2019-11-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Billborn ville inte ens prata om målrekordet och såg det som ett störningsmoment. Det är bara media som har lyft fram det, inga av oss supportrar.

Jo, min känsla är att du, och därmed exakt alla Bajensupportrar har snackat om målrekordet i månader nu, och så visar det sig att det inte alls stämmer.
Jag blir helt vimmelkantig, känner mig sviken och kränkt, och kan numera inte lita på någon eller något i mitt liv längre.
Citera
2019-11-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Jo, min känsla är att du, och därmed exakt alla Bajensupportrar har snackat om målrekordet i månader nu, och så visar det sig att det inte alls stämmer.
Jag blir helt vimmelkantig, känner mig sviken och kränkt, och kan numera inte lita på någon eller något i mitt liv längre.

När har jag nämnt målrekordet? Ni snackar så jävla mycket skit att det är fan inte sant alltså. Ni vann genom domarfel och det enda ni dif-supportrar kan producera efteråt är skitsnack.
Senast redigerad av JeppeNil 2019-11-05 kl. 23:45.
Citera
2019-11-06, 15:20
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Nej, det var ganska tydligt att det gällde 16-lags serie.

Sen kan man ju se det, rekord eller inte, som att det är mer mål än något lag gjort i AS sen vi gick över till 16 lag. Bara räkna hur många upplagor av Allsvenska truppbyggen det är.

Andra saker som vi Bajare har att vara nöjda över är bla europaspel, som vi inte spelat på över 11 år, bättre ekonomi än vi någonsin haft, bästa poängsnitt vi någonsin har haft. Så vi har nog saker att glädja oss över. Sen fråntar inte det faktumet att det suger att Dif tog guld men ens egna framgångar slår alltid högre. Väl mött!

Klart som fan ni ska vara nöjda, ni har gjort en ren kanonsäsong men den räckte helt enkelt inte hela vägen. Förstår mycket väl hur normala bajare är nöjda med den här säsongen även fast vi pressade in den där nageln i ögat i sista omgången.

Mvh: SM-Guld 2019
Citera
2019-11-06, 16:29
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Klart som fan ni ska vara nöjda, ni har gjort en ren kanonsäsong men den räckte helt enkelt inte hela vägen. Förstår mycket väl hur normala bajare är nöjda med den här säsongen även fast vi pressade in den där nageln i ögat i sista omgången.

Mvh: SM-Guld 2019
Ja vafan! Nu är säsongen över och såtillvida inte Bajen får en plötslig intressemässig hype i hockeyn kan vi därmed låta rivaliteten vila till nästa år.

Jag tycker att det var stort att Bajen både tog sig till Europa och slog målrekordet. Att få vara en guldaspirant två år i rad tror jag faktiskt aldrig hänt i Bajens historia. Så hatten av för Bajens säsong.

Och ni Bajare på forumet ska veta att jag är väl medveten om att JeppeNil-trollet inte är någon representant för hela Bajens supporterskara. Så vi har det sagt!

Mvh Svenska Mästarna 2019
Citera
2019-11-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Ja vafan! Nu är säsongen över och såtillvida inte Bajen får en plötslig intressemässig hype i hockeyn kan vi därmed låta rivaliteten vila till nästa år.

Jag tycker att det var stort att Bajen både tog sig till Europa och slog målrekordet. Att få vara en guldaspirant två år i rad tror jag faktiskt aldrig hänt i Bajens historia. Så hatten av för Bajens säsong.

Och ni Bajare på forumet ska veta att jag är väl medveten om att JeppeNil-trollet inte är någon representant för hela Bajens supporterskara. Så vi har det sagt!

Mvh Svenska Mästarna 2019

Då borde du be om ursäkt för hur Ajdarevic, Radetinac och Karlström gick ut och hånade bajen efter slutsignalen. Glöm mig, men det där var inte ett acceptabelt beteende.
Citera
2019-11-06, 17:26
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Då borde du be om ursäkt för hur Ajdarevic, Radetinac och Karlström gick ut och hånade bajen efter slutsignalen. Glöm mig, men det där var inte ett acceptabelt beteende.
Fast vem fan bryr sig om vad de har sagt eller inte sagt?

Tar man självmant reda på vad en gårdare tycker om saker och ting så får man skylla sig själv.
Citera
2019-11-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Fast vem fan bryr sig om vad de har sagt eller inte sagt?

Tar man självmant reda på vad en gårdare tycker om saker och ting så får man skylla sig själv.

Nej, försök inte. Det var huvudnyheten på varenda nyhetssajt. Tycker du att det är rätt att man går ut och hånar ett annat lag när man precis har vunnit guld? Försvarar du på riktigt att man går ut så efter att ha korats till svenska mästare? För inget mästarlag har nog någonsin sjunkit så lågt tidigare.
Citera
2019-11-06, 17:37
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Nej, försök inte. Det var huvudnyheten på varenda nyhetssajt. Tycker du att det är rätt att man går ut och hånar ett annat lag när man precis har vunnit guld? Försvarar du på riktigt att man går ut så efter att ha korats till svenska mästare? För inget mästarlag har nog någonsin sjunkit så lågt tidigare.
Det är över, kompis. Sista matchen är spelad.

Kanske dags att kontakta mamma för en tröstande kram. Vården kan vara ett minst lika rimligt alternativ. Det ordnar sig.
Citera
2019-11-06, 17:50
Medlem
Citat:

Be om ursäkt för vadå? Don’t talk the talk if you can’t walk the walk...

De syftar givetvis på era ic-spelare... De målade in sig i ett hörn och förlorade.
Citera
2019-11-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Be om ursäkt för vadå? Don’t talk the talk if you can’t walk the walk...

De syftar givetvis på era ic-spelare... De målade in sig i ett hörn och förlorade.

Vad snackar du om? Att håna bajen kan aldrig vara riktat bara mot Djurdjic. Kränker man Hammarby så riktar man sig mot hela klubben och inte en enskild spelare. Försvarar du spelarnas kommentarer?
Citera
2019-11-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det är över, kompis. Sista matchen är spelad.

Kanske dags att kontakta mamma för en tröstande kram. Vården kan vara ett minst lika rimligt alternativ. Det ordnar sig.

Att ni djurgårdsjävlar ägnar er åt det här äckliga beteendet är den enda anledningen till att jag tänker fortsätta jaga er här tills ni håller käften och tvingas inse att ni fuskade till er guldet.
Citera
2019-11-06, 18:10
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Att ni djurgårdsjävlar ägnar er åt det här äckliga beteendet är den enda anledningen till att jag tänker fortsätta jaga er här tills ni håller käften och tvingas inse att ni fuskade till er guldet.
Men för helvete, tryck på "citera+" om du ska citera flera och spamma inte sönder trådarna med flertal inlägg.

Annars har jag uppfattat det som att du tycker att Dif fuska sig till guldet.. Det behövs inte upprepas 3214 gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in