Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja självklart. Till exempel har jag bara sovit en handfull nätter de senaste 7 åren.
Jag tycker att sex med andra kvinnor är en lämplig belöning för att han är villig att ge mig en familj.
1) Ja så är det definitivt. Därför är det viktigt att man har sex med andra så att det blir variation i sexlivet.
2) Ja det är rätt massage uppskattas av kvinnan. Men tänkt dig själv tanken att bli påsatt av en man varje vecka för resten av livet. Hur hade du känt?
3) Därför är det naturligt att sexlivet slutar efter att kvinnan har fått barn.
1) Ja det är rätt. Många män betalar kvinnan med resor eller shopping för att hon ska ställa upp på sex.
2) Men då blir det ungefär samma sak som att köpa sex på en bordell, fast med samma kvinna hela tiden.
1) Det är tvärtom sexköp är det som gör att många män orkar med sina relationer. Utan besök på bordellerna hade många män dumpat sina fruar och barn och åkt till Thailand istället.
2) Så kvinnor och White Knights borde vara tacksamma över att män köper sex istället för att dumpa sina fruar.
Jag vet inte om du är gift men du har ändå gjort något slags kontrakt med din man.
Hur ditt kontrakt är verka skilja sig från de flest andra.
Men de flesta har gjort ett kontrakt som består av att de har ensamrätt till sexuella relationer med sin partner. De flesta kvinnor och män tycker det är bra , det gör att de får en speciell relation , det kommer ingen annan in och stör utan det är bare de två.
Det kräver lite eftertänksamhet eftersom de måste hela tiden anpassa sitt beteende och sin tankeverksamhet efter detta , men de flesta är ok med det eftersom det blir en kontinuitet i relationen. Naturligtvis för att det ska vara fungerande måste de samtidigt jobba med att de ska gilla varandra.
Hur ser ditt kontrakt ut ?