Herregud vad användaren nedan har förstört denna tråd. Något som hade kunnat bli en samsad och objektiv diskussion. Jag är en stor del som gillat och triggat han Samt låtits mig triggats av det så även jag ska ta på mig dumstruten.
Kommande inlägg kan du aspies blunda för. Nu har du klara instruktioner.
Citat:
Ursprungligen postat av
JeppeNil
Vad snackar du om? Att håna bajen kan aldrig vara riktat bara mot Djurdjic. Kränker man Hammarby så riktar man sig mot hela klubben och inte en enskild spelare. Försvarar du spelarnas kommentarer?
Poängen är att ic-spelarna har gått ut och sagt att Djurgården kommer pissa på sig, att Tolle säger att hans brallor fortfarande är varma och sköna, att ic-spelarna säger att det är ett superettangäng och Karlis hånar det är ju bara klockrent.
Att Hammarbyare kan vara upprörda på dessa spelare är ju bara ännu mer pinsamt. Att experter går ut och även tar med MALMÖ som bättre lag är ju även mer pinsamt. Klart som fan att gårdare garvar och ger svar på tal.
Hammarby har under året fått sådana extremt bisarra artiklar till sin fördel i dagens helt absurda klickjournalistik med Laul i spetsen. Att sedan idioter här på Flashback inte förstår detta är desto mer upprörande.
En felvinklad offside som ledde till en hörna anses Hammarby bli rånade på segern trots att de inte hade vunnit ändå är så ännu mer tragiskt.
Fel sker över säsonger, om inte det döms ut över en säsong så görs det definitivt över tio.
All den här läsning är så fruktansvärt sorglig istället för att kunna ha ett objektivt samtal om dels supportersäsongen och den allsvenska över lag.
Tack för ord.