Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
0% substans och 100% rappakalja som vanligt från dig och var fick "radikalfeministerna" ifrån, sluta rök svampar, det är inte bra.
Japp det var exakt det svaret jag väntade mig från dig, tyvärr. Tråkigt att du har noll självinsikt och noll lyhördhet. Din debatteknik är fruktansvärt oärlig eftersom du drar in folk i dina tidsslukande irrelevanta resonemang, dessa resonemang som du sen inte kan förtydliga när man ställer en rak fråga om vad du egentligen menar.
Då byter du plötsligt fokus och börjar babbla om hur tex kvinnor röstar/invandringspolitiken. Fokus bytte du också fullständigt mitt i debatten om "omyndigförklarande".
Jag bad dig tex utveckla nedanstående resonemang, det lyckades du dribbla bort minsann, fast jag är inte förvånad.
Citat:
Riktigt alla sexköp vill de visserligen inte förbjuda, de vill fortfarande att mannen betalar när de dejtar eller i relationen. Det är konkurrens de vill förbjuda och det är därför de så ofta klagar på "billiga" horor, de gillar inte att andra tar mindre betalt helt enkelt.