2019-11-02, 10:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
1) Nope.

2) Ingen plastikirurgi eller "game" i världen skulle förbättra Louis Ck's chanser, nej.

3) Då skulle du kunna lösa incel-problemet snabbare än vad den så kallade PUA- och gamecommunityn har försökt göra i 15+ år. Att manliga fysiska attribut (nåt som signalerar hälsa, virilitet och allmän uthållighet) inte spelar roll vid sex är lika dumt som att påstå att kvinnors attraktivitet inte betyder nåt vid sex. Heterosexuella män och kvinnor blir även automatiskt attraherade och får dopaminkickar när de ser attraktiva ansikten och kroppar.

b) De är i minoritet, ja.

1) Bevisa det.

2) Det beror på att Louis CK är socialt awkward inte på hur han ser ut.

3) Ja självklart. Om vi såg till att unga killar fick ligga i tidig ålder skulle de inte bli incels.

a) Titta på Ron Jeremy han är säkert ett jättebra ligg trots att han är fet, ful och gammal. Så en kvinna kan ha ett bra ligg även med en man som är oattraktiv. Men en man kan inte ha ett bra ligg med en oattraktiv kvinna.

b) Så var är bättre: vänta på en "het hunk" som kanske aldrig dyker upp eller knulla det som finns och ha en trevlig stund ändå?
Citera
2019-11-02, 10:05
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Återigen: Applicerar du samma logiska förklaringsmodell på gambiakärringar och batikhäxor? Fetlagda pervogubbar och liknande som tar hem thaitjejer är inte direkt kända för sin attraktionskraft, så att säga.

Nej, batikhäxorna verkar utnyttja unga män i beroendeställning. Unga män som får mat och boende i utbyte mot sex.

På bordellerna WordWarrior talar om kan tjejerna säga nej om de tycker mannen är för motbjudande. Finns gott om andra män där de kan sälja till istället.
Citera
2019-11-02, 10:08
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Att få dina "sexuella behov tillfredsställda" är inte en rättighet.

Att köpa sex i Tyskland är en rättighet.
Citera
2019-11-02, 10:08
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Massa gnäll om skallighet och övervikt från dig i hela tråden. Jag skulle kunna ligga hur mycket som helst även om jag rakar håret och går upp i vikt. Bara för att du misslyckas med det behöver du inte projicera det på övriga befolkningen. Håll dig till ämnet.

Känner du dig träffad? Jag frågade enbart skribenten om hans utseende i.o.m. att han anser sig ha rätt till sexuell tillgång på unga, smala tjejer. Jag har inte frågat dig om din eventuella övervikt och skallighet, eller nämnt nåt om mitt sexliv.

Citat:
Ingen bryr sig att du blir grinig över att det finns sexköpare, diskussionen handlar om vare sig folk ska ha rätt till det. Dina åsikter om särskilda skribenter är helt irrelevant.

De får köpa hur mycket sex de vill, det angår inte mig. Jag är inte feminist. Men varför får man inte observera seköpares utseende och personlighet? Försvinner de bedömningskriterierna vid sexköp?

Citat:
Majoriteten av svenskar är överviktiga, har dåliga vanor och ser inte särskilt bra ut.

Det håller jag med om.

Citat:
Ska vi gå in på varandras utseenden (som du för övrigt la negativa ord i munnen på motskribenten när han var ärlig och besvarade dig) så lär inte ni vara några attraktiva personer heller.

Jag har inte sagt nånting om mitt utseende. WordWarrior nämnde dock sina fysiska attribut lite ytligt när jag frågade honom.

Citat:
Ska du komma och påstå att det bara är eventuella sexköpare som är ful och hela övriga befolkningen är snygg? Finns inga såna samband. Det är bara ren bulverism du kommer med.

Nej. Men däremot så kanske man kan dra generella slutsatser beroende på observationer och utfrågningar.
Citera
2019-11-02, 10:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan du inte länka till undersökningar som visar att majoriteten av de sexuellt aktiva vill ha olika sexuella upplevelser med olika sorters killar bli fasthållna av främlingar och ha sex med flera samtidigt.

För nog måste du med alla dina tvärsäkra uttalanden kunna visa riktiga tillförlitliga undersökningar visa på att betydligt fler än 50% vill ha sex på det sätt du påstår, dina fantasier och slutledning från sexsajter av något slag är inte vad som räknas

1) Vi kan börja med att de flesta kvinnor inte är sexuellt aktiva eller vill vara det.

2) Kvinnor som har högre sociosexuality är också mer öppna för olika sorters upplevelser det finns undersökningar som visar det om det inte är obvious.

3) Här är ett exempel, Young people 'experimenting more in bed'

Citat:
Experts looked at responses to a national sex survey that has been carried out every 10 years since 1990 in the UK.

More than one in 10 millennial teenagers said they had tried anal sex by the age of 18.

By the age of 22 to 24, three in every 10 said they had tried it.

Vaginal and oral sex are still the most common types of sexual activity between young men and women, however.

The age that young people start having sex - vaginal, anal or oral - has not changed much in recent decades.

In the most recent survey, it was 16.

While the study in the Journal of Adolescent Health shows what types of sex people are having, it doesn't shed light on why preferences are changing.

4) De flesta kvinnor är så ointresserade av sex att de inte kan räknas som sexuellt aktiva. Jag talar om kvinnor som ligger kanske +1 eller +2 SD över medel.
Citera
2019-11-02, 10:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej. Men däremot så kanske man kan dra generella slutsatser beroende på observationer och utfrågningar.

Observationen är att alla sorters män köper sex: från unga och snygga till gamla och fula. Det har inget med utseendet att göra.
Citera
2019-11-02, 10:18
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Känner du dig träffad? Jag frågade enbart skribenten om hans utseende i.o.m. att han anser sig ha rätt till sexuell tillgång på unga, smala tjejer. Jag har inte frågat dig om din eventuella övervikt och skallighet, eller nämnt nåt om mitt sexliv.

Jag känner mig frustrerad över att tråden har så många sidor men ämnet i sig diskuteras inte. Utan dessa ämnen går hela tiden in på förolämpningar snarare än att bemöta den faktiska sakfrågan.

Ser inte att någon krävt rätt på sexuell tillgång på unga och smala tjejer. Utan att unga smala tjejer ska få ha rätt precis som alla andra att få sälja sex till vem de vill. Om jag köper en sexuell tjänst för dyra pengar så väljer jag förstås den som passar mig bäst.

Citat:
De får köpa hur mycket sex de vill, det angår inte mig. Jag är inte feminist. Men varför får man inte observera seköpares utseende och personlighet? Försvinner de bedömningskriterierna vid sexköp?

Därför att tråden har redan från start handlat mer om bulverism i form av att anta att alla sexköpare (eller personer som argumenterar för sexköparnas favör) har fel och enbart gå in på deras eventuella utseende och andra attribut, snarare än att bemöta deras underliggande argument.

Om bedömningskriterierna försvinner eller inte vet jag inte. Vad jag vet så har prostituerade full rätt de också (och något så vitt jag vet de gör redan) att välja vilka de säljer till.

Citat:

Till vilken nytta dock? Finns inget värre än antaganden om folk. Det blir ju som att stigmatisera ensamma män ännu mer och sätta dem i ett negativt fack, som om de inte har tillräckligt på sitt bord redan. Vi vet redan att antagligen många äldre män provar lyckan eftersom de har mer pengar, mer skäl och andra prioriteringar. Fast varför ska alla yngre män som inte är dessa äldre män kategoriseras som förlorare, fula och som dåliga personer bara för det.

Även om många fula skulle göra det, varför ska man döma någon egentligen för deras val? Jag skulle säga att både attraktiva män och oattraktiva män köper sex. Precis som både oattraktiva män och attraktiva män har förhållanden.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Observationen är att alla sorters män köper sex: från unga och snygga till gamla och fula. Det har inget med utseendet att göra.

Precis, som med allting egentligen. Förstår inte varför folk så gärna vill hitta orsaker och skäl till att ta fram sin dömar-muskel.
Senast redigerad av Brunbevern 2019-11-02 kl. 10:23.
Citera
2019-11-02, 10:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Man måste bygga samhället på ett sätt som fungerar:

- Män kan inte vara alt för egoistiska.

- Män kan inte nedvärdera kvinnor eftersom de inte trivs speciellt bra då.

- Män och kvinnor bör ha målet att älska varandra.

- Män bör behandla kvinnor bra så de kan ha kvar förmågan att älska.

- Kvinnor bör göra likadant.

Om man inte gör detta så kommer samhället bli sämre , det kan bli hur dåligt som helst , som Afghanistan.

1) Män har ingen skyldighet att ta hand om kvinnor. Kvinnor är myndiga idag och är ansvariga för sig själva.

2) Kvinnor existerar för att serva män.

3) Kvinnor trivs bäst i relationer med män som nedvärderar dem.

4) Under de senaste 50 åren har män behandlat kvinnor väldigt bra. Det har lett till att kvinnor hatar män och försöker ersätta dem med män som behandlar dem dåligt.

a) Du ser inte den trenden i samhällen där män behandlar kvinnor dåligt fårn början. Till exempel det finns inga feminister i Afghanistan som vill importera svenska män för att ersätta deras egna män, trots att svenska män behandlar kvinnor bra och män i Afghanistan behandlar kvinnor dåligt.
Citera
2019-11-02, 10:24
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Bevisa det.

2) Det beror på att Louis CK är socialt awkward inte på hur han ser ut.

3) Ja självklart. Om vi såg till att unga killar fick ligga i tidig ålder skulle de inte bli incels.

a) Titta på Ron Jeremy han är säkert ett jättebra ligg trots att han är fet, ful och gammal. Så en kvinna kan ha ett bra ligg även med en man som är oattraktiv. Men en man kan inte ha ett bra ligg med en oattraktiv kvinna.

b) Så var är bättre: vänta på en "het hunk" som kanske aldrig dyker upp eller knulla det som finns och ha en trevlig stund ändå?

1) Visst. Imorgon kan du få det baserat på dina krav.

2) Han är överviktig, skallig och ser sunkig ut. Det är bara några anledningar, lol.

3) Tjejer väljer bort oattraktiva killar i ung ålder. I sådana fall får du öppna upp en hel del bordeller med kvinnor som är villiga att ha sex med dessa incels mot pengar.

a) Jag som man kräks bara av åsynen av honom. Usch! Han var dock lite mer normal till utseendet i yngre ålder.

b) Det beror på hur kvinnan själv ser ut. Jag förespråkar inte heller promiskuitet.
Senast redigerad av Durcherrs 2019-11-02 kl. 10:27.
Citera
2019-11-02, 10:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Visst. Imorgon kan du få det baserat på dina krav.

2) Han är överviktig, skallig och ser sunkig ut. Det är bara några anledningar, lol.

3) Tjejer väljer bort oattraktiva killar i ung ålder. I sådana fall får du öppna upp en hel del bordeller med kvinnor som är villiga att ha sex med dessa incels mot pengar.

a) Jag som man kräks bara av åsynen av honom. Usch! Han var dock lite mer normal till utseendet i yngre ålder.

b) Det beror på hur kvinnan själv ser ut. Jag förespråkar inte heller promiskuitet.

1) Kan du inte bara göra en video på samma sätt som jag har gjort?

2) Jag har alltid tyckt att den här killen är extremt het,

https://babe.today/pics/daringsex/leslie-taylor-aleska-diamond/rank-high-ass-fucking-sexphoto/leslie-taylor-aleska-diamond-15.jpg

https://babe.today/pics/daringsex/leslie-taylor-aleska-diamond/rank-high-ass-fucking-sexphoto/leslie-taylor-aleska-diamond-6.jpg

https://babe.today/pics/daringsex/leslie-taylor-aleska-diamond/rank-high-ass-fucking-sexphoto/leslie-taylor-aleska-diamond-14.jpg

3) Nej tjejer väljer bort alla killar i ung ålder för att tjejer vill inte ha sex. Det är först när tjejer blir 30 år och vill ha en fin bostad, semester, och barn som de blir villiga att sära på benen.

a) Jag tror att du är en butthurt kvinna som försöker shama män till att inte köpa sex.

b) Anta att kvinnan är attraktiv. Varför vänta på 1 het kille när du kan ha sex med 10 vanliga killar under samma tid?

4) Om vi hade bordeller och såg till att unga killar gick dit som en del av sexundervisningen i skolan då skulle de inte bli incels.

a) Men det skulle aldrig hända för att i vår kultur ses det som roligt när män blir sexuellt mobbade.
Citera
2019-11-02, 10:55
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Alltså, finns det något bättre sätt att vakna upp på än när en kvinna väcker dig med att rikta sitt fokus mot dina ädlare delar? Om det är så det känns att som man bli våldtagen av en kvinna så önskar jag av hela min kropp att när jag lämnar jordelivet och eventuellt hamnar i paradiset får uppleva det varje jävla morgon.

Och ändå är det i juridisk mening våldtäkt även om du tidigare sagt att du tycker om det. Det visar hur absurd lagstiftningen är.
Citera
2019-11-02, 10:57
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Att få dina "sexuella behov tillfredsställda" är inte en rättighet.

Det är heller inte en rättighet att få förbjuda två andra som vill ha sex med varandra att ha det, oavsett om någon bjuder den andre på något eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in