2019-10-22, 20:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
En utmärkt bra idé de är billiga i drift och kräver inte mycket mer i drift än lite rengöring. Man kan tänka sig självbekäning med små bås med en brist med kortläsare där kunderna betalar.
När dockorna blir lite trötta kan de säljas till privatpersoner för hemmabruk, ett kompisgäng kan ju köpa tillsammans ...

Ja precis. Både miljövänligt och kostnadseffektivt.
Citera
2019-10-22, 20:47
Medlem
Att det bara skulle vara tafatta och lönnfeta män som besöker bordeller stämmer inte. Sen är nog alla lite tafatta första gången man besöker ett sånt ställe. Det är lite omtumlande med en klubb full med en massa nakna tjejer. Men har man gjort några besök blir man van. Bordellbesökare blir nog mer vana i umgänget med tjejer i andra sammanhang med. Sen kostar allt annat pengar så att man betalar för sex är inte hela världen. Nån sexdocka är det nog få som vill ha och absolut inte nån dockbordell. Då är det nog bättre med light sexunderhållning som stripklubbar och posering. Bara titta inte röra. Men det är ändå en levande tjej och ingen docka.
Citera
2019-10-22, 20:57
Medlem
Det där med bås fanns ju på peepshow. Det var nog mer vanligt förr i Tyskland. Jag har sett det i Ungern och Österrike också. En naken tjej som låg på en bädd och smekte sig själv. Runt om fanns bås med små tittfönster. Ibland roterade bädden sakta runt. En skärm åkte upp när man la i mynt och man kunde se genom fönstret. När tiden var slut åkte skärmen ner och man fick lägga i mer mynt om man ville fortsätta titta. Man kunde runka samtidigt. Det fanns papper och en papperskorg. Haha.
Citera
2019-10-22, 21:11
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja precis. Både miljövänligt och kostnadseffektivt.

AI-Robotar kommer säkert vara bättre än dockor och de leksakerna kan duga åt en man då
det kommer vara high-tech stuff.

Eftersom det inte finns några riktiga motargument mot riktiga bordeller så antar jag att det är den rätta vägen. Motargumenten är bara veka och tafatta.
Citera
2019-10-22, 21:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det som är absurt är att köpa en kossa, ha henne i sitt hem, mata henne, dalta med henne, bara för att använda hennes hål ett par gånger i månaden som bäst.

2) Jämför det med att ha en häst: du måste betala för stallplats, foder, veterinär, rasta hästen, och 99% av tiden kommer du inte att rida hästen.

3) Eller så kan du köpa en elbil. Den är nästan gratis att köra och kräver minimalt med underhåll.

4) Samma sak gäller sexdockor vs bio-femoider. Dockan kräver minimalt med underhåll (ingen mat, smink, kläder och resor), den kan inte förstöra ditt liv med en våldtäkts-anmälan. Och den säger aldrig nej till sex.

6) Så med lite tur och mer teknisk utveckling kommer en del av sexhandeln att försvinna när män föredrar syntetiska kvinnor.

1. Håller helt med om att det är absurt att köpa en kossa och ha i hemmet. De förvaras bäst i hagar eller stall där de kan äta och bajsa utan att de stör någon annan. Dessutom kan de lukta. Kossans hål vet jag inte riktigt om det är helt lämpad för en människokuk att använda, vad tror du?
Eller lite vad som helst duger kanske?

3. Javisst, man kan både köpa en elbil eller en himla massa annat.
Jag är inte säker på att jag förstår hur en elbil ska ersätta en kossa däremot. Eller ett besök hos en prostituerad. Bilen kan möjligen underlätta själva bordellbesöket då torsken kan köra dit.
Sen kanske horan kan komma ut till honom i bilen istället? Allt för att han ska behöva göra så lite som möjligt.

4 & 6. Helt enig. Blir perfekt med plastdockor. Då slipper män och kvinnor interagera med varandra överhuvudtaget och alla skulle bli nöjda och glada.
Citera
2019-10-22, 21:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
AI-Robotar kommer säkert vara bättre än dockor och de leksakerna kan duga åt en man då
det kommer vara high-tech stuff.

Eftersom det inte finns några riktiga motargument mot riktiga bordeller så antar jag att det är den rätta vägen. Motargumenten är bara veka och tafatta.

Nejnej, du vet att män inte kan resonera objektivt i denna fråga. Såna där robotar vore väl toppen?
Citera
2019-10-22, 21:51
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Nejnej, du vet att män inte kan resonera objektivt i denna fråga. Såna där robotar vore väl toppen?

Det får man se. Man måste ha två bordeller i samma stad. En robotbordell och en vanlig bordell så får man testa båda och utvärdera.

Men det lär väl bli attentatsförsök mot robotbordellen om den går bäst. Horor gillar nog inte att bli arbetslösa...

Innan robotbordellerna kommer så får man ta den vanliga. Dockor får du, Adina, Jenny och Ipsi leka med.
Citera
2019-10-23, 00:48
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Om det bara handlar om att "knulla av sig" kan man likväl göra det med en docka?!

Förlåt, jag tar tillbaka allt dåligt jag sa om sexdockor.
Jag har kollat upp det och det verkar som att det är en bra deal! Sköna tajta tjejer till en billig kostnad som aldrig åldras.

Beställer man direkt från Kina så passar att det även plånboken hos en bidrags incel.

Kan inte du, Adina, Ipsi och Jenny länka till var sin sexdocka som är mest lik er så får vi se vilken jag köper?

Jag måste lära mig sluta ifrågasätta kvinnor. Här ska lekas med dockor!
Citera
2019-10-23, 00:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har kollat upp det och det verkar som att det är en bra deal! Sköna tajta tjejer till en billig kostnad som aldrig åldras.

Beställer man direkt från Kina så passar att det även plånboken hos en bidrags incel.

Kan inte du, Adina, Ipsi och Jenny länka till var sin sexdocka som är mest lik er så får vi se vilken jag köper?

Självfallet, länka sidan till de dockor du inspekterat hittills, så ska jag ta mig en titt
Citera
2019-10-23, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det känns inte som att du har alla hästar i stallet tbh.

1) Det finns en hel del japansk porr på temat "kvinna som säljs som sexslav". Jag kan länka till några klipp så kan du rub it out och återkomma när du är i balans. Det känns som att det är din sexuella frustration som talar just nu.

2) Jag är inte den som har problem med män, sex, kvinnor som säljer sex, tror att kvinnor blir tvingade att sälja sex, och annat galet.

3) För oss som är sansade framstår det här som att ni har svårt att skilja på fantasi och verklighet.

Sämsta come backen nånsin, du börjar bli tråkig, är inte ens rolig att leka med längre.
Citera
2019-10-23, 08:51
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

Vänta 5 år så kan du köpa en vr-utrustning som omvandlar din tjej till vem du vill...om hon tillåter dig, vill säga...
Citera
2019-10-23, 09:16
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sämsta come backen nånsin, du börjar bli tråkig, är inte ens rolig att leka med längre.

Stackare, har du brist på lekkamrater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in