Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Trump bodde några kvarter en av Floridas mest aktiva pedofiler men var helt ovetandes om detta trots att det i hans krets var vida känt?
Mar-a-Lago är ett företag, inte en privat bostad. Vart ska Trump dra gränsen gällande kända brottslingar och åtkomst till hans företagsverksamhet? Ska alla brottslingar portas i förtid?
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Varför kontaktar inte Trump polis om en av hans gäster ger sig på en minderårig?
Mig veterligen gav sig inte Epstein på en minderåring, utan stötte på en. Det är omoraliskt men troligtvis inte brottsligt.
Tillägg: Normalt sett skall brottsoffret kontakta polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Du menar att Trumps livstil inte ger dig någon info av värde alls?
Det är av värde för skvallerpressen. Dess värde för att bevisa påstådd korrumption och brottsligehet är högst tvivelaktig (läs: värdelös).
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Ad homonem är inte de om jag börjar kalla dig saker som är helt ovidkommande?
Ad hominem är om du attackerar individen istället för sakfrågan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Varför skulle han annars ge ett högt uppsatt jobb till den högst ansvariga för Sweetheart dealen?
För att han är kompetent? För att Trump vill ha sina fienden nära sig?
Har du någonting som styrker att Trump var inblandad i att påverka Acosta att ge Epstein ett milt straff eller att arbetsmarknadsministerposten var en (väldigt sen) belöning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Ja fast inte här och nu på mobilen, men får återkomma med det. Borde komma upp, ’godfather’ är ett ord jag skulle utesluta vid sökning.
Hur ska jag kunna hitta information om att Roy Cohn är Trump's gudfader genom att utesluta nyckelordet? Jag hittar ingen information som styrker ditt påstående.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Du menar att du inte känner till det, men troligen Clinton in i detalj?
Jag får återkomma med namn på flickorna också då och deras anklagelser, flera mycket grova.
Att helt missa vad Trump anklagas för gällande Epsteins pedofilring trodde jag nog inte.
Jag har hört massvis med anklagelser men ingenting som styrker dessa. Inga namn nämns och inga specifika detaljer (handling, plats, tidpunkt). Jag kan anklaga dig för att vara pedofil men det gör inte dig till en pedofil. Detsamma gäller Trump. Du måste kunna styrka dina påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
På absolut alla plan du kan tänka dig. — Familjärt, affärsmässigt, ekonomiskt och så vidare.
Vänligen styrk ditt påstående.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Viss kontakt krävs säkerligen i en stad som New York City men Trump har kontrollerats av judiska bankirer sedan 90-talet.
Åter igen måste du styrka ditt påstående. Jag vill ha konkreta bevis på att judiska bankirer kontrollerat Trump sedan 90-talet.
Är att inneha kredit att likställas med att "kontrolleras av judiska bankirer"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Nu tror jag du ser vad du vill se, och undviker all kritik mot Trump
Det är mycket möjligt. Men så länge du eller några andra inte kan komma med konkreta bevis, utan fortsätter hagla anklagerser till höger och vänster som ni inte kan styrka, kommer jag inte att övertygas om motsatsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
men ta
BANKSTA'S PARADISE FEAT. DONALD TRUMP som mjukstart nu då
https://www.bitchute.com/video/qHQQ7XiSQoJi/
Jag ignorerar länken då jag misstänker att det är dynga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Är inte det insyltad med sionistiska judar och rena mobsters så vet jag inte vad som krävs?
Det som krävs är bevis som styrker dina påståenden. Det bör inte vara svårt eftersom hela mediavärlden har spenderat dom senaste tre åren med att gräva fram bevis för Trump's korrumption och brottslighet. Presentera dessa för mig (jag har inte lyckats hitta några) så erkänner jag att jag haft fel.