Citat:
Om man ställer sig bakom trumpen, så blir man en fanatiker om man försvarar brott som sker av trumpen.Nej det lär det inte finnas då vi nu har haft tre år med Trump och ständiga attacker och en hel Rysslandsutredning som inte har kommit upp med något. Varför skulle något komma fram den här gången? Allt jag ser är ett parti och alla dessa väljare som befinner sig i vad som inte kan kallas något annat än för en djup hypnos där Trump är Hin Håle själv. Vi bevittnar två filmer på samma filmduk samtidigt helt enkelt. Fascinerande egentligen särskilt som att jag är beteendevetare, men samtidigt väldigt tragiskt då något konstruktivt samtal kring Trump och hans presidentskap inte kan hållas.
Och nej, jag är inte en fanatisk Trumpanhängare - jag är ju svensk utan rösträtt i USA f.ö. - och jag ser en hel del man kan kritisera Trump för. Men det handlar om politiska beslut och därtill hörande teman, inte om hur Trump kommunicerar och använder engelskan, förolämpar sina belackare, eller hur många stavfel han producerar på Twitter.
Och nej, jag är inte en fanatisk Trumpanhängare - jag är ju svensk utan rösträtt i USA f.ö. - och jag ser en hel del man kan kritisera Trump för. Men det handlar om politiska beslut och därtill hörande teman, inte om hur Trump kommunicerar och använder engelskan, förolämpar sina belackare, eller hur många stavfel han producerar på Twitter.
Och här vet vi redan brott skett, men en del verkar vilja glömma detta om och om igen.
Men glömmer man den punkten, så har man diskvalificerat sig själv ifrån diskussion.
Men detta med drain the swamp, ja, som brukligt helt omvänt mot vad man påstår.
Elitism ville man ha bort, men man ökar elitismen, och det ser man på nepotismen med.
Fakta är brott erkänt, varför ska inte det beivras för?
Vad gör republikaner så att brott inte har betydelse när de gör dom.
Och sen när vi vänder myntet, så är det bara konspirationer.
Det enda allt trumpnissar säger, är lögner, lögner och åter lögner, då verkligheten är för jobbig för dom att diskutera.
Dock är impeachment så satans simpelt, quid pro quo mot Ukraina, erkänt...och nu ska vi tvätta trumpens byk i det offentliga.