Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men vi pratar om kvinnor som tvingas hora. Skulle det inte vara logiskt att hora ut dem i en storstad?
Nej, ett mindre samhälle vore nog att föredra. Mindre konkurrens, ingen polis.
[quote=Babianen|6915751Det finns få andra brott som är så prioriterade som sexhandel. Polisen skulle hoppa på chansen att få visa upp nån som hade tvingat kvinnor att hora.[/QUOTE]
Nej, det har inte så hög prioritet längre. Man har fullt upp med alla mord och bombningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
"På vissa platser" men nu känner inte jag till något fall där det bevisats att kvinnor tvingats sälja sex genom att nån hotat deras anhöriga. Det är ett argument av typen "alla vet att tomten existerar"
Mexico, Basilien, Colombia, Venezuela, i stort sett varenda land i Afrika. Återigen, inga större hemligheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Hur skulle det vara annorlunda från helt vanligt frivilligt sex?
Skillnaden är att kroppen inte är förberedd på vad som ska ske. Alla funktioner sätts igång så snabbt som möjligt. Det är därför orgasmen uppnås lättare. Men, som sagt, det är en orgasm för att underlätta graviditet, inte pga njutning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Kvinnor blir både våta och upphetsade av sex oavsett om det är frivilligt eller inte. Därför är våldtäkt inte annorlunda från vanligt sex.
Och om jag har sex med en man kommer jag blir våt, och om jag har sex med en annan man som tvingar mig kommer jag också att bli våt så same-same.
Med det påståendet visar du att ditt intellekt inte klarar att förstå skillnaden då jag gett tydliga förklaringar.