2019-10-29, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej vad får dig att tro det, jag skrev att kvinnor uppskattar dem eftersom de röstar för att ta hit fler.
Så du håller med om han ska flytta tillbaka till MENA då?
Citera
2019-10-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att de talar om helt vanliga kvinnor som söker hjälp för att de inte tänder på sina män.
De är bara representativa för de kvinnor som inte tänder på sina män vilket inte är det normala för kvinnor i relation.

Jag kan länka till mängder med undersökningar som visar att män söker hjälp för potensproblem vid 30 år och påstå att 30-åriga män vanligtvis är impotenta.
Citera
2019-10-29, 18:08
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så du håller med om han ska flytta tillbaka till MENA då?

För det första får väl han göra precis som han vill och för det andra förstår jag inte varför du tycker så, vad är ditt argument för det?
Citera
2019-10-29, 18:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De är bara representativa för de kvinnor som inte tänder på sina män vilket inte är det normala för kvinnor i relation.

1) De är representativa för majoriteten av kvinnorna.

2) Titta på sex-frekvensen. Average paret har sex en gång i veckan i 15 minuter. Så gör man inte om man tänder på sin man.
Citera
2019-10-29, 18:16
Medlem
Citat:
Men det är bara kvinnan som tjänar på det. Mannen förlorar alla sina pengar + får inte ligga.

Självklart vill han det. Att ha en familj är en hemsk upplevelse.

1) Han har gett mig 4 barn också. Självklart förtjänar han att ha sex med yngre och snyggare kvinnor.

2) Jag gillar att betala med mina hål för att han ska ligga med andra. Jag tycker det för ihop oss eftersom det visar att jag är villig att göra saker för honom.

1) Hur tror du att de flesta kvinnor uppfattar att en man kör kuken i dem? Tror du att det är en rolig upplevelse? Varför provar du inte på det själv på närmaste bög-klubb om det är så roligt?

2) Ja kramar är okay så klart. Men sex är hemskt det är därför som kvinnor inte vill ligga.

3) Det gör att män i civila relationer får välja mellan att vara sexlösa och att köpa sex.

1. Tycker du själv att ha familj är en hemsk upplevelse ?

2. Jag tycker han förtjänar att du gillar honom , fast det finns andra sätt som ni kan komma varandra mer nära.

3. Jag tror att kvinnor kan uppfatta det som lite enformigt ingen stor variation precis med sex. Det är därför som kvinnan måste ha gillande för mannen om hon ska stå ut med att ha sex under någon längre tid. Hon måste få någon vinst utav det. Beröring är jag ganska säker på att kvinnor gillar och man blir inte så lätt trött på det , kvinnor betalar t.ex ofta för massage.

4. Jag tror inte män behöver vara helt sexlösa ,bara de gör så kvinnan känner hon får något utbytte av det och att kvinnan inte sätter upp något känslomässigt tvärstopp.

5. Vid sexköp försvinner mannen känslomässigt från kvinnan och relationen dör.
Citera
2019-10-29, 18:20
Avslutad
Citat:
För det första får väl han göra precis som han vill och för det andra förstår jag inte varför du tycker så, vad är ditt argument för det?
Då konstaterar jag att du inte skiljer dig från de kvinnor som du beskyller för att vilja ha MENA-män i Sverige.
Citera
2019-10-29, 18:21
Medlem
Citat:
1) De är representativa för majoriteten av kvinnorna.

2) Titta på sex-frekvensen. Average paret har sex en gång i veckan i 15 minuter. Så gör man inte om man tänder på sin man.
Skälet till att småbarnsföräldrar har lite sex beror på att de har sömbrist och väljer att sova när de äntligen fått alla sina barn i säng.
Att du ens har tid att hela dagarna sitta på forum och dessutom leta upp en massa länkar är inte vad andra kvinnor med 4 små barn hemma har möjlighet till och dessutom ha sex i timmar.
Citera
2019-10-29, 18:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Då konstaterar jag att du inte skiljer dig från de kvinnor som du beskyller för att vilja ha MENA-män i Sverige.

På vilken grund då, du drar obegripliga slutsatser och ger inte ens motiveringar som avslöjar vilka tankefel du gör.
Citera
2019-10-29, 18:25
Avslutad
Citat:
På vilken grund då, du drar obegripliga slutsatser och ger inte ens motiveringar som avslöjar vilka tankefel du gör.
Tycker du att män som han ska vara i Sverige eller inte?
Citera
2019-10-29, 18:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
1. Tycker du själv att ha familj är en hemsk upplevelse ?

Ja självklart. Till exempel har jag bara sovit en handfull nätter de senaste 7 åren.

Citat:
2. Jag tycker han förtjänar att du gillar honom , fast det finns andra sätt som ni kan komma varandra mer nära.

Jag tycker att sex med andra kvinnor är en lämplig belöning för att han är villig att ge mig en familj.

Citat:
3. Jag tror att kvinnor kan uppfatta det som lite enformigt ingen stor variation precis med sex. Det är därför som kvinnan måste ha gillande för mannen om hon ska stå ut med att ha sex under någon längre tid. Hon måste få någon vinst utav det. Beröring är jag ganska säker på att kvinnor gillar och man blir inte så lätt trött på det , kvinnor betalar t.ex ofta för massage.

1) Ja så är det definitivt. Därför är det viktigt att man har sex med andra så att det blir variation i sexlivet.

2) Ja det är rätt massage uppskattas av kvinnan. Men tänkt dig själv tanken att bli påsatt av en man varje vecka för resten av livet. Hur hade du känt?

3) Därför är det naturligt att sexlivet slutar efter att kvinnan har fått barn.

Citat:
4. Jag tror inte män behöver vara helt sexlösa ,bara de gör så kvinnan känner hon får något utbytte av det och att kvinnan inte sätter upp något känslomässigt tvärstopp.

1) Ja det är rätt. Många män betalar kvinnan med resor eller shopping för att hon ska ställa upp på sex.

2) Men då blir det ungefär samma sak som att köpa sex på en bordell, fast med samma kvinna hela tiden.

Citat:
5. Vid sexköp försvinner mannen känslomässigt från kvinnan och relationen dör.

1) Det är tvärtom sexköp är det som gör att många män orkar med sina relationer. Utan besök på bordellerna hade många män dumpat sina fruar och barn och åkt till Thailand istället.

2) Så kvinnor och White Knights borde vara tacksamma över att män köper sex istället för att dumpa sina fruar.
Citera
2019-10-29, 18:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Tycker du att män som han ska vara i Sverige eller inte?

Jag känner inte honom så vad menar du med "män som han"?
Citera
2019-10-29, 18:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Skälet till att småbarnsföräldrar har lite sex beror på att de har sömbrist och väljer att sova när de äntligen fått alla sina barn i säng.
Att du ens har tid att hela dagarna sitta på forum och dessutom leta upp en massa länkar är inte vad andra kvinnor med 4 små barn hemma har möjlighet till och dessutom ha sex i timmar.

1) Det handlar inte bara om småbarnsföräldrar. I studien som jag länkade till hade par som bara hade en 8 åring fortfarande sex en gång per månad.

a) Par som hade färre barn hade inte mer sex än par som hade fler barn.

2) Jag brukar hinna med sex en gång om dagen. Skulle helst vilja ha sex 2-3 gånger per dag men min man brukar inte känna för det oftare än en gång per dag.

3) Men vi säger att det bara handlar om småbarnsföräldrar om man skaffar 2-3 barn talar vi om typ 5-7 år utan regelbundet sex. Är det konstigt om män köper sex då?

4) Sen måste du räkna in att kvinnor är ganska äckliga efter att ha fött barn så jag tycker inte att man kan kräva att män ska hålla sig till sin partner efter det.

5) För mig handlar det om planering. Sen har jag min man som hjälper till och en nanny som kommer några gånger i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in