2019-11-02, 08:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Män älskar kvinnor, kvinnor älskar män. Hur hade vi annars överbefolkat denna planet likt råttor? I unga år var jag nog också lite väl kåt och helt fokuserad på det fysiska, men jag lärde mig tidigt att samspelet mellan man och kvinna är det som utgör lockelsen, egentligen
Jag hade lite flyt med en språklärarinna i gymnasiet som uppfostrade mig i vad kvinnor egentligen vill ha av en man. Om du nu är ute efter enbart sex, läs nu detta.
Till att börja med, de älskar att du är kåt och viril. De vill inte ha sex med någon som försöker smöra sig in. De vet att du vill ha sex, och det är inget du skall sticka under stolen med.

Så smöra inte, var inte hemlig med dina intentioner men framförallt, erbjud dem trygghet i din varma famn. Låt dem få känna en stund av fullständig säkerhet i dina skyddande händer.
Håll käften och låtsas lyssna på deras kvinnobabbel, om allt och inget. Kvinnor är experter på att pladdra på likt papegojor men de gör det av den anledningen att de vill göra sig intressanta för dg.
Bara håll käft och humma lite då och då när det passar.
Sedan frågar du om ni skall hem till dig eller till henne för att knulla.
Det är jobbigt att sedan lirka sig undan, men jag har lärt mig en sak.
Är man rak och tydlig direkt så kan det vara helt okomplicerat med sex. Och en annan sak, det finns väl inget mysigare än att ha en kvinnas snusande ansikte mot sin bröstkorg på en sån där grådaskig söndagsmorgon.
Stryka henne över håret och försöka ta reda på vad som egentligen döljer sig bakom det näpna ansikte som några timmar tidigare tillfredsställt dina lustar. Mys på en stund och låt henne sedan gå sin väg, du går din.

Lev och låt leva, du behöver ju faktiskt inte välja en man som är horknullare. Du kan ju faktiskt själv bestämma vem du vill ha som partner.

Alltså, finns det något bättre sätt att vakna upp på än när en kvinna väcker dig med att rikta sitt fokus mot dina ädlare delar? Om det är så det känns att som man bli våldtagen av en kvinna så önskar jag av hela min kropp att när jag lämnar jordelivet och eventuellt hamnar i paradiset får uppleva det varje jävla morgon.

Nej, det är en skyldighet du har som man, att tillfredsställa de små liven. Annars blir de gnälliga och gaggiga. Gör din plikt.

Nu är det ju det att om man likt "hardusettminapa" koncentrerar sig på enbart utseende och därav föredrar bordell eller strippor så ger man sig också i slang med en viss typ av person.
Utan att ha för stora fördomar så är det nog lättare att stöta på en "golddigger" kvinna i dessa kretsar, en kvinna som är känslomässigt förstörd och därmed inte kan engagera sig riktigt i honom.
Det går inte att enbart jaga ett utseende, det blir platt fall till slut. Innan man förstår detta så är det kört.
Och fastnar man sen i tankarna "alla kvinnor är såhär", så är det ännu mer kört.
Citera
2019-11-02, 08:37
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Uppenbarligen ser han tillräckligt bra ut för att unga smala tjejer ska vilja sälja sex till honom. Han har trots allt sex med unga smala tjejer eller hur? Det är ingen som sagt att han kan få det utan att betala.

Återigen: Applicerar du samma logiska förklaringsmodell på gambiakärringar och batikhäxor? Fetlagda pervogubbar och liknande som tar hem thaitjejer är inte direkt kända för sin attraktionskraft, så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Femoid detected.

2) Självklart finns det unga tjejer som skulle ha sex med honom gratis av olika anledningar. Allt från nyfikenhet till personkemi.

3) Kvinnor bedöms på ålder och utseende. Män bedöms på social skills och hur normala de är.

1) Nope.

2) Javisst. Och Louis CK är alla tonårstjejers våta dröm...

3) Män bedöms på status, monetära resurser och utseende. Lågt kroppsfett, breda axlar, magmuskler osv kombinerat med ett attraktivt ansikte (med tjockt hår på hjässan) signalerar god genetik och virilitet. Precis som hälsosamma kurvor (midja-höft-kvot), stora fasta bröst och ett feminint ansikte signalerar god fertilitet hos kvinnor.
Citera
2019-11-02, 08:52
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Återigen: Applicerar du samma logiska förklaringsmodell på gambiakärringar och batikhäxor? Fetlagda pervogubbar och liknande som tar hem thaitjejer är inte direkt kända för sin attraktionskraft, så att säga.

1) Nope.

3) Män bedöms på status, monetära resurser och utseende. Lågt kroppsfett, breda axlar, magmuskler osv kombinerat med ett attraktivt ansikte (med tjockt hår på hjässan) signalerar god genetik och virilitet. Precis som hälsosamma kurvor (midja-höft-kvot), stora fasta bröst och ett feminint ansikte signalerar god fertilitet hos kvinnor.

Om du är med i ett rockband kan du se ut som Jabba the Hutt och ända få ligga obegränsat.
Citera
2019-11-02, 09:01
Medlem
Citat:

1) Nope.

Självklart vill unga fysiskt attraktiva killar från Gambia ha sex med tanter 60+ som inte ser en dag yngre ut snarare tvärtom utan att de vill ha kompensation för besväret, reda pengar, en väg till Europa för sig, hjälp med ett hus till "systern"...
Citera
2019-11-02, 09:01
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Om du är med i ett rockband kan du se ut som Jabba the Hutt och ända få ligga obegränsat.

Jag skrev ju att status är ett av de manliga kriterierna. Men å ena sidan så skulle inte Backstreet Boys, Westlife och Justin Bieber bli populära om de var överviktiga och skalliga.
Citera
2019-11-02, 09:10
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu är det ju det att om man likt "hardusettminapa" koncentrerar sig på enbart utseende och därav föredrar bordell eller strippor så ger man sig också i slang med en viss typ av person.
Utan att ha för stora fördomar så är det nog lättare att stöta på en "golddigger" kvinna i dessa kretsar, en kvinna som är känslomässigt förstörd och därmed inte kan engagera sig riktigt i honom.
Det går inte att enbart jaga ett utseende, det blir platt fall till slut. Innan man förstår detta så är det kört.
Och fastnar man sen i tankarna "alla kvinnor är såhär", så är det ännu mer kört.

Ja, så kan det kanske vara. Men finns det något mer avtändande än ointelligents på en kvinna? Ni är ju trångsynta redan som ni är, och visar få prov på handlingskraft och logiskt tänkande. Sedan kan ni se ut som jävla pinuppor men är det tomt där i skallen, mer tomt än vad som är normalt för en kvinna, så kryper ju hela nervsystemet samman i konvulsioner och skriker att detta är inte något avelsmaterial.
Man får rysningar i hela kroppen av kvinnor som är korkade.

Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Äldsta grabben är jag lite orolig över, han spelar gitarr och sjunger i nån sorts punkband som låter för jävla illa. Är lite orolig över att kanske är homosexuell. Spela gitarr, vad fan är det liksom? Sätter det maten på bordet?
Jag har försökt få alla mina barn att odla motorintresse, både flickorna och pojkarna men han kan dyka upp i skinnbyxor som inte alls är avsedda för m0tocross. Ser för jävla bögigt ut. Men kanske tjejer gillar liten feminin touch hos män, jag hoppas att han håller på med det där klaververket för att han insett att det är ett enkelt sätt att skaffa rjejer på.
Men det sticker ju i ögonen när man ser hur de spökar ut sig, pojkdjäveln sminkar sig också när de spelar.
Helt ärligt, jag kan inte titta på skiten, hittar alltid en anledning till att inte kunna komma på deras spelningar.
Citera
2019-11-02, 09:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

1) Civila kvinnor är gold-diggers som vägrar se bra ut eller ha sex.

2) "Visst jag är fet och ful men det betyder att jag gillar dig på riktigt..."

3) Kvinnor som gillar män, och vill ligga med män, ser till att vara attraktiva.

Citat:
1) Nope.

1) Jag är ganska säker på att du är kvinna.

2) Louis CK hade inte varit attraktiv om han såg bra ut heller.

3) Inte när vi talar om sex. För sex är det social skills som räknas. Allt annat är ett distant second.

a) Till exempel mannens status, magmuskler, eller hår har inget att göra med hans sexuella performance. Eller hur trevligt det är att ha sex med honom.

b) Sen finns det inte hundratals män med attraktivt ansikte och abs så vill man ha sex med många olika män får man ta det som finns.

Citat:
Jag skrev ju att status är ett av de manliga kriterierna. Men å ena sidan så skulle inte Backstreet Boys, Westlife och Justin Bieber bli populära om de var överviktiga och skalliga.

1) Mannens status gör inte sexet bättre.

2) Och vem är det som tycker att Justin Bieber är het? Fjortisar som inte har sex ändå.

3) När man är sexuellt aktiv är man intresserad av olika sexuella upplevelser. Det kan vara att ha sex med olika sorters killar (när du har knullat Justin Bieber kanske du vill knulla nån som är motsatsen till honom), flera killar på samma gång, ha sex när du blir fasthållen av främlingar.
Senast redigerad av Babianen 2019-11-02 kl. 09:29.
Citera
2019-11-02, 09:41
Medlem
Citat:
En gång i tiden svimmade flickor när de dag Donny Osmond, idoldyrkande hos flickor har alltid funnits och är en fas som är kortvarig.
Citera
2019-11-02, 09:44
Medlem
Brunbeverns avatar
95% av tråden handlar inte om faktiska diskussionen kring ämnet, ett ämne som för övrigt borde vara en no-brainer. Utan 95% av tråden handlar om ena lägret som kommer med helt resonabla argument till varför det är orimligt att förbjuda något sånt här, medan andra lägret skriver negativa, förnedrande, förolämpande och dryga kommentarer om motskribentens personlighet och vilka förlorare de är och att de måste se fula ut på alla sätt för att de tycker att sexköp borde vara ok.

Väldigt mycket OT också, ni får skärpa er annars är det ju bara att be mod lägga ner tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Att få dina "sexuella behov tillfredsställda" är inte en rättighet.

Vad vill du ens säga med den där substanslösa kommentaren? Han säger att han måste köpa sex för att få sex.

Ska man bemöta din substanslösa kommentar så kan man säga att det däremot är en mänsklig rättighet däremot att få köpa saker för sina egna pengar. Det är också en mänsklig rättighet att få styra över sin egen kropp vilket innebär att tjejer och killar har full rätt att ingå en sexuell relation där pengar är agendan om de vill. Varför skulle de inte få det?

Låter mer som att ni har något emot att sexuella behov KAN tillfredsställas med pengar, snarare än att ni har något emot att folk enligt er tror att det är en rättighet.

Citat:

Massa gnäll om skallighet och övervikt från dig i hela tråden. Jag skulle kunna ligga hur mycket som helst även om jag rakar håret och går upp i vikt. Bara för att du misslyckas med det behöver du inte projicera det på övriga befolkningen. Håll dig till ämnet.

Citat:
Så smalfet och gammal (och skallig?). Det är därför du måste köpa sex... Ingen ung, smal tjej skulle göra det utan betalning. När den målgruppen du är ute efter vill ha sex gratis så måste mannen ifråga besitta vissa fysiska attribut, så att säga.

Ingen bryr sig att du blir grinig över att det finns sexköpare, diskussionen handlar om vare sig folk ska ha rätt till det. Dina åsikter om särskilda skribenter är helt irrelevant.

Ska vi gå in på varandras utseenden (som du för övrigt la negativa ord i munnen på motskribenten när han var ärlig och besvarade dig) så lär inte ni vara några attraktiva personer heller. Majoriteten av svenskar är överviktiga, har dåliga vanor och ser inte särskilt bra ut. Ska du komma och påstå att det bara är eventuella sexköpare som är ful och hela övriga befolkningen är snygg? Finns inga såna samband. Det är bara ren bulverism du kommer med.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Smalfet, kanske det, men skallig? Nej inte alls. Gammal? Nej, snarare övre medelålders. De flesta män får inte sex av den kvalitet och den frekvens som de önskar. Vad är då fel med att betala en samtyckande och vuxen person för att få det tillgodosett? Jag ser inte problemet.

Du diskuterar tyvärr för dövöron och ska inte behöva förklara dig över personliga attribut, i synnerhet när du redan har förklarat dig sakligt flera gånger. Spelar ingen roll hur mycket du bemöter eller försöker framföra dina ståndpunkter, du bemöts uppenbarligen bara med personliga känsloutbrott från individer som är uppenbart stött från start och inte kan acceptera det ändå.
Citera
2019-11-02, 09:48
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:

3) Inte när vi talar om sex. För sex är det social skills som räknas. Allt annat är ett distant second.

b) Sen finns det inte hundratals män med attraktivt ansikte och abs så vill man ha sex med många olika män får man ta det som finns.

1) Nope.

2) Ingen plastikirurgi eller "game" i världen skulle förbättra Louis Ck's chanser, nej.

3) Då skulle du kunna lösa incel-problemet snabbare än vad den så kallade PUA- och gamecommunityn har försökt göra i 15+ år. Att manliga fysiska attribut (nåt som signalerar hälsa, virilitet och allmän uthållighet) inte spelar roll vid sex är lika dumt som att påstå att kvinnors attraktivitet inte betyder nåt vid sex. Heterosexuella män och kvinnor blir även automatiskt attraherade och får dopaminkickar när de ser attraktiva ansikten och kroppar.

b) De är i minoritet, ja.
Citera
2019-11-02, 09:50
Medlem
Citat:
1) Civila kvinnor är gold-diggers som vägrar se bra ut eller ha sex.

2) "Visst jag är fet och ful men det betyder att jag gillar dig på riktigt..."

3) Kvinnor som gillar män, och vill ligga med män, ser till att vara attraktiva.

a) Till exempel mannens status, magmuskler, eller hår har inget att göra med hans sexuella performance. Eller hur trevligt det är att ha sex med honom.

1) Mannens status gör inte sexet bättre.

2) Och vem är det som tycker att Justin Bieber är het? Fjortisar som inte har sex ändå.

3) När man är sexuellt aktiv är man intresserad av olika sexuella upplevelser. Det kan vara att ha sex med olika sorters killar (när du har knullat Justin Bieber kanske du vill knulla nån som är motsatsen till honom), flera killar på samma gång, ha sex när du blir fasthållen av främlingar.
Kan du inte länka till undersökningar som visar att majoriteten av de sexuellt aktiva vill ha olika sexuella upplevelser med olika sorters killar bli fasthållna av främlingar och ha sex med flera samtidigt.

För nog måste du med alla dina tvärsäkra uttalanden kunna visa riktiga tillförlitliga undersökningar visa på att betydligt fler än 50% vill ha sex på det sätt du påstår, dina fantasier och slutledning från sexsajter av något slag är inte vad som räknas
Citera
2019-11-02, 09:55
Medlem
Citat:
1) Det är vanligare än du tror att kvinnor vill testa sex med flera killar. Och det är okay.

2) Den efterfrågan kommer från kvinnor lika mycket som män.

3. Hon använder glidmedel och det är skönt och upphetsande.

Kvinnor konsumerar sån porr mycket mer än män. Över 100% mer om jag minns rätt.

Det är en väldigt intensiv upplevelse att bli töjd analt. Jag skulle rekommendera det till alla kvinnor.

1) Kvinnor blir glada för att de slipper ha sex med mannen.

2) Kvinnor har aldrig hjälpt män de har bara konsumerat mäns resurser i utbyte mot sex.

3) Att män inte dumpar kvinnor beror på kulturella normer. Objektivt sett är majoriteten av femoiderna en dålig deal.

1) Femoid detected.

2) Självklart finns det unga tjejer som skulle ha sex med honom gratis av olika anledningar. Allt från nyfikenhet till personkemi.

3) Kvinnor bedöms på ålder och utseende. Män bedöms på social skills och hur normala de är.

Man måste bygga samhället på ett sätt som fungerar:

- Män kan inte vara alt för egoistiska.

- Män kan inte nedvärdera kvinnor eftersom de inte trivs speciellt bra då.

- Män och kvinnor bör ha målet att älska varandra.

- Män bör behandla kvinnor bra så de kan ha kvar förmågan att älska.

- Kvinnor bör göra likadant.

Om man inte gör detta så kommer samhället bli sämre , det kan bli hur dåligt som helst , som Afghanistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in