Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Really? Average sex-frekvens är 1 gång i veckan. Average partner count är typ 5 på hela livet.
Och detta tolkar du som att kvinnor inte vill ha sex med män
Citat:
Ja jag är traumatiserad av heterosexuellt sex.
Ja jag har förstått det med tanke på hur du har uttryckt dig i tråden.
Citat:
1) De vill inte ha sex med män. Man kan inte ha en bra relation om man man inte har sex.
Hade män och kvinnor inte precis sex en gång i veckan i
genomsnitt?
Citat:
2) Men okay vi ger kvinnor the benefit of the doubt och säger att de är villiga att ställa upp. De är fortfarande inte tillräckligt attraktiva eller underhållande för att nå upp till dagens krav.
"Dagens krav". Du menar photoshoppade instatjejer? Vi andra är vuxna.
Citat:
3) Att män köper sex beror på att kvinnor misslyckas med att tillfredsställa dem sexuellt.
Och vice versa antagligen, brist på kommunikation is a bitch.
Man ska vara källkritisk absolut, men jag tror det ligger mer sanning i folkhälsomyndighetens undersökning än i dina vilda spekulationer.
Citat:
Vad skulle det annars betyda om man röstar på partier som profilerar sig som för invandring av MENA män?
Länka till ett partiprogram som jobbar för invandring av MENA män.
Citat:
1) Men Netflix är för femcels. Det är som att 4chan skulle ha en streaming tjänst.
Så 130 miljoner människor är femcels? Du är ju för rolig.
Citat:
Netflix (NFLX) has been growing rapidly. The company reported during its last earnings quarter that it now has about 130 million customers worldwide.
https://edition.cnn.com/2018/10/08/media/netflix-albuquerque-production-studio/index.html
Citat:
2) Hollywood är det som är mainstream. Och i Hollywood görs inte chick flicks längre.
I Hollywood görs fortfarande chick flick.
Stämmer, kvinnor ser inte
enbart på chick flick. (tack och lov)