Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Fast DET var konstigt, tycker jag. Mette-Marit gjorde i alla fall offentlig avbön. Att man inte ens fattar att man har gjort något fel i ungdomen, när man har kommit upp i 30-årsåldern, gör det ju ÄNNU värre.
Kan inte annat än hålla med. Vad man än har för åsikt om kp Mette-Marit så var det nog inte så roligt för henne att beklaga sitt "relativt utagerande festande". Men det gjordes och det var åtminstone ett tecken på att hon begrep att hennes bakgrund inte var den bästa.
Sofia däremot
Citat:
Ursprungligen postat av
Menardu
Ta CP, så hade han kunnat träffa en ordentlig tjej med en ordentlig utbildning och dessutom tio gånger snyggare än sin tant. Varför den tantslampan?
Det har inte direkt vimlat av ordentliga tjejer runt prins Lippi. Enligt min åsikt borde han hållit hårt i Emma Pernald för hon var ett kap för honom. Dessutom har han uttalat sig om känslor på ett sätt som måste uppfattas som plumpt gentemot Pernald och så gör man bara inte.
Jag tvivlar på att det funnits särskilt många ordentliga tjejer som kunnat tänka sig att leva med honom.