2019-11-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Jag bryr mig inte om vad ni tycker. Det här är ett forum. Varför skulle jag liksom? Jag kommer fortsätta att ge svar på tal och tänker inte låta er komma undan med djurgården vann enbart på domarmisstag.
Tycker inte du helt ärligt att du är ute på väldigt hal is när du är ensam i hela forumet att tycka som du gör? Reggade du dig endast för att sprida din dynga? Det enda du tycks syssla med är att envist hävda att Djurgården fuskade till sig guldet. Det finns INGA som helst fakta på att så var fallet, allt handlar om dina egna vanföreställningar och fantasier. Men att ÖFK av allt att döma fuskade till sig sina framgångar tycks du inte ha några problem med eftersom du aldrig inte uttalat dig i dom trådarna. Hur mår du egentligen?
Citera
2019-11-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det där är samma länk som du la upp förut. Sök hjälp för din besatthet

Det är fortfarande helt korrekt. Sök hjälp för att du känner ett så stort behov att förneka något som uppenbarligen har hänt.
Citera
2019-11-06, 22:43
Medlem
Citat:
Det är fortfarande helt korrekt. Sök hjälp för att du känner ett så stort behov att förneka något som uppenbarligen har hänt.
Och ändå är du den enda i hela tråden tycker som du gör , alltså finns inga bevis på att du faktiskt har rätt. Du greppar bara efter halmstrån. Jag är inte gårdare men är bara jävligt trött på ditt skitsnack och ältande.

Ska du hålla på såhär hela vintern enda tills nästa säsong drar igång?`
Varför kritiserar du inte ÖFK:S påstådda fusk?
Citera
2019-11-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Och ändå är du den enda i hela tråden tycker som du gör , alltså finns inga bevis på att du faktiskt har rätt. Du greppar bara efter halmstrån. Jag är inte gårdare men är bara jävligt trött på ditt skitsnack och ältande.

Ska du hålla på såhär hela vintern enda tills nästa säsong drar igång?`
Varför kritiserar du inte ÖFK:S påstådda fusk?

Varför svarar du hela tiden om du är så trött då? Har jag fel bara för att det inte är fler personer i den här tråden som tycker likadant som jag? Det var ju en ny måttstock. Nej, det är faktiskt ni som har fel och det börjar nog sjunka in nu.
Citera
2019-11-07, 07:31
Medlem
Julinhos avatar
Kan någon, som är mer påläst än jag, berätta mer om Djurgården v grismyndigheten i Kammarrätten?
Citera
2019-11-07, 13:29
Medlem
DikTs avatar
Jaha.
Nu har polis och åklagare jobbat färdigt med sin stora utredning och väcker åtal mot 3 Boråsare som firade med Ellos vid sidan av planen efter ett sent mål.
Skönt att de håller sig sysselsatta med viktiga saker!

Antar att åtal är att vänta för alla djurgårdare som stormade planen vid SM-guldet!?
Eller är det olika lagar i olika städer?

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/atal-vackt-mot-firande-elfsborg-fans-inte-hittat-nagot-som-ar-jamforbart/
Senast redigerad av DikT 2019-11-07 kl. 13:36.
Citera
2019-11-07, 21:28
Medlem
Citat:
Att ni djurgårdsjävlar ägnar er åt det här äckliga beteendet är den enda anledningen till att jag tänker fortsätta jaga er här tills ni håller käften och tvingas inse att ni fuskade till er guldet.

Håll käften. Du är tjatig, blåst och bajare.
Citera
2019-11-08, 02:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast nu gör du ju väl ändå bort dig? Tror du Råsunda endast innefattar där stadion stod? Såvitt jag vet så ingår Ekensbergsvägen i Råsunda och där ligger Ekens krog, ganska nära gränsen till Sumpan.. Menar du att det inte är Råsunda eller? Jag är ingen solnapolitiker, men i mina ögon är det jävligt mycket gamla råsunda.

Knappast Ekenbergsvägen tillhör Vireberg. Men det det visste du redan? ”Gamla Råsunda” börjar en bit ner på kjällbacken osv. Men vill du läxa mig i historia så ange källa för ditt påstående.
Senast redigerad av Skarparattarn 2019-11-08 kl. 03:01.
Citera
2019-11-08, 08:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Knappast Ekenbergsvägen tillhör Vireberg. Men det det visste du redan? ”Gamla Råsunda” börjar en bit ner på kjällbacken osv. Men vill du läxa mig i historia så ange källa för ditt påstående.

Jag har ingen källa, har alltid kallat hela området för Råsunda så nu fick jag lära mig något nytt. Råsunda Stadion låg alltså "granne" med Vireberg som jag aldrig har hört i folkmun innan.
Samtliga jag känner säger att de bor i Råsunda som bor i området också, fan vad skadat, Vireberg låter ju lite mer fancy.
Citera
2019-11-08, 10:21
Medlem
Il.Malizias avatar
AIK träffar inrikesministern "Vi behöver hjälp, det är låst läge med polisen"

Inte för att jag tror att Damberg kommer att kunna uträtta något, men bra att AIK försöker få någonting att förändras.
Citera
2019-11-08, 19:15
Medlem
Medgångssupportrarna i sitt esse. Dyker bara upp när det gäller guld:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/djurgardens-publiksiffra-okade-mest-under-2019-sm-guldet-har-saklart-paverkat-/

"Djurgården hade en överlägsen ökning, medan AIK minskade mest"
Citera
2019-11-08, 19:32
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Kan någon, som är mer påläst än jag, berätta mer om Djurgården v grismyndigheten i Kammarrätten?
Jag vill läsa om det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in