2019-11-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Att ni djurgårdsjävlar ägnar er åt det här äckliga beteendet är den enda anledningen till att jag tänker fortsätta jaga er här tills ni håller käften och tvingas inse att ni fuskade till er guldet.
Har du bevis för att Djurgården fuskade sig till guldet?
Citera
2019-11-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggaJim
Det har han inte. Han är bara här för att trolla.
Citera
2019-11-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggaJim

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det har han inte. Han är bara här för att trolla.

https://www.svt.se/sport/fotboll/domaren-om-matchen

Här är fakta. Att säga att någon trollar är en väldigt dålig bortförklaring.
Citera
2019-11-06, 20:48
Medlem
Citat:

Det är inte fusk! Att få enskilda domslut med sig är inte samma sak som att man fuskar. Fusk är om det föreligger mutor eller om eventuella filmningar ligger bakom enskilda avgörande situationer (vilket visserligen kan diskuteras ifall det är fusk). Har du något bevis för att Djurgården mutat domarna så föreslår jag att du skickar dem till SvFF och polismyndigheten så får saken avgöras i domstol.

Har du inga såna bevis tycker jag att du ska hålla käften stängd och sluta sabba tråden!
Citera
2019-11-06, 20:49
Medlem
Citat:

Okej EN domarmiss. Du hetsar upp dig som om det vore det allra värsta som kunde hända i världen.
Citera
2019-11-06, 21:28
Medlem
Citat:
Att ni djurgårdsjävlar ägnar er åt det här äckliga beteendet är den enda anledningen till att jag tänker fortsätta jaga er här tills ni håller käften och tvingas inse att ni fuskade till er guldet.

Om du bara inte ger upp, kommer du säkert att lyckas med det.
Kämpa!

Mvh
Svenska Mästarna
Citera
2019-11-06, 21:46
Medlem
Herregud vad användaren nedan har förstört denna tråd. Något som hade kunnat bli en samsad och objektiv diskussion. Jag är en stor del som gillat och triggat han Samt låtits mig triggats av det så även jag ska ta på mig dumstruten.

Kommande inlägg kan du aspies blunda för. Nu har du klara instruktioner.

Citat:
Vad snackar du om? Att håna bajen kan aldrig vara riktat bara mot Djurdjic. Kränker man Hammarby så riktar man sig mot hela klubben och inte en enskild spelare. Försvarar du spelarnas kommentarer?

Poängen är att ic-spelarna har gått ut och sagt att Djurgården kommer pissa på sig, att Tolle säger att hans brallor fortfarande är varma och sköna, att ic-spelarna säger att det är ett superettangäng och Karlis hånar det är ju bara klockrent.

Att Hammarbyare kan vara upprörda på dessa spelare är ju bara ännu mer pinsamt. Att experter går ut och även tar med MALMÖ som bättre lag är ju även mer pinsamt. Klart som fan att gårdare garvar och ger svar på tal.

Hammarby har under året fått sådana extremt bisarra artiklar till sin fördel i dagens helt absurda klickjournalistik med Laul i spetsen. Att sedan idioter här på Flashback inte förstår detta är desto mer upprörande.

En felvinklad offside som ledde till en hörna anses Hammarby bli rånade på segern trots att de inte hade vunnit ändå är så ännu mer tragiskt.

Fel sker över säsonger, om inte det döms ut över en säsong så görs det definitivt över tio.

All den här läsning är så fruktansvärt sorglig istället för att kunna ha ett objektivt samtal om dels supportersäsongen och den allsvenska över lag.

Tack för ord.
Citera
2019-11-06, 21:54
Medlem
Speciellt när dessa experter hemma från sofforna knappt har sett en Djurgårdsmatch och har mage att snacka om vilka som förtjänar att vinna...

Bajen låg 7-8a i våras, det är eget egna fel att ni inte har vart konsekventa och fokuserat mer på att snacka med media istället för att fokusera på planen.

Under våren torskade ni erat SM-guld, medan DIF har vart konsekventa och där med går som vinnare 2019. Tråkigt Bajen, men glädjs åt er första tredjeplats på många många år.

Just nu drar ni bara ner er egna klubb i skiten. Det är sorgligt att se och tyder endast på eran enorma förlorarmentalitet.
Citera
2019-11-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Speciellt när dessa experter hemma från sofforna knappt har sett en Djurgårdsmatch och har mage att snacka om vilka som förtjänar att vinna...

Bajen låg 7-8a i våras, det är eget egna fel att ni inte har vart konsekventa och fokuserat mer på att snacka med media istället för att fokusera på planen.

Under våren torskade ni erat SM-guld, medan DIF har vart konsekventa och där med går som vinnare 2019. Tråkigt Bajen, men glädjs åt er första tredjeplats på många många år.

Just nu drar ni bara ner er egna klubb i skiten. Det är sorgligt att se och tyder endast på eran enorma förlorarmentalitet.
Till Bajarnas försvar verkar det bara vara JeppeNil som på allvar bryr sig. Resten verkar inte reagera nämnvärt på det.
Citera
2019-11-06, 22:22
Medlem
Citat:
Okej EN domarmiss. Du hetsar upp dig som om det vore det allra värsta som kunde hända i världen.

Tre stora domarmissar i en match som avgjorde hela allsvenskan. Vad tror du egentligen?
Citera
2019-11-06, 22:23
Medlem
Citat:
Tre stora domarmissar i en match som avgjorde hela allsvenskan. Vad tror du egentligen?
Men seriöst. Släpp det där nu. INGEN tar dig på allvar. Fattar du inte att du skämmer ut dig?
Citera
2019-11-06, 22:26
Medlem
Citat:
Men seriöst. Släpp det där nu. INGEN tar dig på allvar. Fattar du inte att du skämmer ut dig?

Jag bryr mig inte om vad ni tycker. Det här är ett forum. Varför skulle jag liksom? Jag kommer fortsätta att ge svar på tal och tänker inte låta er komma undan med djurgården vann enbart på domarmisstag. De är egentligen inte svenska mästare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in