Jaaa, för såna som kan få tag på sexpartners som är villiga utan att man behöver betala dem först kan ju naturligtvis inte ha bra sexupplevelser!
Det är klart att de kan ha bra sexupplevelser. Men vägen dit är mycket längre med en civil kvinna än att bara gå till bordellen och ha sex 15 minuter senare.
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det är inte alls uppenbart. På vilket sätt skulle kvinnors icke-orgasmande med sina män hindra konkurrens genom prostitution?
Du tror väl inte att någon inbillar sig att mannen som har sex med en hora bryr sig ett dyft om ifall hon får orgasm el inte?
Bryr han sig handlar det enbart om hans eget ego.
1) Kvinnor generellt gillar att kunna använda sex för att utpressa män.
2) Om män kan få sex av andra kvinnor då kan deras fruar inte längre använda sex som vapen mot mannen. Det handlar om makt som Gudrun Schyman skulle ha sagt.
3) Eller så är en del män bra ligg och en del män dåliga ligg, precis som i vanliga livet.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-10-14 kl. 20:31.
Det stämmer inte , kvinnor kan gilla dig men du måste arbeta på att vara trevlig mot dem och ju mer du gillar dem desto mer gillar de dig.
Sen ju längre du har ett förhållande desto mer kommer kvinnan gilla dig. Om du är trogen lojal ,omtänksam ,uppmärksam mot henne ,kommer hon bli likadan mot dig.
Fast de gäller ha förnuft så man inte går in i vad man skulle kunna beskriva som ,en process där man gillar ömsesidigt varandra mindre och mindre
Jag gillar inte dig och du gillar inte mig , mer och mer av det ,istället ogiltigförklara skälen att ogilla henne och sätta stop för detta.
För man behöver inte ogilla någon ,av något skäl.
Det funkar bra ,jag har prövat
Jag har aldrig varit annat än trevlig mot kvinnor.
Nej, desto mer man gillar en kvinna desto mer föraktar hon en tillbaka.
I prostitutionsforumet och på International Sex Guide så diskuterar vi som du förstår sexköp och även vanliga kvinnor. Många andra delar mina erfarenheter, så det finns ett stort underlag för mina slutsatser.
Vill du ställa upp och jämföra IQ så är jag på. Själv ligger jag på 130, det vill säga bättre än 97 % av befolkningen. Jag kan PM:a dig frågor som du ska besvara på tid.
Detta har alltid fascinerat mig, det här med människor som är över genomsnittet gällande IQ och som då ska föreställa smarta.
För det första verkar de vara duktiga och inlästa på det som intresserar dem. Precis som jag, precis som många andra. Dessutom pratar man om olika intelligenser, musikalisk intelligens osv.
Jag har alltid haft intelligenta vänner och har haft helt magnifika samtal och diskussioner med dem.
Det här med att mäta den tex grafiska/logiska förmågan..... Säger mig väldigt lite om personen i övrigt. Om nu inte personen är idiot savant eller helt efterbliven.
Hur stort är underlaget? Vilken metod har du använt?
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-14 kl. 20:41.
1) Det beror på att kvinnor idag är så starka och självständiga att de klarar att sköta allt utan män. "We've got this!"
2) Dessutom är det dåligt för wage gap om män jobbar.
3) Som stark feministisk kvinna borde du vara glad för möjligheten att jobba och försörja en familj. På samma sätt som män alltid har gjort.
1) Inser du att tjejer har helt olika erfarenheter av sexarbete beroende på vad de jobbar med? Det är skillnad på att strippa, gå på gatan, jobba på bordell, göra outcalls, och så vidare.
2) Det är olika sorters män som betalar för olika sorters sorters tjänster. Bordeller är för de normala männen. Outcalls är för weirdos. Kanske inte alla men jag gissar de flesta.
3) Så hur en kvinna relaterar till män beror helt på vad hon jobbar med och vad hon har för erfarenheter.
Alla dess incels tror sig var berättigade till sex för att forna tiders män krigat och byggt infrastruktur, forna tiders kvinnor har ju redan belönat de forna tidernas driftiga män. Nu tidens män kan ju knappast förvänta sig belönas för vad andra män gjorde 1897 eller 1956
1) Kan inte en stark och självständig kvinna hantera att ha en hemma-man?
2) Jag har läst att på 1960 talet fanns det 1 miljon hemmafruar i Sverige. Nu är det dags att vi får 1 miljon hemma-män.
3) Nu är det kvinnors tur att sköta samhället och ta hand om män och barn. I am woman hear me roar.
HAH! Avslöjad!
"Babianen"-feminist- har härmed visat vad jag vetat hela tiden. DU ÄR FEMINIST, och allt du håller på med här är enbart trams för att på något omvänt sätt få män att avsky kvinnor så de inte vill ingå i relation med dem. Genom att kvinnor inte ingår i relationer med män så är inte kvinnor beroende av män, och mäns makt minskar. För du hatar män själv.
Ledsen Babben, men detta funkade inte. Jag hatar inte män mer nu än tidigare och jag kommer inte bli mer feminist nu än innan. Du lyckades däremot lura några av antifeministerna här, skräll liksom
Jag har aldrig varit annat än trevlig mot kvinnor.
Nej, desto mer man gillar en kvinna desto mer föraktar hon en tillbaka.
Du har däremot absurda utseendekrav vad det verkar. Då är det inte så konstigt att det blir svårt att hitta en kvinna heller. Sedan kanske du ska ta i beaktande att de kvinnor som i princip enbart bryr sig om sin kropp, träning, kost, smink och fyller tuttar och läppar med silikon inte är de absolut mest djupa och seriösa kvinnor du kan hitta.
Det påverkar också utfallet av dejting eller relationer.
Du pratar ofta om kvinnors krav på pengar etc. Vad med mäns krav på utseende då? Skulle det vara mindre dåligt att ha krav på utseende än på resurser? Båda delar är lika ytligt och lika "dåligt".
Alla dess incels tror sig var berättigade till sex för att forna tiders män krigat och byggt infrastruktur, forna tiders kvinnor har ju redan belönat de forna tidernas driftiga män. Nu tidens män kan ju knappast förvänta sig belönas för vad andra män gjorde 1897 eller 1956
Nej det finns ju inga män som bygger nytt samt underhåller gammal infrastruktur idag..
Nej det finns ju inga män som bygger nytt samt underhåller gammal infrastruktur idag..
Det går inte så bra när du tänker va?
De som bygger nytt och underhåller gammal infrastruktur tillhör inte de som är utan relationer. Mängder av undersökningar har visat att de som är utan relationer är lågutbildade utan arbete
De som bygger nytt och underhåller gammal infrastruktur tillhör inte de som är utan relationer. Mängder av undersökningar har visat att de som är utan relationer är lågutbildade utan arbete
Haha, nej det finns massor med män med jobb som inte har relationer.
Om du tror att det bara är att skaffa ett jobb för att få en relation idag är du ute och cyklar.
Du har däremot absurda utseendekrav vad det verkar. Då är det inte så konstigt att det blir svårt att hitta en kvinna heller. Sedan kanske du ska ta i beaktande att de kvinnor som i princip enbart bryr sig om sin kropp, träning, kost, smink och fyller tuttar och läppar med silikon inte är de absolut mest djupa och seriösa kvinnor du kan hitta.
Det påverkar också utfallet av dejting eller relationer.
Du pratar ofta om kvinnors krav på pengar etc. Vad med mäns krav på utseende då? Skulle det vara mindre dåligt att ha krav på utseende än på resurser? Båda delar är lika ytligt och lika "dåligt".
Nej det har jag inte. Ja, jag dejtar just nu en strippa med silikonbröst men det betyder inte att jag har absurda utseendekrav. Det finns massor med tjejer med andra typer av utseenden, utan silikonbröst etc som jag velat ha men som dissat mig genom åren.
Sen har du fördomar kring kvinnor baserat på deras utseenden.
Ja, det är mindre dåligt att ha krav på utseende eftersom utseendet är en del av den faktiska personen, till skillnad från resurser. Gillar man någons utseende betyder det att man gillar något med just den personen.
Dessutom är män generellt inte kräsna. Jag är väl kanske lite kräsnare än genomsnittet men absolut inte på en absurd nivå. Har dejtat massor med helt vanliga tjejer.
Alla dess incels tror sig var berättigade till sex för att forna tiders män krigat och byggt infrastruktur, forna tiders kvinnor har ju redan belönat de forna tidernas driftiga män. Nu tidens män kan ju knappast förvänta sig belönas för vad andra män gjorde 1897 eller 1956
Newsflash: sex är ingen belöning för utfört arbete. Sex är något roligt som man gör tillsammans.
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du har däremot absurda utseendekrav vad det verkar. Då är det inte så konstigt att det blir svårt att hitta en kvinna heller. Sedan kanske du ska ta i beaktande att de kvinnor som i princip enbart bryr sig om sin kropp, träning, kost, smink och fyller tuttar och läppar med silikon inte är de absolut mest djupa och seriösa kvinnor du kan hitta.
Det påverkar också utfallet av dejting eller relationer.
Du pratar ofta om kvinnors krav på pengar etc. Vad med mäns krav på utseende då? Skulle det vara mindre dåligt att ha krav på utseende än på resurser? Båda delar är lika ytligt och lika "dåligt".
1) För att kvinnor som är feta och ovårdade är... djupa och seriösa?
2) Så du håller med om att kvinnor ställer krav på resurser för att ha sex med män? Hur är det annorlunda från att sälja sex?
3) Det är inte särskilt svårt att leva upp till mäns krav på utseende. Du kanske ska gå till gymmet i kväll? Det tänker jag göra.
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De som bygger nytt och underhåller gammal infrastruktur tillhör inte de som är utan relationer. Mängder av undersökningar har visat att de som är utan relationer är lågutbildade utan arbete
Men relationer ska bygga på kärlek right? Då borde utbildning och arbete vara irrelevant.