Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Om en man verkligen respekterar en prostituerad för det yrke hon har, då bör han kunna gifta sig med henne likväl som han kan tänka sig att gifta sig med en annan kvinna som aldrig varit i närheten av branschen. Dessa män är dock få, tror jag.
Så länge män själva ser på horor som något skamligt (men som de ändå använder sig av själv då och då) kommer inte detta bli bättre.
Horan och madonnan. Så är det säkert mer eller mindre för de flesta män. För en man som mig, som själv sålt min kropp för en skidsemester så har jag väl inga moraliska aspekter i saken.
Nu var ju iof damen i fråga rätt så snäll och söt, men hon babblade något så gudinihelve. Jämnt, ibland även när vi knullade.
Men det var såklart kul att åka skidor och hon var faktiskt rätt gosig när hon väl höll käften.
Men du har en definitivt en poäng att en del män bör se sig i spegeln innan de dömer kvinnor.
Kvinnor kan vara både horor och madonnor, liksom män kan ha olika sidor-
Att fördöma kvinnor för deras sexuella begär är nära till hands för många män, men jag tänker på dessa män som likt munkar självspäkar sig i tron att de är bättre än andra.
Så våldtar de småpojkar, låter riset få deras syltryggar att blöda en stund, biktar sig, gör tre ave Maria och sedan börjar allt om igen