Citat:
Jag tycker att ni är orättvisa. Visst har Sofia betett sig äckligt genom att bre ut sig i diverse vulgära pissblaskor, men hur många andra tjejer har inte betett sig exakt likadant under senare år, och värre, för att bli erkända och högt uppburna i olika sammanhang. Stormy Daniels blev ju inbjuden till Skavlan, t.ex. Tiderna förändras, inte bara till det bättre, medges. Men det låter ju som att ni blivit hitskickade från 1300-talet.
Jag är inte överförtjust i henne heller, men hon förtjänar ändå en chans.
Jag är inte överförtjust i henne heller, men hon förtjänar ändå en chans.Du verkar så bitter. Du måste ha mycket dåliga erfarenheter av unga kvinnor.
White trash finns och har alltid funnits, så det är inget nytt.
Men.... Det som gör mig illa berörd är att Du tror att ALLA kvinnor är vulgära slampor.
Kom ihåg !!! Det är MYCKET ovanligt att föräldrar åker till USA för att den 16-åriga dottern skall porrfotograferas. Då talar vi verkligen om white trash.
Att då föra in en sådan flicka ---med sin familj.--in i vårt Kungahus är en tragedi och ett svek mot svenska folket.
Kanske avslutas vår monarki så småningom på grund av denna skam.
Vanliga anständiga människor, alltså majoriteten av svenskarna vill inte ha med asociala människor att göra.
De flesta unga flickor satsar på sin framtid med utbildning. De vill vara självständiga och vara ekonomiskt oberoende av en man. Försörja sig själva och få ett respekterat yrkesliv.
Ambitiösa, seriösa unga kvinnor skall inte smutskastas för dessa rötägg.
Där får Du tänka om!!
Och DET ÄR INTE FRÅGA OM NÄTMOBBING när man diskuterar Sofias promiskuösa liv.
Välj ett nytt umgänge så Du får en annan kvinnobild
LYCKA TILL!

). Jag tyckte att hon var för karriärinriktad, bossig, nästan maskulin. Det är inte heller bra för en prinsessa (men kan vara egenskaper som underlättar för en regerande drottning, det är ju en helt annan roll). En prinsessa ska vara snäll, feminin och ljuv tycker jag... som Marie av Danmark, hon är perfekt! (Hennes svägerska Mary är aningen för hård och självmedveten, och hon var ju också karriärkvinna när hon träffade Frederik).