Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hur många gjorde han gravida?
Två förutom min mamma som jag vet. Men det kan finnas fler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hur vet du att han behandlade dem illa? Vad vi vet så är din mamma den enda han behandlade illa och er barn såklart eftersom han inte tog ansvar för er och drog med er på sina raggningsrundor. Du har ju berättat att din mamma försörjde er och att han gav bort alla hennes kläder till någon av älskarinnorna, de efterföljande bråken måste varit jobbiga. Men hon som fick kläderna blev nog glad och kände sig nog inte så illa behandlad.
1)
Jag tycker inte att han behandlade dem illa. Men de festa kvinnor skulle tycka att det var dåligt att bli pumpad & dumpad.
2) Jag tyckte om att gå med honom när han raggade. Tjejerna var snälla mot mig.
3) Min pappa jobbade deltid medan min mamma jobbade heltid. De bråkade inte de var bara bittra på varandra.
4) Hon som fick kläderna var otrogen mot sin man med min pappa, blev gravid med honom, och lämnade sin man för att flytta in med min pappa.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Netflix är full av zombies, aliens och komedier inte mycket där för unga tjejer
Vad är en instatjej och varför är du som åldrande kvinna intresserad av tonårsflickor lite småäckligt att vuxna rotar runt i tonåringars liv
1) Som jag har förstått det har de många program med feminism?
2) Till exempel Jen Selter,
http://thefappening.pro/jen-selter-sexy-fappening-14-photos/
3) Jag vill be ahead of the competition.
4) Sen gör det mig ledsen att se hur långt efter Instatjejer är för det får mig att känna att jag inte kan ge min man andra top notch tjejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Märkligt att välja en älskarinna som ser likadan ut som ens fru med tanke på att kläderna passade storleksmässigt, färgmässigt och stilmässigt och hur fräscht är det att se sin avlagda frus klänning på älskarinnan
Hon fick trosorna också.