Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja men alltså jag pratar nu om män som är typ incels. Det är inte nån som skrattar åt dessa mig veterligen. Iallafall inte nån jag träffat.
Angående dockbordeller så vore det kanske en idé att öppna i Sverige, även om jag tycker att själva fenomenet i sig är absurt.
1) Det som är absurt är att köpa en kossa, ha henne i sitt hem, mata henne, dalta med henne, bara för att använda hennes hål ett par gånger i månaden som bäst.
2) Jämför det med att ha en häst: du måste betala för stallplats, foder, veterinär, rasta hästen, och 99% av tiden kommer du inte att rida hästen.
3) Eller så kan du köpa en
elbil. Den är nästan gratis att köra och kräver minimalt med underhåll.
4) Samma sak gäller sexdockor vs bio-femoider. Dockan kräver minimalt med underhåll (ingen mat, smink, kläder och resor), den kan inte förstöra ditt liv med en våldtäkts-anmälan. Och den säger aldrig nej till sex.
5) Det fanns artiklar för nåt år sen som talade om hur många män föredrog dockor på bordeller framför bio-femoider.
6) Så med lite tur och mer teknisk utveckling kommer en del av sexhandeln att försvinna när män föredrar syntetiska kvinnor.