Citat:
Ursprungligen postat av
Domyoji
Du missar min poäng. Jag menade att ditt svar är fakta och det är drygt med folk som ställer sånna frågor och sen inte verkar tacksamma för att svaret inte är typ det de sökte eller något. Inte som att du får betalt för att svara så tycker folk borde vara mer öppensinnade till folk som kanske vet mer, var väl därför de frågade i första läget oxå.
Ja, jag tycker också det är tråkigt.
Jag upplever att människor överlag är för självgoda när det gäller träning. De vill inte börja med de rekommenderade program som finns eftersom de anser sig vara för bra för dem. Det är väl helt okey att gå den vägen och skriva egna program med hundra isolationsövningar per pass, men sen när det skiter sig så vore det ju bra att vara mer ödmjuk för svaren man får på forumet. För expertisen är hög här och i stort sett i varje tråd finns minst ett svar som är bra.
När det gäller frågor om kosttillskott så känns det som det bara blir färre och färre. Det är bra och jag hoppas det betyder att människor förlitar sig mindre på sådant. Men rent spontant så känns det inte som att jag kan dra några slutsatser.