Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vilket/vilka parti/partier gick till val 2018 på öppna gränser? Kan du länka?
2014 höll Fredrik Reinfeldt sitt "öppna hjärtan"- tal. Det hyllades av både högern och vänstern.
Ett år senare stängdes Sveriges gränser, ID kontroller infördes osv.
Jag har redan länkat till Löfvens uttalande om "Mitt Europa bygger inga murar" och det har han ännu inte tagit avstånd ifrån.
Angående de stängda gränserna borde du kolla upp hur många som kommit in efter det och hur många PUT som har delats ut efter det. Det är skillnad på ord och handling.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Och du personligen uttrycker stöd för åsikten att MENA-män är ett föredöme för svenska män. Duhar övertygat mig om att du alltså är personligen ansvarig.
Alltså bör det vara lagligt för dem att våldta dig.
Det här är dina ord, jag delar inte deras värderingar generellt men att de är antifeminister är bra och sunt. Feminismen är mycket skadlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det ingår många män i vänsterblocket också. Är dessa friskrivna från ansvar?
Ska vi göra så att alla som röstat på SD får gå med en liten markering i pannan eller liknande, så att samhället vet precis vilka personer som de får våldta lagligt och inte?
Vad tror du om det förslaget?
Det här har du fått svar på ett flertal gånger redan, bemöt det svaret om du inte gillar det men att stå kvar och upprepa samma fråga som redan har besvarats är tramsigt.