2019-10-31, 12:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Just det så eftersom det är frivilligt är det inte våldtäkt, vi borde alltså ta bort den lagen, håller du inte med?

Vi har inte olika lagar för varje enskild person utan de stiftas utifrån vad gruppen anser är oacceptabelt som jag redan svarat dig. Kvinnorna som grupp önskar med massinvandring av grovt våldtäktsbenägna MENA-män och eftersom det är önskvärt bör det förstås inte vara brottsligt, eller hur? Detta gäller förstås samtliga inom gruppen precis som andra lagar.

Vem säger att gruppen ska delas in i kvinnor och män?
Gruppen kan lika gärna delas in i "de som röstat sjuklövern" och "de som röstat SD".

Det verkar inte handla om partiröster detta, utan snarare om att DU vill straffa kvinnor som grupp. Säg det istället bara, så slipper dina argument falla på sin egen orimlighet.
Citera
2019-10-31, 12:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Som jag skrev innan finns ingen statistik för trafficking innan 2009. Statistik för sexbrott finns på brå's sida

Ja men varför pratar du ens om att det finns belägg för dina påståenden då?
Det finns det uppenbarligen inte.
Citera
2019-10-31, 12:57
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om de anmäler brott så svarar de nog inte att de deltog frivilligt. Polisen intresserar sig inte för om det var trevligt eller inte utan om det var frivilligt.

Jo, om det var trevligt för tjejen så var det ingen våldtäkt. Då ska polisen avskriva brottet.

För om jag säger att det var trevligt att bli våldtagen av Miesha Tate så skulle väl inte du säga att det var en våldtäkt även om det var det utåt sett med stryk, rädsla och tvång?
Citera
2019-10-31, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, om det var trevligt för tjejen så var det ingen våldtäkt. Då ska polisen avskriva brottet.

För om jag säger att det var trevligt att bli våldtagen av Miesha Tate så skulle väl inte du säga att det var en våldtäkt även om det var det utåt sett med stryk, rädsla och tvång?
Det står som sagt inget i lagen om att det inte får vara trevligt. Det står att man måste delta frivilligt.

Vill du bli våldtagen av en snygg kvinna så är det inte våldtäkt, det är frivilligt sex med en snygg kvinna du vill ha.
Citera
2019-10-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja men varför pratar du ens om att det finns belägg för dina påståenden då?
Det finns det uppenbarligen inte.

Eftersom trenden har ju varit densamma sedan 2009. Varför skulle det ha ändrats mot tidigare?
Citera
2019-10-31, 13:01
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag skiter i vad ”kvinnor” vill ha, jag pratar om det du vill ha. Enligt DIG är han mer än välkommen här. Sluta skyll på ”kvinnor” för nåt som du personligen tycker.

Jag är demokrat och tycker folket ska få det de vill ha och folket i allmänhet och kvinnor i synnerhet vill ha MENA-män.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vem säger att gruppen ska delas in i kvinnor och män?
Gruppen kan lika gärna delas in i "de som röstat sjuklövern" och "de som röstat SD".

Det verkar inte handla om partiröster detta, utan snarare om att DU vill straffa kvinnor som grupp. Säg det istället bara, så slipper dina argument falla på sin egen orimlighet.

Jo jag var inte inställd på någon indelning alls från början utan betraktade folket som en enhet men ipsi fick mig att tänka om med ett övertygande inlägg. Det är mycket stora skillnader på värderingar hos män och kvinnor och de skillnaderna bara ökar så det känns relevant. Dessutom har vi valhemlighet och kan inte utgå från vad enskilda individer har röstat på men däremot kan vi utgå från vad könsgrupperna önskar.
Citera
2019-10-31, 13:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vi provar detta igen. De som sysslar med trafficking är brottslingar, ofta organiserade. De är inte intresserade av att dela med sig pengar till offren frivilligt. Varför tjäna 50kr per knull när de kan få 1000?

1) För att du måste,

a) hitta en kvinna att tvinga

b) transportera henne.

c) vakta henne

d) hora ut henne

e) betala för alla omkostnader

f) riskera att åka fast och hamna i fängelse

2) Allt det här^ är mycket mer jobb än att skaffa kvinnor som horar helt frivilligt. Då kan du fortfarande tjäna pengar och behöver inte riskera fängelse.

3) Det finns massor med kvinnor som horar helt frivilligt, mkay? Så det finns inget behov av att tvinga nån.

Citat:
Nej, det har ingen prioritet. Hade det haft prioritet hade du sett flera tillslag i veckan.

Det har visst prioritet eftersom det är ett PK brott.

Citat:
Jag bor inte ens i Europa.

Men nu pratar vi om sexhandel i Europa.

Citat:
Det du talar om då är rape-play, vilket är något annat. Och kvinnor njuter generellt av hårdare tag. Men det gäller inte alla, och inte alltid.

Sex är sex oavsett om det är frivilligt, tvång, eller nåt annat. Det är inte fysiskt annorlunda för att man sätter en annan etikett på det.

Citat:
Visst kan jag det. Där, det var min erfarenhet av sex med män. Intressant? Jag är inte homo eller bi, och jag är inte nyfiken på det.

Hur kan du då veta hur våldtäkt upplevs av kvinnor?

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fakta på att i princip alla kvinnor någon gång velat sälja sex, som fakta räknas inte vad några kvinnor säger på sexforum, din mamma eller din mammas väninnor eller någon i din sociala krets utan riktiga statiskt säkerställda undersökningar från seriösa institutioner

I princip alla undersökningar om vad kvinnor tänder på har horande som en av de största.

Citat:
Det står som sagt inget i lagen om att det inte får vara trevligt. Det står att man måste delta frivilligt.

Vill du bli våldtagen av en snygg kvinna så är det inte våldtäkt, det är frivilligt sex med en snygg kvinna du vill ha.

Men allt sex blir frivilligt om mannen sätter på tillräckligt länge.
Citera
2019-10-31, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att du måste,

a) hitta en kvinna att tvinga

b) transportera henne.

c) vakta henne

d) hora ut henne

e) betala för alla omkostnader

f) riskera att åka fast och hamna i fängelse

2) Allt det här^ är mycket mer jobb än att skaffa kvinnor som horar helt frivilligt. Då kan du fortfarande tjäna pengar och behöver inte riskera fängelse.

3) Det finns massor med kvinnor som horar helt frivilligt, mkay? Så det finns inget behov av att tvinga nån.

Det har visst prioritet eftersom det är ett PK brott.

Men nu pratar vi om sexhandel i Europa.

Sex är sex oavsett om det är frivilligt, tvång, eller nåt annat. Det är inte fysiskt annorlunda för att man sätter en annan etikett på det.

Hur kan du då veta hur våldtäkt upplevs av kvinnor?

I princip alla undersökningar om vad kvinnor tänder på har horande som en av de största.

Återigen, 50kr vs 1000kr. Den frivilliga kan lämna ditt företag närsomhelt. Du har större omkostnader. Det finns mängder med anledningar. Annars skulle inte dessa brottslingar finnas.

Ditt uttryck att sex är sex visar på en enorm kunskapsbrist vad gäller sex, psykologi, anatomi mm. Läs på, så kan vi fortsätta diskussionen sen.
Citera
2019-10-31, 13:09
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Det är 2019 och det finns fortfarande psyksjuka idioter som är för sexköpslagen. Det var ett misstag att släppa ut mongon. Ni måste verkligen hata konkurrens eller bara är för lata för att göra er snygga och trevliga. Det är så lätt.... så jävla gott är inte feta bakelser. Lär er av Babianen
Citera
2019-10-31, 13:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Återigen, 50kr vs 1000kr. Den frivilliga kan lämna ditt företag närsomhelt. Du har större omkostnader. Det finns mängder med anledningar. Annars skulle inte dessa brottslingar finnas.

Ditt uttryck att sex är sex visar på en enorm kunskapsbrist vad gäller sex, psykologi, anatomi mm. Läs på, så kan vi fortsätta diskussionen sen.

1) Men det är inte 50 kr vs 1000 kronor. Var får du det exemplet ifrån?

2) Då kan du skaffa nya tjejer det är ingen brist.

3) Det finns inga såna brottslingar det är en sexfantasi hos feministiska kvinnor.

a) Hade det funnits hade vi haft massor med exempel i media.

4) Jag är den av oss som har sex med män.
Citera
2019-10-31, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
4) Jag är den av oss som har sex med män.

Ja, och? Ca 1 av 100 kvinnor är skickliga nog att kunna tillfredsställa män. Bland svenska tjejer är det nog ännu färre. Att du har sex med män säger ingenting om dina kunskaper. Dina påståenden här säger däremot en hel del om dina kunskaper.
Citera
2019-10-31, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag är demokrat och tycker folket ska få det de vill ha och folket i allmänhet och kvinnor i synnerhet vill ha MENA-män.
.
Jaha, så stå för din åsikt då utan att skylla på ”kvinnor” när det är din egen åsikt du ger uttryck för i demokratins namn.

Du har verkligen fått mig att tänka om Och serverat goda argument för att våldtäkt på dig ska legaliseras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in