Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
1. Tycker du själv att ha familj är en hemsk upplevelse ?
Ja självklart. Till exempel har jag bara sovit en handfull nätter de senaste 7 åren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
2. Jag tycker han förtjänar att du gillar honom , fast det finns andra sätt som ni kan komma varandra mer nära.
Jag tycker att sex med andra kvinnor är en lämplig belöning för att han är villig att ge mig en familj.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
3. Jag tror att kvinnor kan uppfatta det som lite enformigt ingen stor variation precis med sex. Det är därför som kvinnan måste ha gillande för mannen om hon ska stå ut med att ha sex under någon längre tid. Hon måste få någon vinst utav det. Beröring är jag ganska säker på att kvinnor gillar och man blir inte så lätt trött på det , kvinnor betalar t.ex ofta för massage.
1) Ja så är det definitivt. Därför är det viktigt att man har sex med andra så att det blir variation i sexlivet.
2) Ja det är rätt massage uppskattas av kvinnan. Men tänkt dig själv tanken att bli påsatt av en man varje vecka för resten av livet. Hur hade du känt?
3) Därför är det naturligt att sexlivet slutar efter att kvinnan har fått barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
4. Jag tror inte män behöver vara helt sexlösa ,bara de gör så kvinnan känner hon får något utbytte av det och att kvinnan inte sätter upp något känslomässigt tvärstopp.
1) Ja det är rätt. Många män betalar kvinnan med resor eller shopping för att hon ska ställa upp på sex.
2) Men då blir det ungefär samma sak som att köpa sex på en bordell, fast med samma kvinna hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
5. Vid sexköp försvinner mannen känslomässigt från kvinnan och relationen dör.
1) Det är tvärtom sexköp är det som gör att många män orkar med sina relationer. Utan besök på bordellerna hade många män dumpat sina fruar och barn och åkt till Thailand istället.
2) Så kvinnor och White Knights borde vara tacksamma över att män köper sex istället för att dumpa sina fruar.