Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det som är absurt är att köpa en kossa, ha henne i sitt hem, mata henne, dalta med henne, bara för att använda hennes hål ett par gånger i månaden som bäst.
2) Jämför det med att ha en häst: du måste betala för stallplats, foder, veterinär, rasta hästen, och 99% av tiden kommer du inte att rida hästen.
3) Eller så kan du köpa en elbil. Den är nästan gratis att köra och kräver minimalt med underhåll.
4) Samma sak gäller sexdockor vs bio-femoider. Dockan kräver minimalt med underhåll (ingen mat, smink, kläder och resor), den kan inte förstöra ditt liv med en våldtäkts-anmälan. Och den säger aldrig nej till sex.
6) Så med lite tur och mer teknisk utveckling kommer en del av sexhandeln att försvinna när män föredrar syntetiska kvinnor.
1. Håller helt med om att det är absurt att köpa en kossa och ha i hemmet. De förvaras bäst i hagar eller stall där de kan äta och bajsa utan att de stör någon annan. Dessutom kan de lukta. Kossans hål vet jag inte riktigt om det är helt lämpad för en människokuk att använda, vad tror du?
Eller lite vad som helst duger kanske?
3. Javisst, man kan både köpa en elbil eller en himla massa annat.
Jag är inte säker på att jag förstår hur en elbil ska ersätta en kossa däremot. Eller ett besök hos en prostituerad. Bilen kan möjligen underlätta själva bordellbesöket då torsken kan köra dit.
Sen kanske horan kan komma ut till honom i bilen istället? Allt för att han ska behöva göra så lite som möjligt.
4 & 6. Helt enig. Blir perfekt med plastdockor. Då slipper män och kvinnor interagera med varandra överhuvudtaget och alla skulle bli nöjda och glada.