Citat:
Jeffrey Epstein var inte den tillbakadragna källarpedofilen direkt utan vida känt i dessa kretsar, men Donald fick aldrig veta - de där ser jag som rent önsketänkande.
Citat:
Hur vet du att Epstein endast stötte på henne? Länkar? Namn på flickan? Ditt påstående är mycket löst. (de är de faktiskt, fan Trump stöter ju på sin egen dotter men skulle portat Epstein för han ”stötte på en minderårig” ser jag faktiskt som osannolikt).
Ett minderårig barn ska nog ha stöd i en sådan situation.
Citat:
Trams! Klart man läser av hans personlighet och kan dra slutsater av dessa, inte för att hålla i en rättegång men för skapa sig en grundläggande bild. Jag tror du hamnat i hyllningskören för Trump där han anses vara en Messiah gestalt eller något?
Citat:
Nej, det kritikens handlar om är att den korrupta åklagare som genomförde dealen men Epstein belönades med fin titel av Donald Trump. Klart han visste, fan jag visste det och någon form av bakgrunds check görs väl?
Citat:
Jag hade inte använt ordet ”Godfather” vid sökning iallafall. I Banksta’s Paradise videon får du en introduktion av Roy Cohn - med flera.
Citat:
Men den sista du kan föreställa dig något sådant om är Donald Trump, eller bland de sista i varje fall, för visst är det så? (återkommer med detaljerna) Jag har hört massvis med anklagelser men ingenting som styrker dessa. Inga namn nämns och inga specifika detaljer (handling, plats, tidpunkt). Jag kan anklaga dig för att vara pedofil men det gör inte dig till en pedofil. Detsamma gäller Trump. Du måste kunna styrka dina påståenden.
Citat:
Du fick flera fall, som tas upp om jag inte mins fel. Exempel då: Willbur Ross skriver från min mobil och har inte tillgång till alla länkar men Forbes artikel förklarar här: Getting Donald Out Of Debt: The 25-Year-Old Ties That Bind Trump and Wilbur Ross
Citat:
Nej? de skulle jag inte påstå, eller hur menar du nu? Men Åh!
Lagt nästan en timme på detta men du ”misstänker de är dynga” och frågar efter andra källor som kan styrka mitt påstående, de här nog rätt så rejält meningslöst. (tyvärr)
Citat:
Trump skyddas på många sätt med skandaler som de inte avslöjar och deras ständiga klankade på honom gör många av hans anhängare immuna mot all form av kritik mot honom, då de verka som de kopplas på samma sätt som MSNBC och CNN. Det som krävs är bevis som styrker dina påståenden. Det bör inte vara svårt eftersom hela mediavärlden har spenderat dom senaste tre åren med att gräva fram bevis för Trump's korrumption och brottslighet. Presentera dessa för mig (jag har inte lyckats hitta några) så erkänner jag att jag haft
Det är nog helt meningslöst för mig lägga tid på de här när du drar slutsatsen att ”det är dynga” i en introduktion i hur insyltad Trump är med judiska bankirer. Jag har iallafall bättre saker för mig än tid på detta då jag tror du måste drabbats av Helgongloria syn på Trump och jag tvekar att du ens vill ha en störning i din bild, så brukar psykologin fungera i varje fall.
För sakens skull så skulle jag såklart inte sitta och anklaga en man för pedofili om jag trodde han var oskyldig även om jag rent hypotetiskt tyckte illa om personen. De är en mkt allvarlig anklagelse, och jag hade själv hopp för Trump som US President i början.
Räcker att se hur han behandlar sin dotter och om de är naturligt Pappa-Dotter relation, men de var ju Ad Homo-nåt och sånt för skvallerpress & paparazzis.
Bra bit över en timme lagd nu då har jag bättre saker för mig en fredag.
Ha en bra dag!