22:31
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Marknaden blir större. Fler torskar innebär bättre marknad för prostituerade. Då kommer det vara lockande för kvinnor från andra länder att komma hit. Kvinnor som inte har vettiga val.
Varför ska Sverige stödja detta?

Så du vill ta bort deras enda vettiga val, samtidigt som de människor som lider av att inte kunna få utlopp för sina naturliga drifter lider.

Vilken fantastiks vinst lose, lose. Fast du får ju känna dig bra i alla fall.

Sverige ska stödja detta för att det hjälper mer än det stjälper.
Citera
2019-11-07, 22:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity

Glöm inte kniven och pepparsprayen!

No prob. Ingen är intresserad av en otäck kärring på 34 år. Det skeppet har seglat!
Citera
2019-11-07, 22:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Egentligen inte så stor skillnad nej. Jag som är gentleman och alltid tar notan när jag har en dejt med tjej betalar och många tjejer har inte sex med en snål man. Varför skulle detta inte vara sexköp?

Det är dessutom så att det faktiskt bara är tillfälliga sexköp som är olagligt, så lagstiftaren verkar ha tänkt på detta.

Därför att det är en enorm skillnad på att vara ute och käka middag med en man som man är intresserad av och att få kontanter i handen för att ha sex med en främling.
Det ena kallas för umgänge, sånt som människor sysslar med i allmänhet.
Det andra kallas försäljning av sex.
Citera
2019-11-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men det är ju trams. Jag har visat att kvinnor i Östeuropa kan få jobb på dagen som betalar helt okay löner.
Har du visat att romska kvinnor i Östeuropa kan få jobb på dagen som betalar ok löner?
Citera
2019-11-07, 22:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Så du vill ta bort deras enda vettiga val, samtidigt som de människor som lider av att inte kunna få utlopp för sina naturliga drifter lider.

Du ser alltså inget som helst problem i att svenska män som inte har haft ett ekonomiskt bekymmer i sitt liv ägnar sig åt att skamlöst utnyttja fattigare människor från andra länder, här i Sverige, stöttat av staten?
Jag tycker att det ä rätt så problematiskt faktiskt.
Citera
2019-11-07, 22:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Därför att det är en enorm skillnad på att vara ute och käka middag med en man som man är intresserad av och att få kontanter i handen för att ha sex med en främling.
Det ena kallas för umgänge, sånt som människor sysslar med i allmänhet.
Det andra kallas försäljning av sex.

Och om tjejen nobbar en snål kille som inte bjuder men går hela vägen till sängen om killen är generös då och det dessutom är första träffen?
Citera
2019-11-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care

Du får väl gå ut och demonstrera för detta, är ju demonstrationer ofta i Stockholm med olika grupperingar som vill rädda Sverige och där dyker det upp människor med plakat om pensioner, assistenter, bättre mat på sjukhus, hjälp till de som lever på existensminimum mm. där kan ju ni från forumet dyka upp med affischer angående lagliga bordeller
Citera
2019-11-07, 22:41
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Du ser alltså inget som helst problem i att svenska män som inte har haft ett ekonomiskt bekymmer i sitt liv ägnar sig åt att skamlöst utnyttja fattigare människor från andra länder, här i Sverige, stöttat av staten?
Jag tycker att det ä rätt så problematiskt faktiskt.

Om kvinnorna gör det av fri vilja ser jag inga problem. Finns inget skamlöst i att vuxna samtyckande individer har sex. Finns gott om Svenska män som haft ekonomiska bekymmer. Har aldrig sagt att staten ska vara inblandad, faktum är att jag vill att de ska hålla sig så långt utanför som bara möjligt. Vilket de inte gör idag.
Citera
2019-11-07, 22:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej det är inte samma sak överhuvudtaget. Det är faktiskt oerhört stor skillnad.

Det kan inte du veta, för du står inte i en mans kängor.

Du kan inte fatta det enorma begär som vi testosteronstinna hannar känner efter unga snygga tjejer. Idag på gymmet såg jag en tjej som var så perfekt att det gjorde fysiskt ont i kroppen på mig. Kunde inte låta bli att titta på henne nerifrån och upp flera gånger. Hon såg det i ögonvrån och smålog. Nog visste hon vad jag tänkte alltid. Alla fantasier om henne, som en film som spelas upp i det inre om och om igen.

Att få förverkliga den här starka åtrån är en otroligt viktig drivkraft. Det känns som om man kan gå genom skärselden får att nå dit. Du lär inte förstå känslan. Att få känna på den där perfekta kroppen och tungkyssa henne djupt. Se på hennes smala långa ben, perfekta lår och putiga rumpa.

Se när hon sitter på knä under mig och sluter sina glansiga läppar om min kraftfulla lem. Att få smaka hennes våta sköte, att få ta henne hårt i alla ställningar. Se henne kvinnligt undergiven och mottagande. Att sedan se henne liggande med händerna undergivet uppsträckta ovanför huvudet, med vackra smäckra händer vilande på lakanen. Att sedan höra henne andas tungt, för att själv komma i en stark orgasm och pumpa in sin säd i hennes underliv. Då LEVER man! Då snurrar stjärnorna på himlavalvet! Inte fan vill man leva utan detta, inte en chans! Hellre döden.

https://images-cdn.9gag.com/photo/a5ovoyg_700b.jpg

https://everipedia-storage.s3.amazonaws.com/NewlinkFiles/16940433/f50a5___jess-southern/in-a-field-of-flowers.jfif

Hoppsan nu blev det en cheesig porrnovell, men jag försöker bara förmedla känslan en man kan ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in