Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Det tror jag inte de flesta kan. Då hade vi inte haft en massa ensamma män.
Hey, jag menade inte att gnälla, konstaterade bara vad jag tror är ett faktum. Jag pratar generellt, visst jag själv har svårt men jag är fortfarande ung och ser bra ut så jag kanske skulle ha en chans om jag gjorde det till ett heltidsprojekt under ett par år. Det är svårt att få till när man har ett jobb att sköta men kanske tar tag i det någon dag och ger det ett försök. Jag kan dock tänka mig en jävla massa män som aldrig någonsin skulle ha minsta chans på någon någorlunda attraktiv kvinna.
Saknar man den dominanta personligheten så är det jävligt svårt, spelar knappt någon roll att man ser bra ut. Speciellt idag när man jämförs med Christian Grey. Men kan säga så här, ett bordellbesök brukar ofta ge sådan mersmak att man blir motiverad att försöka fixa kvinnor utanför bordellen igen. Sex är addictive och det är ju ett tag tills man kan åka dit igen. Får se om man kan ta tillvara på motivationen den här gången.
Män älskar kvinnor, kvinnor älskar män. Hur hade vi annars överbefolkat denna planet likt råttor? I unga år var jag nog också lite väl kåt och helt fokuserad på det fysiska, men jag lärde mig tidigt att samspelet mellan man och kvinna är det som utgör lockelsen, egentligen
Jag hade lite flyt med en språklärarinna i gymnasiet som uppfostrade mig i vad kvinnor egentligen vill ha av en man. Om du nu är ute efter enbart sex, läs nu detta.
Till att börja med, de älskar att du är kåt och viril. De vill inte ha sex med någon som försöker smöra sig in. De vet att du vill ha sex, och det är inget du skall sticka under stolen med.
Så smöra inte, var inte hemlig med dina intentioner men framförallt, erbjud dem trygghet i din varma famn. Låt dem få känna en stund av fullständig säkerhet i dina skyddande händer.
Håll käften och låtsas lyssna på deras kvinnobabbel, om allt och inget. Kvinnor är experter på att pladdra på likt papegojor men de gör det av den anledningen att de vill göra sig intressanta för dg.
Bara håll käft och humma lite då och då när det passar.
Sedan frågar du om ni skall hem till dig eller till henne för att knulla.
Det är jobbigt att sedan lirka sig undan, men jag har lärt mig en sak.
Är man rak och tydlig direkt så kan det vara helt okomplicerat med sex. Och en annan sak, det finns väl inget mysigare än att ha en kvinnas snusande ansikte mot sin bröstkorg på en sån där grådaskig söndagsmorgon.
Stryka henne över håret och försöka ta reda på vad som egentligen döljer sig bakom det näpna ansikte som några timmar tidigare tillfredsställt dina lustar. Mys på en stund och låt henne sedan gå sin väg, du går din.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ville du höra min åsikt?
Jag tycker att det är ABSOLUT VIDRIGT av dig. Din fru kan inte vara frisk, tyvärr.
Jag hade äcklats av min man om han sprungit på bordell.
Lev och låt leva, du behöver ju faktiskt inte välja en man som är horknullare. Du kan ju faktiskt själv bestämma vem du vill ha som partner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Det är mycket vanligare att tjejer begår våldtäkt än du inbillar dig, alla tjejer som jag haft relation med har i juridisk mening våldtagit mig då de inlett sex när jag sovit.
Alltså, finns det något bättre sätt att vakna upp på än när en kvinna väcker dig med att rikta sitt fokus mot dina ädlare delar? Om det är så det känns att som man bli våldtagen av en kvinna så önskar jag av hela min kropp att när jag lämnar jordelivet och eventuellt hamnar i paradiset får uppleva det varje jävla morgon.
Citat:
Ursprungligen postat av
heropsychodreamer
Att få dina "sexuella behov tillfredsställda" är inte en rättighet.
Nej, det är en skyldighet du har som man, att tillfredsställa de små liven. Annars blir de gnälliga och gaggiga. Gör din plikt.