Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Vi provar detta igen. De som sysslar med trafficking är brottslingar, ofta organiserade. De är inte intresserade av att dela med sig pengar till offren frivilligt. Varför tjäna 50kr per knull när de kan få 1000?
1) För att du måste,
a) hitta en kvinna att tvinga
b) transportera henne.
c) vakta henne
d) hora ut henne
e) betala för alla omkostnader
f) riskera att åka fast och hamna i fängelse
2) Allt det här^ är mycket mer jobb än att skaffa kvinnor som horar helt frivilligt. Då kan du fortfarande tjäna pengar och behöver inte riskera fängelse.
3) Det finns massor med kvinnor som horar helt frivilligt, mkay? Så det finns inget behov av att tvinga nån.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Nej, det har ingen prioritet. Hade det haft prioritet hade du sett flera tillslag i veckan.
Det har visst prioritet eftersom det är ett PK brott.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Jag bor inte ens i Europa.
Men nu pratar vi om sexhandel i Europa.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Det du talar om då är rape-play, vilket är något annat. Och kvinnor njuter generellt av hårdare tag. Men det gäller inte alla, och inte alltid.
Sex är sex oavsett om det är frivilligt, tvång, eller nåt annat. Det är inte fysiskt annorlunda för att man sätter en annan etikett på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Visst kan jag det. Där, det var min erfarenhet av sex med män. Intressant? Jag är inte homo eller bi, och jag är inte nyfiken på det.
Hur kan du då veta hur våldtäkt upplevs av kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Fakta på att i princip alla kvinnor någon gång velat sälja sex, som fakta räknas inte vad några kvinnor säger på sexforum, din mamma eller din mammas väninnor eller någon i din sociala krets utan riktiga statiskt säkerställda undersökningar från seriösa institutioner
I princip alla undersökningar om vad kvinnor tänder på har horande som en av de största.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Det står som sagt inget i lagen om att det inte får vara trevligt. Det står att man måste delta frivilligt.
Vill du bli våldtagen av en snygg kvinna så är det inte våldtäkt, det är frivilligt sex med en snygg kvinna du vill ha.
Men allt sex blir frivilligt om mannen sätter på tillräckligt länge.