2019-10-31, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är inte våldtäkt om "offret" inte har något emot det.
Fast det är ju just våldtäkt du vill legalisera. Sånt som man deltar frivilligt i är redan lagligt.
Citera
2019-10-31, 12:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
I rättegångar när det gäller kvinnor från Afrika är voodoo vanligt förekommande som ett av hoten, bränning av häxor och trollkarlar sker relativt ofta på landsbygden i Afrika precis som det görs medicin av albinos

1) Nu är Afrika ett stort ställe. Jag kan garantera att ingen av de afrikanska kvinnor som jag gick på universitetet med trodde på voodoo eller häxor.

2) Det är 1000 gånger mer sannolikt att kvinnor kommer till Europa för att hora helt frivilligt och eftersom Afrika är ganska konservativt säger många kvinnor saker som "jag blev tvingad"/"de hotade min familj"/voodoo" när det kommer ut att de sålt sex.

3) Jag tycker att du ska sluta sprida myten att kvinnor inte vill sälja sex. I princip alla kvinnor har nån gång velat göra det.
Citera
2019-10-31, 12:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du har fått motiveringar på allt, ibland flera gånger.

Vad tycker du om förslaget jag beskrev då?
Citera
2019-10-31, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men vi pratar om kvinnor som tvingas hora. Skulle det inte vara logiskt att hora ut dem i en storstad?

Nej, ett mindre samhälle vore nog att föredra. Mindre konkurrens, ingen polis.

[quote=Babianen|6915751Det finns få andra brott som är så prioriterade som sexhandel. Polisen skulle hoppa på chansen att få visa upp nån som hade tvingat kvinnor att hora.[/QUOTE]

Nej, det har inte så hög prioritet längre. Man har fullt upp med alla mord och bombningar.

Citat:
"På vissa platser" men nu känner inte jag till något fall där det bevisats att kvinnor tvingats sälja sex genom att nån hotat deras anhöriga. Det är ett argument av typen "alla vet att tomten existerar"

Mexico, Basilien, Colombia, Venezuela, i stort sett varenda land i Afrika. Återigen, inga större hemligheter.

Citat:
1) Hur skulle det vara annorlunda från helt vanligt frivilligt sex?

Skillnaden är att kroppen inte är förberedd på vad som ska ske. Alla funktioner sätts igång så snabbt som möjligt. Det är därför orgasmen uppnås lättare. Men, som sagt, det är en orgasm för att underlätta graviditet, inte pga njutning.

Citat:
2) Kvinnor blir både våta och upphetsade av sex oavsett om det är frivilligt eller inte. Därför är våldtäkt inte annorlunda från vanligt sex.

Och om jag har sex med en man kommer jag blir våt, och om jag har sex med en annan man som tvingar mig kommer jag också att bli våt så same-same.

Med det påståendet visar du att ditt intellekt inte klarar att förstå skillnaden då jag gett tydliga förklaringar.
Citera
2019-10-31, 12:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Och det är främst kvinnorna som drivit på detta för att ni vill ha detta, då bör det förstås inte vara brottsligt.

Alla som inte röstat på SD bör inte kunna åberopa att brott har begåtts, män som kvinna. (OBS detta är ju inte jag som tycker detta nu)
Citera
2019-10-31, 12:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast det är ju just våldtäkt du vill legalisera. Sånt som man deltar frivilligt i är redan lagligt.

Just det så eftersom det är frivilligt är det inte våldtäkt, vi borde alltså ta bort den lagen, håller du inte med?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Alla som inte röstat på SD bör inte kunna åberopa att brott har begåtts, män som kvinna. (OBS detta är ju inte jag som tycker detta nu)

Vi har inte olika lagar för varje enskild person utan de stiftas utifrån vad gruppen anser är oacceptabelt som jag redan svarat dig. Kvinnorna som grupp önskar med massinvandring av grovt våldtäktsbenägna MENA-män och eftersom det är önskvärt bör det förstås inte vara brottsligt, eller hur? Detta gäller förstås samtliga inom gruppen precis som andra lagar.
Citera
2019-10-31, 12:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad tycker du om förslaget jag beskrev då?

Vilket förslag?
Citera
2019-10-31, 12:26
Avslutad
Citat:
Just det så eftersom det är frivilligt är det inte våldtäkt, vi borde alltså ta bort den lagen, håller du inte med?

Vi har inte olika lagar för varje enskild person utan de stiftas utifrån vad gruppen anser är oacceptabelt som jag redan svarat dig. Kvinnorna som grupp önskar med massinvandring av grovt våldtäktsbenägna MENA-män och eftersom det är önskvärt bör det förstås inte vara brottsligt, eller hur? Detta gäller förstås samtliga inom gruppen precis som andra lagar.
Så i ditt fall är det frivilligt eftersom du stödjer uttalandet att de är föredömen.
Citera
2019-10-31, 12:26
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nej, det vet de nog själva om de deltog frivilligt eller inte.

Fast det kanske är bäst att fråga dem så ingen döms oskyldig?

"Lilla vännen, var det trevligt att bli våldtagen" säger poliskonstapel Arne till den unga tjejen.
Citera
2019-10-31, 12:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Nej, ett mindre samhälle vore nog att föredra. Mindre konkurrens, ingen polis.

1) Så istället för att åka till valfri storstad med massor av kunder ska man transportera tjejen till en småstad?

2) Sen måste du vakta henne så hon inte rymmer, mata henne, betala för boende, är det inte 100 gånger jobbigare än att skaffa en tjej som jobbar frivilligt?

Citat:
Nej, det har inte så hög prioritet längre. Man har fullt upp med alla mord och bombningar.

Det har visst prioritet. Jag läste om ett tillslag mot en lägenhet på Östermalm för nån vecka sen.

Citat:
Mexico, Basilien, Colombia, Venezuela, i stort sett varenda land i Afrika. Återigen, inga större hemligheter.

Kan du visa något fall i Europa där det bevisats att det förekommit?

Citat:
Skillnaden är att kroppen inte är förberedd på vad som ska ske. Alla funktioner sätts igång så snabbt som möjligt. Det är därför orgasmen uppnås lättare. Men, som sagt, det är en orgasm för att underlätta graviditet, inte pga njutning.

1) Eller så är det mer intensivt psykologiskt och fysiskt och det är därför som kvinnan kommer lättare.

2) Oavsett om det är för graviditet eller njuting kan vi enas om att kvinnan njuter av det right?

Citat:
Med det påståendet visar du att ditt intellekt inte klarar att förstå skillnaden då jag gett tydliga förklaringar.

Kan du berätta om din erfarenhet av sex med män?
Citera
2019-10-31, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Fast det kanske är bäst att fråga dem så ingen döms oskyldig?

"Lilla vännen, var det trevligt att bli våldtagen" säger poliskonstapel Arne till den unga tjejen.
Om de anmäler brott så svarar de nog inte att de deltog frivilligt. Polisen intresserar sig inte för om det var trevligt eller inte utan om det var frivilligt.
Citera
2019-10-31, 12:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Så i ditt fall är det frivilligt eftersom du stödjer uttalandet att de är föredömen.

Vad menar du exakt att jag stödjer och har du citat från mig som styrker det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in