2019-10-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jovisst, men det är ingen som bryr sig om våldtagna kvinnor förutom White Knights som ska spänna musklerna i tron att kvinnor ska bli imponerade.

Tjejen på Gotland som blev gruppvåldtagen i rullstol, vem brydde sig om henne? Ingen. Feministerna försvarade våldtäktsmännen i stället.

Så länge vi kollektivt har personer som Martin Timell att avreagera oss på så är det ingen som bryr sig.
Var mängder som försvarade tjejen som ibland använde rullstol dock så är det ju så att det inte går att döma någon om det inte finns minsta tvivel om att ett brott skett, med dagens lagstiftning när det tillkommit saker som oaktsamhet tillkommit hade utgången troligen blivit en annan
Citera
2019-10-30, 15:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag orkar inte med ditt raljerande längre.

Fixa dina psykoser och fixa ett ligg och få det ur systemet.

Ja, jag vet att jag inte är din allra bästa forumvän men jag ska bättra mig.

Tyvärr är det liite svårt att fixa ett ligg eftersom det är förbjudet med sexköp och närmsta lagliga bordell ligger 5 timmar bort med tåg. Sen vet man inte vilken kvalité hororna har på den bordellen och hur ska jag ens samla mod för att gå in?

Hade hororna stått ute i min lokala skog och väntat på sexköpare hade det varit perfekt men det är ju bara en fantasi.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Var mängder som försvarade tjejen som ibland använde rullstol dock så är det ju så att det inte går att döma någon om det inte finns minsta tvivel om att ett brott skett, med dagens lagstiftning när det tillkommit saker som oaktsamhet tillkommit hade utgången troligen blivit en annan

Jo, det finns vettiga människor. Några få. Men det annars väldigt manjana när det gäller våldtäkter, bortsett från när man bedriver någons sorts allmän häxjakt på någon kändis.

Så bötesbrott för våldtäkt tror jag är bra, tror kvinnor gillar det också. Men böterna behöver vara större än om man fått samma mängd sex hos en hora så man inte går ut och våldtar istället för att köpa sex.

Män skulle nog få större självförtroende också och våga ta för sig mer. (tänk vad vis jag är)
Citera
2019-10-30, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Really? Average sex-frekvens är 1 gång i veckan. Average partner count är typ 5 på hela livet.

Och detta tolkar du som att kvinnor inte vill ha sex med män

Citat:
Ja jag är traumatiserad av heterosexuellt sex.

Ja jag har förstått det med tanke på hur du har uttryckt dig i tråden.

Citat:
1) De vill inte ha sex med män. Man kan inte ha en bra relation om man man inte har sex.

Hade män och kvinnor inte precis sex en gång i veckan i genomsnitt?

Citat:
2) Men okay vi ger kvinnor the benefit of the doubt och säger att de är villiga att ställa upp. De är fortfarande inte tillräckligt attraktiva eller underhållande för att nå upp till dagens krav.

"Dagens krav". Du menar photoshoppade instatjejer? Vi andra är vuxna.

Citat:
3) Att män köper sex beror på att kvinnor misslyckas med att tillfredsställa dem sexuellt.

Och vice versa antagligen, brist på kommunikation is a bitch.

Citat:
De ljuger obv.

Man ska vara källkritisk absolut, men jag tror det ligger mer sanning i folkhälsomyndighetens undersökning än i dina vilda spekulationer.

Citat:
Vad skulle det annars betyda om man röstar på partier som profilerar sig som för invandring av MENA män?

Länka till ett partiprogram som jobbar för invandring av MENA män.

Citat:
1) Men Netflix är för femcels. Det är som att 4chan skulle ha en streaming tjänst.

Så 130 miljoner människor är femcels? Du är ju för rolig.

Citat:
Netflix (NFLX) has been growing rapidly. The company reported during its last earnings quarter that it now has about 130 million customers worldwide.

https://edition.cnn.com/2018/10/08/media/netflix-albuquerque-production-studio/index.html

Citat:
2) Hollywood är det som är mainstream. Och i Hollywood görs inte chick flicks längre.

I Hollywood görs fortfarande chick flick.

Citat:
Death Of The Chick Flick? Women Prefer Action, Comedy, Sci-Fi, Says Fandango

Stämmer, kvinnor ser inte enbart på chick flick. (tack och lov)
Citera
2019-10-30, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuperzum
Ja just det. I Sverige ska inte en kvinna kunna försörja sig på sina gud givna egenskaper utan hon är mer eller mindre tvungen att sälja sig till högstbjudande för att inte missa tåget. Självklart hejar de redan etablerade feministerna på systemet för att själva hålla sig på toppen.

Japp så är det. Sverige försöker aktivt strypa efterfrågan på kvinnor(!) genom sexköpslagen, för att de ska förlora sin grundtrygghet och vara tvungna att sälja sig på riktigt till eliten.
Citera
2019-10-30, 15:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vad i länkarna misslyckas du med?

1) Sluta lura honom. Även om han gör 100% av det som står i länkarna kommer han inte att få ligga.

2) Även de mest framgångsrika männen i världen, män som är 1 på miljonen, köper sex på helt vanliga massagesalonger.

3) De enda män som får sex gratis är män som behandlar kvinnor dåligt på olika sätt.

a) Till exempel min pappa raggade på allt och alla, var konstant otrogen, vägrade ta ansvar för kvinnor som han gjorde gravida, och hade alltid kvinnor som ville ha sex med honom. En av hans kvinnliga kollegor var typ hans älskarinna hela hennes liv.

b) Och då pratar vi om yngre kvinnor, med utbildning och jobb, en del av dem gifta. De hade inga som helst problem med att ha sex med en 20 år äldre man som var gift.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-30 kl. 16:01.
Citera
2019-10-30, 16:06
Avslutad
Citat:
Ja, jag vet att jag inte är din allra bästa forumvän men jag ska bättra mig.

Tyvärr är det liite svårt att fixa ett ligg eftersom det är förbjudet med sexköp och närmsta lagliga bordell ligger 5 timmar bort med tåg. Sen vet man inte vilken kvalité hororna har på den bordellen och hur ska jag ens samla mod för att gå in?

Hade hororna stått ute i min lokala skog och väntat på sexköpare hade det varit perfekt men det är ju bara en fantasi.

Ja du, livet är jävligt hårt, vi har alla våra kors att bära på.
Citera
2019-10-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuperzum
Ja just det. I Sverige ska inte en kvinna kunna försörja sig på sina gud givna egenskaper utan hon är mer eller mindre tvungen att sälja sig till högstbjudande för att inte missa tåget. Självklart hejar de redan etablerade feministerna på systemet för att själva hålla sig på toppen.
Nu kanske de snygga svenska tjejerna i framtiden bilda familj utan att behöva flytta långt från Sverige, hur många män är villiga att bilda familj med någon som arbetat på bordell
Citera
2019-10-30, 16:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och detta tolkar du som att kvinnor inte vill ha sex med män

Ja självklart. Är man normal vill man ha sex flera gånger om dagen.

Citat:
Hade män och kvinnor inte precis sex en gång i veckan i genomsnitt?

Ingen överlever sexuellt på en gång i veckan.

Citat:
"Dagens krav". Du menar photoshoppade instatjejer? Vi andra är vuxna.

Ja exakt. Ser du inte ut som en instatjej (ingen hög standard btw) kommer en man aldrig att vara nöjd med dig.

Citat:
Och vice versa antagligen, brist på kommunikation is a bitch.

Då kan du förstå varför män köper sex.

Citat:
Man ska vara källkritisk absolut, men jag tror det ligger mer sanning i folkhälsomyndighetens undersökning än i dina vilda spekulationer.

Om du tror att bara 30% av kvinnorna tittar på porr måste du ha kommit hit från 1800 talet.

Citat:
Så 130 miljoner människor är femcels? Du är ju för rolig.

Jag har aldrig tittat på netflix. Men om jag förstått det rätt är det en cope kanal för unga kvinnor som inte har pojkvänner.

Citat:
I Hollywood görs fortfarande chick flick.

1) Jag var med på 1990 talet och jag kommer ihåg hur det var. Jag gick tom på bio med två femcel väninnor och såg en chick flick med Julia Roberts.

2) Den typen av film/kultur existerar inte idag. Jag förstår inte hur du kan tro det. Jag som hemmafru vet om det.
Citera
2019-10-30, 16:11
Medlem
Citat:

Jovisst, det finns alltid White Knights som lyckas ställa sig in hos kvinnor med stor framgång. Det finns alltid någon som blir världsmästare. Men de flesta är losers (som du själv) och orkar inte med en massa trams för att få en kvinna i säng.

Dessutom krävs det:

Pengar

Eller andra resurser för att självförtroendet ska vara äkta.

Bordeller kan också ge män självförtroende.
Misslyckas de med raggningen så kan de alltid gå till bordellen.
Krävs inga pengar för självförtroende krävs bara att man har bra föräldrar för det är från den behandling man får som liten som ger självförtroende
Citera
2019-10-30, 16:18
Avslutad
Citat:
1) Sluta lura honom. Även om han gör 100% av det som står i länkarna kommer han inte att få ligga.

2) Även de mest framgångsrika männen i världen, män som är 1 på miljonen, köper sex på helt vanliga massagesalonger.

3) De enda män som får sex gratis är män som behandlar kvinnor dåligt på olika sätt.

a) Till exempel min pappa raggade på allt och alla, var konstant otrogen, vägrade ta ansvar för kvinnor som han gjorde gravida, och hade alltid kvinnor som ville ha sex med honom. En av hans kvinnliga kollegor var typ hans älskarinna hela hennes liv.

b) Och då pratar vi om yngre kvinnor, med utbildning och jobb, en del av dem gifta. De hade inga som helst problem med att ha sex med en 20 år äldre man som var gift.

Hur många gjorde han gravida?

Hur vet du att han behandlade dem illa? Vad vi vet så är din mamma den enda han behandlade illa och er barn såklart eftersom han inte tog ansvar för er och drog med er på sina raggningsrundor. Du har ju berättat att din mamma försörjde er och att han gav bort alla hennes kläder till någon av älskarinnorna, de efterföljande bråken måste varit jobbiga. Men hon som fick kläderna blev nog glad och kände sig nog inte så illa behandlad.
Citera
2019-10-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ja självklart. Är man normal vill man ha sex flera gånger om dagen.

Ingen överlever sexuellt på en gång i veckan.

Ja exakt. Ser du inte ut som en instatjej (ingen hög standard btw) kommer en man aldrig att vara nöjd med dig.

Då kan du förstå varför män köper sex.

Om du tror att bara 30% av kvinnorna tittar på porr måste du ha kommit hit från 1800 talet.

Jag har aldrig tittat på netflix. Men om jag förstått det rätt är det en cope kanal för unga kvinnor som inte har pojkvänner.

1) Jag var med på 1990 talet och jag kommer ihåg hur det var. Jag gick tom på bio med två femcel väninnor och såg en chick flick med Julia Roberts.

2) Den typen av film/kultur existerar inte idag. Jag förstår inte hur du kan tro det. Jag som hemmafru vet om det.
Netflix är full av zombies, aliens och komedier inte mycket där för unga tjejer

Vad är en instatjej och varför är du som åldrande kvinna intresserad av tonårsflickor lite småäckligt att vuxna rotar runt i tonåringars liv
Citera
2019-10-30, 16:28
Medlem
Citat:
Hur många gjorde han gravida?

Hur vet du att han behandlade dem illa? Vad vi vet så är din mamma den enda han behandlade illa och er barn såklart eftersom han inte tog ansvar för er och drog med er på sina raggningsrundor. Du har ju berättat att din mamma försörjde er och att han gav bort alla hennes kläder till någon av älskarinnorna, de efterföljande bråken måste varit jobbiga. Men hon som fick kläderna blev nog glad och kände sig nog inte så illa behandlad.
Märkligt att välja en älskarinna som ser likadan ut som ens fru med tanke på att kläderna passade storleksmässigt, färgmässigt och stilmässigt och hur fräscht är det att se sin avlagda frus klänning på älskarinnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in